DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh byl svými designéry znovu ujištěn: Na nose McLarenu není nic špatného

Šéf McLarenu Martin Whitmarsh byl svými designéry ujištěn, že si s konceptem nosu, který zvolili, nemusí dělat žádné starosti. Monpost MP4-27 je jediným vozem, který nezvolil maximální výšku v jeho přední části s typickým nevzhledným schodem v místě, kde navazuje na šasi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh byl svými designéry znovu ujištěn: Na nose McLarenu není nic špatného

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 19.02.2012 15:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MakyF1

    XXX
    Nebojte sa McLeren sa spolieha, že Hamík si ten schod na nose vyrobí aj sám počas pretekov za pomoci Najlepšieho kamaráta Massu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      12 Taky s tím počítám když né samotný McLaren tak Lewis si s tím poradí po svém.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Už jsem přišen na to proč chce Whitmarsh lepší výhled pro jezdce
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Panek

      XXX
      Zvláštní, že to všichni na LH vytahujou, ale těchto nehod se v F1 stalo hodně. Navíc všiml si někdo toho Williamse, který napálil zezadu do LH a dojel až na pozici, kde původně stál Kimi? Jsem Willíkář přesto na to upozorňuji.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      jasné, keď na to pozeráš z nebies ... 04
      skús nájsť pohľad z pozície jazdca, potom sa môžme o tom baviť viac ... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    XXX
    Když jsem pročetl diskusi, tak zjišťuji, že spousta lidí má po prvních testech jasno. Já budu mít aspoň trochu jasno po kvalifikaci v Melbourne. Tam totiž ty formule budou vypadat o dost jinak než při prvních testech.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Tohle jsou slova nejpovolanějších:
    Giorgio Ascanelli. „Vyšší těžiště působí negativně na trakci, ale tato ztráta je kompenzována větším přítlakem. Pak záleží, kolik z toho dokážete vytěžit při jízdě na jedno kolo. My věříme našemu řešení, protože simulace říkají, že přináší větší výhodu.“

    A na tohle se pouze zmohl Whitmarsh:

    s vyšším nosem lze přivést více vzduchu do spodku. Jenže my získáváme díky nižšímu těžišti větší prostor pro práci s geometrií zavěšení kol a pohodlnější pozici pro jezdce s lepším výhledem,“

    Tak ať se vám chlapci hlavně dobře sedí. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    XXX
    ja se divim, kde se tu bere tolik panikaricich fandu..? prvni testy probehly da se rict nadmiru dobre na McL.

    kde jste vy vsichni, kteri tu chcete hned prestavovat a homologovat cele sasi, byli loni touhle dobou, kdy byl Mek totalni srot? 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Minulý rok testovali s lonským vozem tak jak letos Mercedes, takže tohle auto být šrotem mohlo, ale to co postavili na sezónu 2011 jasně dokazovalo že je konkurenceschopné. Nevím kde jsi byl.
      Zatím co letos postavili bude zřejmně technický omyl. Proto se těším jak budou bojovat s HRT. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Zdá sa mi, že za prednou pneumatikou je prdsa len viac svetla, ten nos by šlo trochu zdvihnúť.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fjenda

    XXX
    Pro zajímavost: vysoký nos, který není zaoblený dolů, si poprvé vyzkoušeli týmy jako Force India 2009, Sauber a Williams 2010 a Mercedes 2011. Ani jeden z těchto týmů v těchto letech nezvítězil, FI se jen jednou dostala na pódium. Takže já mám jasno...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tim

    XXX
    a ještě něco, myslím že co se týká výkonosti tak nos nebude tím rozhodujícím prvkem

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tim

    XXX
    no mě to připadá že mclaren použil evoluci svýho auta, a ostatní v tom kopírujou redbull, protože jejich auto loni vyhrálo, tak to zkouší podle nich. Já osobně si myslím že každý nos, ať už vyšší nebo nižší má svý výhody a nevýhody a jde jako ve všem o kompromis.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Tak ono to není jen o tom že udělají schod.... Důvod proč mají všichni ten schod není onen nos, ale to, že chtějí více vzduchu k podlaze....takže by musel McL udělat celé šasi nové....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      XXX
      Tak on je tu ještě jeden problém - šasi musí projít homologací a tu má umožněnu jen jednou za sezonu, a mám pocit, že ta homologace proběhla v okamžiku, kdy na šasi udělali crashtest FIA. Teď musí být každé vylepšení přizpůsobené tomu homologovanému šasi a myslím, že ten nos by bez změny šasi asi zvednout nedokázali...
      Pokud jsou moje informace mylné, budu rád, když mi to někdo upřesní 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama