DISKUZE K ČLÁNKU Stručný přehled změn v pravidlech pro rok 2012

FIA krom kalendáře dnes chválila také úpravu sportovních a technických pravidel pro příští rok. Týkají se vozů o kolo zpět za zpomalovacím vozidlem, zkracování zatáček v kvalifikacích a dalších detailů, jejichž stručný přehled najdete níže.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stručný přehled změn v pravidlech pro rok 2012

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 10.12.2011 13:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      hm, nejako nerozumiem, čo chceš napísať, tým obchádzaním. má sa pretekať, alebo blokovať ? má byť niekto rýchlejší, alebo mať "široké lakte" ?
      ja by som len povedal, že je to jasnejšie stanovená pravidlo o zmene smeru. raz vyjdeš s ideálnej stopy, s úmyslom brániť pozíciu, tak je logické, že sa už do tej stopy vrátiť nemôžeš. to by už bolo 2. zmena smeru ... ak viem rátať do dvoch ... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000324

        uzivatel000324

        XXX
        Takze mam rychlejsie auto predomnou je pomalsie. Naznacim utok mimo idealnu stopu ten predomnou sa posunie smerom predomna. ja sa vratim spat stlacim DRS alebo kers a idem. Obchadzam jazdca pred sebou....

        Dalej jazdec ktory bude mimo idealnu stopu tak ma horsi najazd do zatacky takze aj vyjazd zase ten vzadu moze profitovat....

        jazdec ktory je predbiehany ide mimo idealnu stopu blizi sa do zakruty ale do idealnej stopi sa nesmi vratit takze musi pred zatackou zastavit alebo idealnu spotu preskocit... ci? Dobre to uz prehanam 12

        dodo

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000249

          uzivatel000249

          XXX
          až moc preháňaš... 04
          ak si brániš pozíciu, tak je len na tebe, či pôjdeš ideálnou stopou, a budeš mať lepší výjazd do a zo zákruty, alebo si budeš brániť pozíciu z vyjdením mimo ideálnu stopu. pravdaže so všetkými následkami. keď ťa súper ale predbehne, už by si ale nemal mať problém sa vrátiť do ideálnej stopy ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000046

    uzivatel000046

    XXX
    Pravidlo o voľnom použití pneumatík v piatok platí aj opačne?
    Teda že ich piloti nemusia použiť a nemusia vrátiť 2+1 sadu po piatku?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Kompletní znění těch pravidel zatím nemám, ale podle mě 2 + 1 po pátku budou muset klasicky vracet.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    XXX
    "rozhodnutí komisařů, vůči nimž se nelze odvolat". VŽDYCKY musí být možnost odvolat se proti jakémukoli rozhodnutí. Takhle je člověk proti blbcům co rozhodují naprosto bezbranný.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      XXX
      Možnosť odvolať sa proti rozhodnutiu rozhodcov neexistuje skoro v žiadnom športe.
      Neviem si predstaviť, ako by sa niekto odvolával po skončení preteku voči prejazdu boxami alebo podobnému trestu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Také jsem kdysi slyšel/četl, že by se mělo zůžit přední křídlo. Pletu si to s něčím nebo je to také v plánu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Inkognito

    XXX
    Pochopil jsem to správně.

    Oni tim zabijí podstatu závodění, snaží se to dostat na papír a inkoust, aby mohlo být všechno doslovně popsáno.

    Otázka k zamyšlení: Přes 50 let se závodilo takovým způsobem, že se mohl pilot vepředu bránit. Teď to bdue tak, že jednou změní směr, a až do průjezdu zatáčkou ho nesmí meniť. Tohle způsobí více nebezpečných situací než vícenásobná změna směru a za tím si stojím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    12 12 12 Neřešíte trochu kraviny??? 12 12 12

    Pokud bude obrana vyjetím ze závodní stopy tak nevýhodná, jak se nám snažíte namluvit, tak to nikdo dělat nebude, ne??? 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      XXX
      Tak nevýhodná asi je, když všichni najíždějí do vnitřku každé zatáčky a už teď si vnitřní stopu hlídají. Ne? 20
      Podle toho návodu Anonyma by museli jezdci vepředu hlídat vnitřní stopu i když by jezdec za nimi ani nechtěl útočit. Jen proto, aby mu tam nakonec dovnitř nestihl nacpat kousíček křídla a nemusel pak měnit stopu. Takže když by jezdci jezdili těsně za sebou, museli by si pokaždé pro jistotu hlídat vnitřek a najíždět do každé zatáčky už z vnitřku. To by stálo několik sekund v každém kole. Aplikovat to na letošní sezonu, tak by Vettel vyhrával každý závod o kolo, protože si vždycky udělal nějakou tu sekundu náskok a ostatní by se na trati takto brzdili.
      Takže nakonec s tebou souhlasím. Řešíme tu kraviny, protože stávající systém je mnohem lepší. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    Nemluvilo se i o nějakém zpřísnění testů ohebnosti předních křídel?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Mluvilo. Tohle není kompletní přehled veškerých změn, pouze to hlavní, o čem se dnes v Indii hovořilo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama