DISKUZE K ČLÁNKU Titul je dle Räikkönena cílem, letos však očekává boj uprostřed pole
Kimi Räikkönen na začátku týdne testoval s dva roky starým vozem Renaultu. Vše proběhlo hladce a již se těší na závodění kolo na kolo, které mu chybělo. Přestože jeho cílem je zisk titulu, odhaduje, že bude bojovat uprostřed pole.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Titul je dle Räikkönena cílem, letos však očekává boj uprostřed pole
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasoval 1 člověk)
28.01.2012 20:08
Ze dostal odstupne za rozviazanie zmluvy je… »
» uzivatel000792
(Hlasoval 1 člověk)
28.01.2012 18:41
"Peter pozadoval pol kralovstva ako veno ku… »
» uzivatel000792
(Hlasoval 1 člověk)
28.01.2012 19:08
Je to proste. K ziadnej dohode nedoslo, pretoze… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
vanoverlord
17:26 28.01.2012 XXX1. Lotus ani Mercedes v čase návratu Räikkonena a Šumáka nemnali podpísaných pilotov, ktorých by museli kvôli nim vyhodiť. To tiež len pre priadok.
2. Ak sa ti zdá že Kimi predviedol v r.2009 "kuloví", tak myslieť si to samozrejme môžeš. Hoci si mohol dodať, že to bol práve on, kto pre Ferrari vtedy získal jediné víťazstvo a to dokonca v čase, kedy už asi bolo jasné že tam končí. Neskončil tam niekto iný, a ten teda svoju prácu odvádza viac ako "skvele", to by Kimi tak dobre nerobil, v tom sa asi zhodneme.
3. Pokiaľ dobre viem, tak po jeho vyhadzove r.2009 Mercedes a hlavne McLaren o neho záujem prejavil viac ako zreteľne, takže na čo sa to vlastne pýtaš?!
4. "Proč nejezdil 2010 a 2011?" Zvážil si aj takú možnosť, že jazdiť nechcel? Veď to neraz aj proklamoval.-
-
vanoverlord
17:37 28.01.2012 XXXAk nechceš pokračovať, tak nepokračuj, nikto ťa predsa nenúti, v podstate ani nemáš s čím. Potom ale nesmieš písať, že si cucám z prstu - Whitmarsh aj Haug neraz VEREJNE priznali rokovania s Räikkonenom r .2009, hlavne s McL to malo byť už na spadnutie.-
uzivatel000792
17:51 28.01.2012 XXXTy sa strasne rad citas, co? Ze s nim rokovali ti uz bolo niekolkokrat priznane. To co ale nie je pravda je to, ze tie rokovania boli enormne a ze mali o neho neuveritelny zaujem.
Nemali. Pretoze sa ani nedohodli. Nebol zaujem, z ich strany, sa dohodnut. Asi ten zaujem taky nebol.
Si pamatam ako jeho manazer vtedy sam seba nachytal, ked povedal, ze sa nedohodli na peniazoch. Potom chudak sa to snazil na druhy den dementovat, ale uz bolo neskoro.
Zaujem bol, ale nebol ani z polovice taky velky ako ty tvrdis. Nie je co dalej riesit.
-
-
-
-
-
uzivatel000792
14:35 27.01.2012 XXX"Například jezdil s menším množstvím paliva, a když jsme mu pak natankovali hodně benzínu. Propočítali jsme, nakolik by se měl lišit čas na kolo. Hned prvním pokusem se do něj trefil velmi přesně, na desetinu sekundy. To bylo působivé. Nepoznal bych, že minulý rok nejezdil,""
Tak to je snad logicke, nie? Ked mu natankuju take mnozstvo paliva, vdaka ktoremu bude pomalsi o 0,5 sekundy, tak bude pomalsi o 0,5 sekundy. Je to majster sveta preboha, musi vediet takto jazdit... Posobive by bolo, keby bol rychlejsi nez ich prepocty. Permane mohol este povedat v kolkych kolach sa Kimi takto strafil.
Proste PR... Treba pomasirovat verejnost. -
-
uzivatel000280
16:05 27.01.2012 XXXAbych upřesnil odchod Kimiho z Ferrari. Santander jakožto španělská banka, které v ten rok vstupovala jako oficiální sponzor Scuderie Ferrari si dala požadavek, že chce aby tam jezdil Alonso jakožto španěl. Kimi mohl bý druhým pilotem, ale jelikož Santander má neuvěřitelný vlív v Jižní Americe(co se týče obchodního hlediska), tak proto zůstal Massa a Kimi musel odejít.-
-
uzivatel000792
18:10 27.01.2012 XXXJe to trosku inak ako obaja hovorite... Massa je odchovanec Ferrari a syna Jeana Todta, takze mal v time silnu podporu. A Alonsa v time chcel velmi silno Montezemolo. Kedze Spaniel zapadal do mentality timu omnoho viac ako chladny Raikkonen, tak bolo velmi rychlo rozhodnute. Navyse Raikkonen mal vysoke poziadavky co sa tykalo PR akcii a to tiez Ferrari nevyhovovalo. To nevyhovoalo ani ziadnemu inemu timu a preto si Raikkonen uz miesto nenasiel. A akoze sa dobrovolne rozhodol pre rally.
Svoje do toho povedal aj Santander, ale zdaleka nemal take silne slovo ako sa tu snazite prezentovat.-
David
08:40 28.01.2012 XXXSouhlasím, Santander nějaké slovo měl ale né větší jak samotné Ferrari, to si může myslet pouze blázen. Montezemolo měl zálusk na Alonsa už delší dobu ne pro sponzora ale pro jeho schopnosti. Vše nádherně zapadlo dosebe samo. Kimiho vystřídal Alonso protože byl lepší. Montezemolo měl toho koho chtěl. Santander měl toho koho chtěl. Takže stačilo vyplatit Kimiho a bylo po všem.-
Kimi
09:13 28.01.2012 XXXSmokie a David: koukám že tomu moc nerozumíte nebo jste se v roce 2009 na F1 vůbec nekoukali. Samozřejmě že rozhodoval Santander a požadoval do Ferrari Alonsa. Takže k němu se víc hodil, jako jihoameričan Massa než seveřan Kimi. Montezemolo v tu chvíli jen šoupal nohama. Rozhodoval movitý sponzor.-
uzivatel000792
10:02 28.01.2012 XXXPamatam si ako to bolo a pamatam si co sa pisalo po sezone a nemas pravdu. Ak by to bolo tak ako pises, tak Raikkonen dalej jazdi aj v roku 2010, ale nikto nemal zaujem pristupit na jeho podmienky. Zrejme nebol az tak skvely ako chces tvrdit a zrejme nebol vystupnuty len kvoli sponzorovi.
Ale co ja o tom mozem vediet, ja mam iba nick Smokie, ty mas nick Kimi...-
-
vanoverlord
11:34 28.01.2012 XXXNa r.2010 o Räikkonena prejavili enormný záujem min. dva top teamy - McLaren a Mercedes, takže niečim výnimočný asi musel byť. Hlavný dôvod, pre ktorý zostal vo Ferrari Massa a nie Räikkonen bude skôr ten, že podržtašku Alonsovi vie robiť určite lepšie. Keďže na r.2012 mali top teamy de facto jazdecké obsadenie vyriešené dávnejšie, tak Lotus/Renault je logická voľba. Kto myslíš má záujem o Massu? Räikkonena počas dvoch rokov jeho neprítomnosti v F1 kde-kto posádzal aj do Red Bullu... Massu by zatiaľ všetci z top teamu len vyhadzovali.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek