DISKUZE K ČLÁNKU Týmy F1 neočekávají konec výfukové ságy
Techničtí ředitelé jednotlivých týmů Formule 1 očekávají před startem v Melbourne rozpory o podobu nových výfuků, které jsou pro letošní sezonu předepsány.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy F1 neočekávají konec výfukové ságy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000523
(Hlasoval 1 člověk)
08.02.2012 13:51
Auto s foukáním,má větší spotřebu než nefoukané. »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Meky81
08:34 09.02.2012 XXXSi osobne myslim, ze dle reguli to ma nejlip Lotus. AJe videt jasne smerovani vyfuku, jeho sklon a poslednih 100mm je vystrcenych ven.
[odkaz na stránku]
Doufam, ze RB, MCL a jiny to podobne jeste predelaj. Jak ne, Lotus na to doplati, jak se rychle neprizpusobi. -
-
TECH
14:43 08.02.2012 XXX -
V0JTA
14:18 08.02.2012 XXXTaky neočekávám, prozatím bych řekl, že nejlépe to má vyřešené RedBull. [odkaz na stránku] a ty plyny nejspíš směřují do takového elementu pod zadním křídlem, který můžeme vidět na [odkaz na stránku] ... U Lotusu ten výfuk nevypadá moc aerodynamicky, ale určitě ví co dělají.. [odkaz na stránku] -
Kapor
14:02 08.02.2012 XXXLen mi prišla na rozum jedna vec, prečo túto energiu nevyužívajú ako BMW 5-kového radu na výrobu el. energie na dobíjanie ion-lítiových batérií. Tak môžu použiť KERS viackrát na jedno kolo ako bez tohoto zariadenia. Je to tiež jedna z ciest, ktorú zatiaľ nerealizovali.-
-
Kapor
14:19 08.02.2012 XXXTen čas je ale daný jednorázovým vybitím ion-lítiových batérií, po ktorom má nasledovať nabíjanie a použitie napríklad v druhej zóne DRS. Mňa len napadlo, ak by si mal parnú turbínu s generátorom navyše, mohol by si sa aj brániť pred zónov DRS, rýchlejšiemu autu, avšak nie nad časový limit daný FIA. -
-
-
-
-
dusinko3
13:26 08.02.2012 XXXzakaz fukania difuzorov je fajn, vznikali zbyocne turbulencie za autom a tazsie sa koli tomu predbiehalo (bez DRS). len nechapem preco to chcu zakazovat uplne, napr. aby nemohli nasmerovat vyfuky na beamwing alebo horny profil kridla...zbytocne pripravuju inzinierov o priestor na kreativitu. o par rokov mozu rovno zaviest jednotne auta ako v GP2 -
wrt
19:36 08.02.2012 XXXKeď pripustíme, že energiou výfukových plynov sa dá odsať veľký objem vzduchu spod auta, tak by sa mal dať približne ten istý objem vzduchu odsať spoza chladičov. To sa rovná zmenšeniu chladičov a to sa rovná zmenšeniu bočníc a to sa rovná zmenšeniu aerodynamického odporu auta a to sa rovná zvýšeniu jeho rýchlosti. -
-
Edas
13:37 08.02.2012 XXXTaky mi přijde zbytečný pouštět spaliny z výfuků do vzduchu jen tak, když se jejich energie dá ještě využít. Vždyť chtějí povolit motory s turbem a turbodmychadlo se taky roztáčí výfukovými plyny, takže to je taky využití pro zvýšení výkonu motoru. Proč ne tedy i pro zvýšení efektivity aerodynamiky?
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek