DISKUZE K ČLÁNKU Titul je dle Räikkönena cílem, letos však očekává boj uprostřed pole

Kimi Räikkönen na začátku týdne testoval s dva roky starým vozem Renaultu. Vše proběhlo hladce a již se těší na závodění kolo na kolo, které mu chybělo. Přestože jeho cílem je zisk titulu, odhaduje, že bude bojovat uprostřed pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Titul je dle Räikkönena cílem, letos však očekává boj uprostřed pole

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 28.01.2012 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 28.01.2012 20:08
Ze dostal odstupne za rozviazanie zmluvy je… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 28.01.2012 18:41
"Peter pozadoval pol kralovstva ako veno ku… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 28.01.2012 19:08
Je to proste. K ziadnej dohode nedoslo, pretoze… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • vanoverlord

        XXX
        1. Lotus ani Mercedes v čase návratu Räikkonena a Šumáka nemnali podpísaných pilotov, ktorých by museli kvôli nim vyhodiť. To tiež len pre priadok.
        2. Ak sa ti zdá že Kimi predviedol v r.2009 "kuloví", tak myslieť si to samozrejme môžeš. Hoci si mohol dodať, že to bol práve on, kto pre Ferrari vtedy získal jediné víťazstvo a to dokonca v čase, kedy už asi bolo jasné že tam končí. Neskončil tam niekto iný, a ten teda svoju prácu odvádza viac ako "skvele", to by Kimi tak dobre nerobil, v tom sa asi zhodneme.
        3. Pokiaľ dobre viem, tak po jeho vyhadzove r.2009 Mercedes a hlavne McLaren o neho záujem prejavil viac ako zreteľne, takže na čo sa to vlastne pýtaš?!
        4. "Proč nejezdil 2010 a 2011?" Zvážil si aj takú možnosť, že jazdiť nechcel? Veď to neraz aj proklamoval.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          XXX
          Pormiň ale na tohle lze už jen odpovědět že si to vycucáváš z prstu.
          Jasně, McLaren měl takový zájem o Kimiho že vzali Buttona.
          V pohodě, jak říkám máme jiný názor takže nemá cenu dál pokračovat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • vanoverlord

            XXX
            Ak nechceš pokračovať, tak nepokračuj, nikto ťa predsa nenúti, v podstate ani nemáš s čím. Potom ale nesmieš písať, že si cucám z prstu - Whitmarsh aj Haug neraz VEREJNE priznali rokovania s Räikkonenom r .2009, hlavne s McL to malo byť už na spadnutie.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David

              XXX
              Ale mám s čím, akorát mě to nebaví pořád dokola psát.
              A opět ti mohu znovu a zase napsat odpověď že mohlo ale není a nebylo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000792

              uzivatel000792

              XXX
              Ty sa strasne rad citas, co? 04 Ze s nim rokovali ti uz bolo niekolkokrat priznane. To co ale nie je pravda je to, ze tie rokovania boli enormne a ze mali o neho neuveritelny zaujem.

              Nemali. Pretoze sa ani nedohodli. Nebol zaujem, z ich strany, sa dohodnut. 04 Asi ten zaujem taky nebol.

              Si pamatam ako jeho manazer vtedy sam seba nachytal, ked povedal, ze sa nedohodli na peniazoch. Potom chudak sa to snazil na druhy den dementovat, ale uz bolo neskoro.

              Zaujem bol, ale nebol ani z polovice taky velky ako ty tvrdis. 04 Nie je co dalej riesit.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Kto a aké podmienky si kládol a hlavne či boli, alebo neboli "neskutočné" ja neviem a silno pochybujem, že to vieš ty.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dan8

    XXX
    očekával větší pocit rychlosti, no snad při závodech zase neusne 04 Už se těším.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Viděl bych to stejně, PR tým už začal pracovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    XXX
    "Například jezdil s menším množstvím paliva, a když jsme mu pak natankovali hodně benzínu. Propočítali jsme, nakolik by se měl lišit čas na kolo. Hned prvním pokusem se do něj trefil velmi přesně, na desetinu sekundy. To bylo působivé. Nepoznal bych, že minulý rok nejezdil,""

    Tak to je snad logicke, nie? Ked mu natankuju take mnozstvo paliva, vdaka ktoremu bude pomalsi o 0,5 sekundy, tak bude pomalsi o 0,5 sekundy. Je to majster sveta preboha, musi vediet takto jazdit... 04 Posobive by bolo, keby bol rychlejsi nez ich prepocty. Permane mohol este povedat v kolkych kolach sa Kimi takto strafil.

    Proste PR... 04 Treba pomasirovat verejnost.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ferarrak

    XXX
    kimi je jeden z najvacsich talentov ake kedy existovali. pretekovi inzinieri aj ktori s nim spolupracovali v historii nechapu ze prepocty dokaze realizovat na trati s minimalnou odchylkou od ich teorie.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Z Ferrari jej FA nevytlačil díky sponzorovy. Není třeba jeho nezdar zhazovat na jiné. Kimi si to pokazil sám. FA ho vystřídal protože je lepší. Toť vše.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000280

      uzivatel000280

      XXX
      Abych upřesnil odchod Kimiho z Ferrari. Santander jakožto španělská banka, které v ten rok vstupovala jako oficiální sponzor Scuderie Ferrari si dala požadavek, že chce aby tam jezdil Alonso jakožto španěl. Kimi mohl bý druhým pilotem, ale jelikož Santander má neuvěřitelný vlív v Jižní Americe(co se týče obchodního hlediska), tak proto zůstal Massa a Kimi musel odejít. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        XXX
        Přesně tak. Díky, že jsi sem napsal. 01

        Tak Davide, doufám, že jsi to už konečně pochopil a nebudeš zase překrucovat fakta. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000792

          uzivatel000792

          XXX
          Je to trosku inak ako obaja hovorite... 04 Massa je odchovanec Ferrari a syna Jeana Todta, takze mal v time silnu podporu. A Alonsa v time chcel velmi silno Montezemolo. Kedze Spaniel zapadal do mentality timu omnoho viac ako chladny Raikkonen, tak bolo velmi rychlo rozhodnute. Navyse Raikkonen mal vysoke poziadavky co sa tykalo PR akcii a to tiez Ferrari nevyhovovalo. To nevyhovoalo ani ziadnemu inemu timu a preto si Raikkonen uz miesto nenasiel. A akoze sa dobrovolne rozhodol pre rally.

          Svoje do toho povedal aj Santander, ale zdaleka nemal take silne slovo ako sa tu snazite prezentovat. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • David

            XXX
            Souhlasím, Santander nějaké slovo měl ale né větší jak samotné Ferrari, to si může myslet pouze blázen. Montezemolo měl zálusk na Alonsa už delší dobu ne pro sponzora ale pro jeho schopnosti. Vše nádherně zapadlo dosebe samo. Kimiho vystřídal Alonso protože byl lepší. Montezemolo měl toho koho chtěl. Santander měl toho koho chtěl. Takže stačilo vyplatit Kimiho a bylo po všem.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kimi

              XXX
              Smokie a David: koukám že tomu moc nerozumíte nebo jste se v roce 2009 na F1 vůbec nekoukali. Samozřejmě že rozhodoval Santander a požadoval do Ferrari Alonsa. Takže k němu se víc hodil, jako jihoameričan Massa než seveřan Kimi. 03 Montezemolo v tu chvíli jen šoupal nohama. Rozhodoval movitý sponzor. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000792

                uzivatel000792

                XXX
                Pamatam si ako to bolo a pamatam si co sa pisalo po sezone a nemas pravdu. 04 Ak by to bolo tak ako pises, tak Raikkonen dalej jazdi aj v roku 2010, ale nikto nemal zaujem pristupit na jeho podmienky. Zrejme nebol az tak skvely ako chces tvrdit a zrejme nebol vystupnuty len kvoli sponzorovi.

                Ale co ja o tom mozem vediet, ja mam iba nick Smokie, ty mas nick Kimi... 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • David

                  XXX
                  Přesně, dobrá a důležitá otázka, proč si Kimiho někdo teda nevzal když je tak vyjímečný? Odpověď - jeho výkony v roce 2009 které podával byli tak průměrné že ani Massa neměl problém ho porazit. To byl hlavní důvod proč ho vystřídal Alonso.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • vanoverlord

                    XXX
                    Na r.2010 o Räikkonena prejavili enormný záujem min. dva top teamy - McLaren a Mercedes, takže niečim výnimočný asi musel byť. Hlavný dôvod, pre ktorý zostal vo Ferrari Massa a nie Räikkonen bude skôr ten, že podržtašku Alonsovi vie robiť určite lepšie. Keďže na r.2012 mali top teamy de facto jazdecké obsadenie vyriešené dávnejšie, tak Lotus/Renault je logická voľba. Kto myslíš má záujem o Massu? Räikkonena počas dvoch rokov jeho neprítomnosti v F1 kde-kto posádzal aj do Red Bullu... Massu by zatiaľ všetci z top teamu len vyhadzovali.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • David

                      XXX
                      04 Myslel jsem si že někdo napíše a vymluví se na to že byli všechny sedačky obsazené. Jako kdyby to něčemu bránilo.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama