DISKUZE K ČLÁNKU Statistika předjíždění v sezóně 2011: Kde se předjíždělo nejčastěji, jaký vliv má DRS a kdo je nejlepší?
Předjíždění je kořením závodů. Letos jsme byli svědky rekordního počtu téměř 1500 předjížděcích manévrů. Následující údaje, které nám poskytl Mercedes, byly sestaveny pomocí videozáznamů, záznamů časomíry v kombinaci s GPS technologií.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Statistika předjíždění v sezóně 2011: Kde se předjíždělo nejčastěji, jaký vliv má DRS a kdo je nejlepší?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:35 23.11.2011 XXXPsal jsem, že by musel udělat brutální chybu. A aby udělal někdo tak obrovskou chybu se stává opravdu hodně málo. Takže jsem byl v klidu. Spíš jsem čekal, že to Alík zkusí a dopadne to bouračkou a skoro to tak dopadlo. To napětí tam mohlo být trochu jen kvůli souboji o titul. Jinak bylo loni hodně totálně nudných závodů, kdy se člověk podíval jen na start a šel pryč, protože dojeli téměř ve stejném pořadí. Jediné změny proběhly přes boxy. To už mi přijde napínavější "objíždění" na rovinkách.
Nevím jestli bylo nastavení Lewise špatné. Vettel měl hodně podobné a asi špatné nebylo, když vyhrál. Kdyby zvolil menší přítlak, byl by zase pomalejší v zatáčkách. To, že je Mercedes pokaždé hodně rychlý na top speed s tím nemá moc co dělat. Těžko říct, jesli by bez DRS zvolili jiné nastavení. Pokud ne, žádný vzrušující souboj by nebyl, pokud ano, nemohl by vyjet (nejen) Parabolicu tak blízko něj. Jestli by nějaký souboj proběhl, se dá těžko říct.
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000880
13:22 23.11.2011 XXXPýtal si sa síce na počet, ale otázka mala podtón akoby to ani nebolo možné. A ono to možné je. Bohužiaľ koniec štartového poľa nikdy obzvlášť nesledujem, ale zvyknú sa tam diať veci ktoré by som tam nečakal.
Mimochodom Hamilton do ďalšieho kola čakať nemusel, Barrichella poslal o kolo dozadu takmer vzápätí. Nech už si myslíme o DRS ktokoľvek a čokoľvek, tak by som ho pre istotu nestotožňoval s niekdajším aerodynamickým vakom nech už mu je akokoľvek podobný.-
Mike17
13:47 23.11.2011 XXXTaky neříkám, že je to úplně stejné, jen že má podobný efekt. Určitě se najdou situace, ve kterých může být DRS na škodu, ale většinou je to naopak. Tím myslím totálně nudné závody v minulých letech, ve kterých jezdec rychlejší klidně i o víc jak sekundu na kolo neměl šanci na předjetí a posunutí dopředu.-
-
Mike17
14:06 23.11.2011 XXXNezapomínám na nové lepší gumy. Kdybych to nebral do úvahy, řekl bych že opotřebení gum při bránění nemá žádný význam. Určitě má Pirelli velký podíl na zajímavosti závodů. Ale značnou část závodu mají jezdci gumy v podobném stavu. Díky DRS mají možnost k předjetí i v této fázi. Pro mě je super, že na zajímavý závod nemusím čekat do půlky, než se projeví různé opotřebení a strategie. Jsem prostě rád za obě novinky.
-
-
-
-
-
-
1958MrLotus1994
19:34 22.11.2011 XXXAno vzdušný vír nebo pytel byl samozřejmě v té době velice ůčinný prostředek k předjetí soupeře to ano.Ale vždy záleželo na umění dotyčného pilota jak s tím naloží.Ve většině případů se nestalo,že by pomalejší(slabší)pilot předjel rychlejšího(kvalitního)pilota díky vzdušnému víru.A když to zkusil většinou neměl šanci. Dnes stačí zmáčknout čudlík a je to.-
uzivatel000880
20:51 22.11.2011 XXXVeľa takých prípadov naozaj nebolo (pomalší predbieha rýchlejšieho), ale na jeden pamätný sa zabudnúť veru nedá. Rovnako aj dohra po preteku je stále pamätná.
Irvine vs. Senna
[odkaz na stránku]
-
1958MrLotus1994
21:39 22.11.2011 XXXA co tento ,,Mika Hakinnen,,vs.,,Martin Brundle,, (HungarianG.P.1992): [odkaz na stránku]-
uzivatel000880
21:55 22.11.2011 XXXPekné, len neviem čo tým chcel básnik povedať - účinkujúci boli všetci v jednom kole.
Senna predbehol Irvina o kolo a ten keď videl Sennovo otáľanie s predbehnutím Hilla, tak sa zasa pred Sennu vrátil a pokračoval v boji s Hillom...
-
-
-
-
hemmis
15:34 22.11.2011 XXXvettel neumí předjíždet umí ale být pekelně rychlí v Q naproti tomu šumi umí předjíždet ale tyhle nové systémy kvalifikace mu nesedí . jo senna ten vždycky vijel ke konci Q zajel nej kolo a bylo v závodě byl pekelně rychlí jako vettel a předjiždet uměl taky -
-
-
David
15:58 22.11.2011 XXXA to o čem se bavíš se nějak zapínalo? nebo to bylo copak pouze na pilotovi? Je jesné že mezi tou dobou a nynějškem uplynulo hromadu let vývoje ale do letošního roku mohl pilot říct že jeho předjíždění bylo zasloužené. Dnes o záslužnosti díky DRS nelze mluvit.-
Mike17
18:17 22.11.2011 XXXMyslíš to tak, že když piloti využívali vzdušné víry za vozem před nimi, které je brutálně zrychlily, tak to bylo hrozně těžký a byli to velcí borci? A teď když tu možnost nemají a musí na stejný efekt zmáčknout knoflík, tak je to hrozně jednoduchý a proto si to předjetí nezaslouží?
Promiň, už jsme se spolu o tom bavili, ale to nešlo si nerýpnout. -
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek