DISKUZE K ČLÁNKU Týmy F1 neočekávají konec výfukové ságy

Techničtí ředitelé jednotlivých týmů Formule 1 očekávají před startem v Melbourne rozpory o podobu nových výfuků, které jsou pro letošní sezonu předepsány.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy F1 neočekávají konec výfukové ságy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 09.02.2012 20:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Meky81 (Hlasovali 2 lidé) 09.02.2012 08:34
Si osobne myslim, ze dle reguli to ma nejlip… »
» uzivatel000523 (Hlasoval 1 člověk) 08.02.2012 13:51
Auto s foukáním,má větší spotřebu než nefoukané. »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 08.02.2012 16:44
No DRS se nenabíjí vůbec, asi myslíš KERS 04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Meky81

    Meky81

    XXX
    Si osobne myslim, ze dle reguli to ma nejlip Lotus. AJe videt jasne smerovani vyfuku, jeho sklon a poslednih 100mm je vystrcenych ven.
    [odkaz na stránku]

    Doufam, ze RB, MCL a jiny to podobne jeste predelaj. Jak ne, Lotus na to doplati, jak se rychle neprizpusobi. 05

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Zajímavý postřeh. 01

    Jen se obávám, že současná pravidla neumožňují moc efektivní injektorovou konstrukci, protože není možné koncovku úplně zakrýt.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      Ejektor by mohol byť ešte pred koncovkou, tadiaľ nebudú prúdiť výfukové plyny, takže sa to nedá považovať za koncovku výfuku.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • TECH

    XXX
    Já bejt FIA, tak jim nařídím (všem) že vejfuk musí bejt jak u Zetoru a bylo by. 03 03

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • V0JTA

    XXX
    Taky neočekávám, prozatím bych řekl, že nejlépe to má vyřešené RedBull. [odkaz na stránku] a ty plyny nejspíš směřují do takového elementu pod zadním křídlem, který můžeme vidět na [odkaz na stránku] ... U Lotusu ten výfuk nevypadá moc aerodynamicky, ale určitě ví co dělají.. 03 [odkaz na stránku]

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Len mi prišla na rozum jedna vec, prečo túto energiu nevyužívajú ako BMW 5-kového radu na výrobu el. energie na dobíjanie ion-lítiových batérií. Tak môžu použiť KERS viackrát na jedno kolo ako bez tohoto zariadenia. Je to tiež jedna z ciest, ktorú zatiaľ nerealizovali. 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Mam takovy divny pocit, ze pouziti KERSu je clekem jasne dane - 400kJ (max vykon a cas) na kolo. Takze bohuzel, opet neni prostor pro kreativitu.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        XXX
        Ten čas je ale daný jednorázovým vybitím ion-lítiových batérií, po ktorom má nasledovať nabíjanie a použitie napríklad v druhej zóne DRS. Mňa len napadlo, ak by si mal parnú turbínu s generátorom navyše, mohol by si sa aj brániť pred zónov DRS, rýchlejšiemu autu, avšak nie nad časový limit daný FIA. 14

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000523

    uzivatel000523

    XXX
    Auto s foukáním,má větší spotřebu než nefoukané.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    zakaz fukania difuzorov je fajn, vznikali zbyocne turbulencie za autom a tazsie sa koli tomu predbiehalo (bez DRS). len nechapem preco to chcu zakazovat uplne, napr. aby nemohli nasmerovat vyfuky na beamwing alebo horny profil kridla...zbytocne pripravuju inzinierov o priestor na kreativitu. o par rokov mozu rovno zaviest jednotne auta ako v GP2

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Keď pripustíme, že energiou výfukových plynov sa dá odsať veľký objem vzduchu spod auta, tak by sa mal dať približne ten istý objem vzduchu odsať spoza chladičov. To sa rovná zmenšeniu chladičov a to sa rovná zmenšeniu bočníc a to sa rovná zmenšeniu aerodynamického odporu auta a to sa rovná zvýšeniu jeho rýchlosti.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Omni

    XXX
    Poslední dobou se tu píše pořád kolik přítlaku to generovalo, tak mi přijde dosti neefektivní toto zakazovat. Když musí mít KERS, aby ta brzdná energie nepřišla vniveč, tak proč by nemohli využívat výfukové plyny.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Edas

      XXX
      Taky mi přijde zbytečný pouštět spaliny z výfuků do vzduchu jen tak, když se jejich energie dá ještě využít. Vždyť chtějí povolit motory s turbem a turbodmychadlo se taky roztáčí výfukovými plyny, takže to je taky využití pro zvýšení výkonu motoru. Proč ne tedy i pro zvýšení efektivity aerodynamiky?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama