DISKUZE K ČLÁNKU Zklamání u Ferrari: Nemáme ani na pódium

Pesimismus? Kdepak, mnohem více by se asi hodil výraz realita. Pat Fry z Ferrari je výkonností nového vozu zklamán a to nevypadá pro italskou stáj vůbec dobře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zklamání u Ferrari: Nemáme ani na pódium

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 06.03.2012 16:37 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000152

    uzivatel000152

    XXX
    Souhlasím, Ferrari mlží. Ve skutečnosti je to asi ještě daleko horší. Takže mlží, aby získali čas na dobrou výmluvu, po všech těch brutálně siláckých řečech, kterými krmili v zimní přestávce fandy o vyhrávání hned od začátku sezóny, auto je sice šeredné, ale bude vítězné, atd.atd. Takže to nemají ani trochu lehké a v podstatě je to teď čekání na zázrak. Ano, i zázraky se někdy dějí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Jo a to se ještě říká o RB že mají mechanizmus v bočnicích kterým přivádí vzduch k difuzoru. Což by vysvětlovalo ukrývání zadní části na testech. No bude to každopádně letos docela zajímavé.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cavalino Rampante

    XXX
    vanoverlord se tu vzteká, že Ferrari tři roky nemá PK, ale že "jeho" tým nemá PK od roku 98 mu jaksi nevadí. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • vanoverlord

      XXX
      Prečo by sa mal vanoverlord vztekat? Na Ferrari to posledné roky stačí viac ako dostatočne a okrem toho to nie je McLaren, kto so železnou pravidelnosťou každý rok slubuje titul už pred sezónou...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    mě by docela zajímalo, jestli skutečně vychytali mouchy ohledně aerodyn. tunelu... Protože předpokládám, že simulace zase byly dle jejich představ, ale skutečnost je tomu na hony vzdálená...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Tunel už vyřešili minulý rok. Když se baví o aeru tak dle mého mají namysli co s těmi výfuky. A taky hlavně nestihli všechno co chtěli otestovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • g0dlike

        g0dlike

        XXX
        Vím, že to údajně vyřešili už během loňské sezóny... Jde o to, jestli to teď funguje v rámci možností simulace spolehlivě, jako u konkurenčních stájí. Příjde mi, že nějakej fundamentální prvek, něco od čeho se odvíjela velká část vývoje, nefunguje dle očekávání... a pochybuju, že se jedná pouze o výfuky.

        No nezbývá než doufat, že v Melbourne nebude mezi Scuderii a top týmy propastnej rozdíl. Abychom se ještě nedivili až budou bojovat s TR, FI a Sauberem... 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Doufám že s TR bojovat nebudou, ale dle toho co čtu na zahraničních webech si myslím že výfuky mají docela velký vliv. Původní specifikace fungovala výborně a auto bylo velice rychlé a stabilní, jedinou nevýhodu mělo to že bylo moc uchlastané (tahle verze žrala moc benzínu) kdežto novější verze byla šetrnější ke spotřebě ale záď monopostu se v zatáčkách smýkala, zřejmně tato verze vytváří nestabilitu v aeru na zadní části vozu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      Četl jsem, že některé stáje jsou schopné po zákazu foukání dostat ztracený přítlak z velké části zpět díky novému řešení výfuků (v souvislosti s tím mi i těch 25%, které uvádí Fry, příjde docela málo).
      Jinak první 4 závody s tou "horší" variantou výfuků...to bude bída. Za 4 závody můze konkurence díky současnýmu bodovacímu systému odskočit natolik, že to půjde horko těžko stáhnout. Navíc když všichni budou dál vyvíjet stejně usilovně jako Ferrari.

      No nebudu malovat čerta na zeď... Ferda z toho zase vymačká určitě 110% a třeba se stane zázrak 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        XXX
        Newey říkal že se jim díky řešení skoseného nosu podařilo téměř nahradit foukaný difuzor, myšleno přivést co nejvíce vzduchu na podlahu čili na difuzor. Takže těžko říct jak přesně budou ty výfuky fungovat. Ferrari díky první verzi foukání výfukových plynů dokázalo lépe zahřívat zadní pneu takže čert ví co přesně jednotlivé tými zamýšlí. McLaren je zase prý hodně nahraně s pravidly a tými to chtějí řešit s FIA pokud v Melbourne budou vypadat tak jak vypadali tady. Každej jde svou filozofií takže čert ví kdo z toho dostane maximum. Já doufám že Ferrari na tom nebude zle. Mají prostředky k tomu aby vše dohnali. Minulý rok McLaren na tom v testech byl špatně a nakonec se ukázalo že mají konkurenceschopné auto. Takže naděje umírá poslední.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    F1 selduju dost dlouho na to abych věděl že po odchodu Brawna a pak Tóda tak to snima jde od deseti k pěti!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Ale zřejmně málo na to aby jsi věděl to co jsem napsal. Massa ani Kimi a taky Alonso měli možnost bojovat o titul, takhle z kopce se mi to líbí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • vanoverlord

        XXX
        Všetci traja ale o ten titul mohli bojovať hlavne vďaka chybám súperov, alebo bodom od zeleného stola a nie vďaka Ferrari, ktoré posledné tri roky je neochvejne v PK na treťom mieste, kde teda byť asi nechcú a v kontrate s ich vlastnými predsezónnymi cieľmi z kopca idú zatiaľ riadne strmo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          XXX
          Nechtěl jsem sice reagovat ale zeptám se a za ty chyby soupeřů může taky Ferrari? Vždy někdo dělá chyby a druhý z nich prosperuje. Tohle není argument jen hloupá výmluva.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • vanoverlord

            XXX
            Veľmi rád ti na tvoju otázku odpoviem.
            Práveže za tie chyby súperov Ferrari nemohlo a bez tých chýb mohlo čo i len na náznak akési boja o titul zabudnúť.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    XXX
    No, podle těch vyjádření moc nevypadá že vědí co je třeba udělat. Spíš asi trochu tápou... i když to stále nemusí nic znamenat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    To je ta 60 letá historie,poslední léta je to děs a bída,ne že by za to mohl ale co je tam Alfonzo tak ti taloši se zjančenou mulou ve znaku nepostaví auto!!!A v půlce sezóny už zase budou stavět auto pro příští rok,protože to letošní zase nepojede 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Asi se díváš krátce na F1 nebo dokonce vůbec, tak ti jen pro zajímavost připomenu že Alonso první rok ve Ferrari bojoval o titul (mimochodem mohlo se mu podařit něco podobného jako Kimimu) až do posledního závodu a minulý rok bojoval až do konce o druhé místo. Chtělo by to trochu se o F1 zajímat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000178

    uzivatel000178

    XXX
    Ani bych se nedivil kdyby už Alíkovi manažeři klepali na dveře u Mateschitzeho.Nebo snad v McLarenu??? 03 03 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama