DISKUZE K ČLÁNKU Williams potvrzuje ukončení smluvy s AT&T, jedná s další telekomunikační společností

Williams dnes potvrdil ukončení spolupráce s americkou společností AT&T. Nového hlavního sponzora hledá opět mezi telekomunikačními společnostmi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams potvrzuje ukončení smluvy s AT&T, jedná s další telekomunikační společností

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 06.01.2012 12:26 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

David

XXX
FW23 byl dle mého nejrychlejší z pole, ale jak už jsem psal byl nespolehlivý. V roce 2001 vyhráli 4 závody (Imola, Německo, Monza, Kanada) pokud by je nezradil několikrát stroj a tuším že tam byli nějaké chyby v boxech (mechaniků) zkončili by zřejmně první, nebo minimálně druzí. I tak to byl obrovský úspěch, v druhém roce a skončili třetí v šampionátu. V roce 2002 skončil Montoya třetí a Williams skončil druhý v celkovém pořadí a nebýt dominantního vozu Ferrari byli by na tom líp. Vím že je to pouze kdyby coby, ale tohle spojení fungovalo docela dobře. Je pravdou že spolehlivost byla hrozná ale na to že BMW bylo v seriálu pouze druhý či třetí rok to byl obrovský úspěch. Nikdo z nich neměl zkušenosti z F1 a věřím že časem by vyřešili i tu spolehlivost, jak jsi sám uvedl, rok 2004 byl mnohem co se týče spolehlivosti lepší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
No prvidla se v té době zas tak moc neměnily. Jestli by nebylo lepší hledat příčinu ve špatných výsledcích, jako u Toyoty a Hondy. 03 Což samozřejmě nikdo oficiálně nepřizná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
.....FW23 až tak rychlá nebyla 03 V roce 2002 jako první motor BMW točil 19tisíc otáček,ale byl ten motor nespolehliví.To bylo vidět i v roce 2001 a proto kolikrát nedojel vůz FW23.V roce 2003 byl Williams nejblíže k titulu sice v samotném závodě v Japonsku postil technický problém Montoyi na hydraulice.Ale Montoya mohl vyhrát na A1-Ringu nebýt poruchy motoru a právě tam to začalo skřípat mezi BMW a Williamsem.Motory BMW byly spolehlivé až v roce 2004.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vanoverlord

XXX
Ak by Williams predal opraty BMW, tak by sa pravidlá nemenili? 12
Ako malo spojenie BMW s Williamsom pod ich vedením dopadnúť inak ako to spojenie so Sauberom? Pochybujem, že by mali výsledky diametrálne odlišné a svetovej hosp. kríze by sa tak či onak nevyhli.
Ak mal niekto veľké oči tak to bolo práve BMW, ako dodávateľ motorov žal určite väčšie úspechy ako team, ktorý mal plne pod kontrolou - a za to asi ťažko môže Frank, že áno... Čo sa týka pravidiel, tak ja osobne si nepamätám obdobie v ktorom by sa často nemenili a napr. r.2010 sa pravidlá nezmenili nijako radikálnejšie ako v minulosti.
BMW odišlo presne z toho istého dôvodu ako Toyota, Honda a koniec-koncov aj Renault a predpokladám, že po čase sa možno poberie i Lotus (resp.Proton), ba dokonca i Mercedes...automobilky v F1 nikdy zárukou svetlých zajtrajškov neboli, nie sú a predpokladám, že ani nebudú - prečo by to malo byť okrem nejakých zbožných želaní práve v súvislosti s Williamsom inak naozaj stále netuším.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

David

XXX
Přiznávám že BMW Sauber nedopadl zrovna nejlíp ale odešli protože se nechtěli smířit z neustále se měnícími se pravidli. Nakonec vedení automobilky které se změnilo i změnilo strategii trhu a bylo po všem. Spojení Williams a BMW mohlo dopadnout úplně jinak. Za tu dobu by byli úplně jinde. Mimochodem BMW Williams měl v roce 2001 velkou šanci na to aby byli první. FW23 byl rychlejší než Ferrari, bohužel byl ale také nespolehlivý.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

juras

XXX
Co se partnerství Williamsu a BMW...

Nakonec myslím jediný co je podstatný je fakt že oba svým způsobem prohráli zatímco spolu mohli vyhrávat a BMW nemuselo z F1 odcházet.

Možná s tím někdo nebude souhlasit,ale chyby byly na obou stranách.

No a tím dalším podstatným faktem je to že Williams dál v F1 pokračuje,BMW už tam není. Nicméně nic není věčné...Williams může skončit v propadlišti dějin a BMW se do F1 zas může vrátit.

Byla by docela sranda kdyby BMW s příchodem nových motorů zavelelo ke comebacku a spojilo se opět s Williamsem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vanoverlord

XXX
Nuž ja sa fakt snažím, ale sorry ako si ťa stále nemôžem pochopiť. Williams je v F1 zatiaľ nepretržite už viac ako 30 rokov a kontrolu nad jeho chodom má stále. Kde je BMW aj s jeho schopnými ľuďmi a čo má pod kontrolou? Takže kto je vlastne ten v*l, lebo Frank ním bude ťažko - ten tu narozdiel od skvelého, skúseného, bohatého a ešte neviemakého BMW stále je. Sauber aby zachránil svoj team, tak ho BMW predal a ako dopadol?

Mimochodom Frank nie je v*l, Frank je sir.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

David

XXX
Frank se nechtěl vzdát některých rozhodovacích práv a prodat určitý podíl a tak BMW odešlo. Nevím jestli si myslí že po jeho smrti půjde všechno tak jak on chce. Každopádně promarnil šanci. Spojení z BMW mu mohlo zajistit jak prachy tak schopné lidi které u BMW jsou. BMW má zkušenosti z mnoha motoristických sportů od WTTc až po 24 hodinovky. Sorry ale Frenk je v*l.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vanoverlord

XXX
Postavenie dodávateľov motorov sa im pôvodne vo Williamse nepáčilo - chceli väčší vplyv na chod teamu, tak si založili vlastný. Ako dopadol sme videli. Okrem toho mohli po svojom odchode dodávať motory Sauberu a možno by sa pre ne rozhodol aj Williams - namiesto toho oznámili svoj odchod v takom čase, že takmer znemožnili aj návrat Sauberovi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
api

api

XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vanoverlord

XXX
Nuž priznám sa, že tú odpoveď ani hľadať asi nebudem, lebo BMW i s Theissenom z F1 odišli a to je holý fakt. Iste mali k tomu nejaké dôvody, ale pochybujem, že práve spojenie s Williamsom by malo nejako odchodu BMW zabrániť - takže by Williams bol zasa len tam, kde je i dnes. Alebo chceš tvrdiť, že Williams s Headom by v F1 BMW udržalo doteraz? Ako, pomocou reťaze?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

David

XXX
To je sice hezké že se vypařil jak pára nad hrncem, ale musíš se ptát proč! Odpověď jsem tady nebo u jiného článku už psal.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
... nebo katarský Qtel (vzhledem k tomu, že se stále v souvislosti s Williamsem mluví o Kataru).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

juras

XXX
Mimochodem, ATT podle velikosti prezentace asi poskytoval týmu spíš telekomikační služby než velkej balík peněz.

Jako hlavní sponzor by se dal v minulosti spíš označit Philips a nebo RBS a nyní PDVSA.

Myslím že prachy jsou důležitý,ale důležitější bude jestli Williams udělal správný krok v personálních změnách v továrně.

Jak někdo nedávno dobře poznamenal (Head tuším),tým nemusí nutně stát na osobnosti Neweyho formátu,ale musí to být správný mix,správná parta.

I Newey musel u Redbullu ten správně šlapající tým vytvořit (a ne jen sám,velkou zásluhu tam má i Horner),nezačli vyhrávat jen proto že on konstruoval auto.

Podle mého názoru Williams trápí v posledních letech to že nedokáže využít potenciál který se v Grove nepochybně nachází.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

juras

XXX
Zatím samé nedobré zprávy...

Ale sleduju pravidelně jak si Williams vede na burze. A tam v poslední době jeho akcie stoupají rychleji než v době kdy jednal s Kimim.

Samozdřejmě to zas nemusí nic znamenat,ale minimálně to naznačuje že nejspíš opravdu jednají s nějakým významným sponzorem.

Reakce na jejich potenciální výkonost to bude těžko,protože ta loňská byla tragická a letošní je ve hvězdách.

Nezbývá než držet palce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vanoverlord

XXX
Ale áno, bavíme sa o tom istom BMW a o tom istom Theissenovi. A stále nechápem ako BMW, alebo Theissen mali zaručiť Williamsu lepšie postavenie keď BMW zmizlo ako gáfor a Theissen napriek silným rečiam tiež.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

XXX
Nechaval sa oslovovat DR (Doktor).

dodo

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

David

XXX
Nevím zda se bavíme o tom samém, mám namysli ing. Maria Theissena který měl nastarosti veškeré sportovní projekty u BMW. K téhle funkci se nedostaneš jak slepý k houslím, tohle je za zásluhy. Pracoval i s Gerhardem Bergrem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vanoverlord

XXX
Myslíš to BMW po ktorom v F1 nakoniec ani pachová stopa nezostala, myslíš toho Maria T. ktorý patril do tej halasnej skupiny rebelantov a tvrdil niečo celkom iné, ako o deň dva neskôr jeho materská firma? 18
Williams by možno nejaké tie pódia, ktoré by sa dali na prstoch jednej invalidnej ruky zrátať dosiahol, ale nakoniec by asi zasa skončil tam, kde je dnes.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

XXX
Máš pravdu, ale vidíš aký sú šikmookí opatrní. Aj keby na burze kúpili všetky akcie za deravou grešli, tak na to prdia po minulej zbabranej sezóne a oznámeniu, že prvý pilot pre sezónu 2012 je znovu Rubens. Sú to mazaní žluťásci ! 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama