DISKUZE K ČLÁNKU Titul je dle Räikkönena cílem, letos však očekává boj uprostřed pole

Kimi Räikkönen na začátku týdne testoval s dva roky starým vozem Renaultu. Vše proběhlo hladce a již se těší na závodění kolo na kolo, které mu chybělo. Přestože jeho cílem je zisk titulu, odhaduje, že bude bojovat uprostřed pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Titul je dle Räikkönena cílem, letos však očekává boj uprostřed pole

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 28.01.2012 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 28.01.2012 20:08
Ze dostal odstupne za rozviazanie zmluvy je… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 28.01.2012 18:41
"Peter pozadoval pol kralovstva ako veno ku… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 28.01.2012 19:08
Je to proste. K ziadnej dohode nedoslo, pretoze… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Palo

    XXX
    Mít stejný plat a nepracovat jako když pracuju, no neber to. Ruka trhu ten trh pěkně trhá, ale to je jedno.
    Kimi sám několikrát řekl, že je z formule takzvaně unaven. Jeho záliba rally se nabízla a tak si šel odpočívat. Dostal plné odstupné, plat od Red Bullu a nejlepší možné podmínky včetně auta.
    Odpočinul si a vrátil se zpět do F1 v týmu který byl nejvýše z těch kdo měl volné místo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Palo

    XXX
    Možná jsem úplně vedle, ale media informobala jinak. Odstupné 18 mil. při odchodu z F1 a menší pokud zůstane (nevím pčesně, jen tuším 13 mil). Sám Ross se vyjádřil o dorovnání rozdílu a nebídka Meku byla o něco vyšší. Ale kdoví já jen vím z médií, u jednání jsem nebyl.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Palo

    XXX
    Co s tím má společné odškodné od Ferrari? Že by snad kalkul Meku či Mercedesu, že prostě Kimi má již zaplaceno tak mu jen něco přidáme. Tak totiž stáje přistupovali k jeho platu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      XXX
      To si uplne vedla. Raikkonen by totiz to rocne odskodne nedostal, ak by si nasiel miesto v F1. To bola podmienka, ktoru si kladlo Ferrari.

      Pokial mu skutocne vsetky timy ponukali iba maly plat, tak sa len mozme dohadovat preco. Moj tip je ten, ze zapracoval mechanizmus dopytu a ponuky... Aj ked viem, ze za to dostanem vela minusov, pretoze take nieco jeho fanusikovia nie su schopni akceptovat. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Palo

    XXX
    Ad Button. Myšleno pouze pouze podmínky a vyhlídky u Rosse. U Meku si polepšil i když měl malé požadavky a proto malé (možná nevhodné) uvedení citací o podmínkách z roku 2009.
    Jinak to bylo porovnání požadavků obou zmiňovaných.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • vanoverlord

      XXX
      Ja ti neviem, teraz strieľam od boku, nepamätám si to už presne, ale niečo sa mi marí, že Brawn (presnejšie teda asi Mercedes) mu údajne ponúkal plat veľmi podobný platu od McLarenu, pričom s Barrichellom už nerátal vôbec.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Palo

        XXX
        Mám pocit že Ross mu nabízel méně, navíc se něco psalo o nespokojenosti s jeho přístupem k Buttonovi a podmínkách v týmu. Jeho přestup byl spíše ůtěkem k anglánům.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Ty brďo a požiadavka na ktorej prehnane trváš bude asi aká? Ak ti ju niekto nechce splniť, tak bude asi prehnaná. Ty mi hovor ničo o slovíčkarení... 12
    Možno by nebola prehnaná, ak by toľko čo pýtal dostal Button, ale on ich veru nedostal a to bol práve čerstvý majster sveta.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Palo

      XXX
      Ano, jeho požadavky lze označit jako velmi umírněné. Ale lepší brát nějaký plat, než si u Rosse prát prádlo a platit letenky. Sám Martin přiznal překvapení snadným a rychlím jednáním. A to jak píšeš, byl čerstvým mistrem světa.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • vanoverlord

        XXX
        Obávam sa, že hovoríme každý o niečom inom, aspoň ja som teda primárne nepísal o Buttonových, ale Räikkonenových požiadavkách. Ale keď už sme pri Buttonovi, tak neviem ako by bol na tom s ponožkami, ale prečo by si mal kupovať letenky? R.2010 bol už pod Mercedesom, nejakú chudobu by tam asi netrel. Podľa mňa len videl vyšší potenciál u McLarenu ako u Mercedesu, obzvlášť ak bol pri vývoji monopostu na r.2010, ktorý bol ešte za Brawna vraj finančne podvyživený.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      XXX
      "Peter pozadoval pol kralovstva ako veno ku kralovskej sluzke, ktoru si chce vziat."

      "Peter opakovane a neuprosne ziadal sto siahov slamy, aj ked ich nepotreboval."

      Myslim, ze je na prvy pohlad jasne, ktory scenar popisuje prehnanu poziadavku a ktory prehnane trvanie na poziadavke a aj to, ze nie su ani zdaleka totozne. Urcenie co patri k comu uz ponecham na inteligenciu citatela. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Palo

        XXX
        Ještě jednou. Můžeš více objasnit, Raikkonen to prepalil prehnanom na trvani na svojich poziadavkach. Nevím co si pod tím představit.
        A posuzovaní potřeb člověka už zde bylo a neúspěšné.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000792

          uzivatel000792

          XXX
          Je to proste. K ziadnej dohode nedoslo, pretoze odmietli pristupit na jeho poziadavky a namiesto toho aby on a jeho manazment hladali kompromis, tak radsej vzali rocne odskodne od Ferrari. Jeho manazer sa o tom pekne prekecol vo svojej dobe. To uz bolo niekolkokrat napisane, neviem co je na tom nejasne.

          O jeho potrebach nema zmysel sa bavit. Tie boli dozivotne zaistene uz po dvoch sezonach v McLarene. 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • vanoverlord

        XXX
        Nuž ale nikto nedostal ani jedno ani druhé, takže potom tie požiadavky sú/boli obe prehnané...
        V opačnom prípade by aspoň jedna akceptovaná bola. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Kašli na to, řekli jsme co jsme chtěli a nemá cenu to pořád někomu vysvětlovat dokola. Je evidentní že nemá zájem o diskuzi pouze o překrucování a rýpání. Řekl bych ti, dem na pivo, ale z čr do sk je to trošku daleko 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    XXX
    Ze dostal odstupne za rozviazanie zmluvy je predsa uplne samozrejme, o tom rec nie je. Ide o ten bonus, ktory dostal za to, ze v roku 2010 nebude jazdit v F1. To co sa nazyvalo rocnym odstupnym (opravnene, ak by chcel niekto slovickarit). 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Palo

      XXX
      Na jednu věc jsem zapoměl. Toto bylo myěleno jak?

      Raikkonen by totiz to rocne odskodne nedostal, ak by si nasiel miesto v F1. To bola podmienka, ktoru si kladlo Ferrari.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Ja som to pochopil tiež tak. Odstupné za r.2010 musel podľa mňa dostať tak, či onak keďže mal platnú zmluvu a zvyšok bol viazaný pre prípad, že sa budúcej sezóny nezúčastní, resp. nezoženie sedačku.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Palo

      XXX
      Takto to uváděla media, jen ty částky si nemusím pamatovat přesně. Ross opravdu dle médií uvedl, že Kimi má sezonu již zaplacenou a dorovnají pouze částku o kterou by přišel v případě setrvání v F1. Bylo to dost propírané v diskuzích. U Meku se údajně prosakovalo oné dorovnání a licitace velikosti navýšení.
      Jak to bylo skutečně nevím, já opravdu u jednání nebyl. 04 A asi bych nebyl rád kdyby nový zaměstnavetel počítal ve smlouvě do mého platu odstupné. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Ešte stále si to myslíš, veď on neverí ani rokovaniu s Williamsom, všetko to bolo len PR. A čo sa týka toho záujmu McLarenu, tak bol určite dosť vysoký na to, aby sa nejaký čas o ňom dalo tvrdiť, že bola zmluva na spadnutie - a držalo sa to v médiách viac ako dlho, v podstate až do podpisu zmluvy s Buttonom, mimochodom čerstvým majstrom sveta. A s Räikkonenom rokovali skôr ako s Buttonom...
    Ak sa ti diskusia so mnou nepáči, tak nediskutuj, nemám nič proti tomu, ale aby si mohol niekoho poučovať o vedení diskusie máš ešte pomerne dosť ďaleko. 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama