DISKUZE K ČLÁNKU Tombazis o přípravách vozu pro rok 2012 a agresivním přístupu Ferrari

Hlavní designér Ferrari Nikolas Tombazis hovoří o tom, jak probíhají práce na novém voze, a co to znamená agresivní přístup k jeho vývoji v praxi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tombazis o přípravách vozu pro rok 2012 a agresivním přístupu Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 08.10.2011 21:19 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • virtual

    virtual

    XXX
    Vím, že téma jazyka je velice neoblíbené, ale dovolím si krátkou polemiku. Předně jsem fanouškem tohoto webu a zvlášť oceňuju detailnější pohledy na techniku, on-line reporty z testování apod., kritiku prosím berte jen jako námět na zlepšení z mého pohledu již kvalitního poduktu. Poslední dobou mi připadá, že lidé z F1 mluví zvláštním druhem "bruselštiny", které rozumí (nebo se alespoň tváří že rozumí) snad jen současní politici. Jako příklad mohou sloužit např. věty z tohoto článku "Technické předpisy se moc nemění, obecná stabilita krom výfukového systému zůstane zachována. Proto některé oblasti [vozu] 150° Italia jsou relevantní i pro příští rok." nebo "Například bychom mohli vyzkoušet nové přední křídlo, které zastupuje odlišný přístup v tom, jak funguje.". Pokud takto lidé z F1 opravdu mluví, mohli by překladatelé být odvážnější v práci s češtinou, takhle to vypadá spíš jako hlavolam než informace.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    ještě jeden prvek ve struktuře týmu čeká na výměnu...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raiky

    XXX
    Za nedostatek výkonu v posledních lletech může z velké míry Costa. Nebyl dobrým nanažerem a právě dobrého manažera si post technického ředitele žádá. Věřim, že provedené změny budou kuprospěchu. Například Tombazis byl ve Ferrari za Alda prakticky do počtu to by se ted mělo změnit a právě v něj vkládám naděje

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    To mohli u Ferrari vzít přes kopírák loňský článek k vývoji vozu pro rok 2011! To bylo také plno nadšení a hlášek o agresivním vývoji a vyšla z toho pěkná herka. Trochu ji sice během roku vycepovali, ale stejně to byl vůz k pláči a ne vítěz.
    Doufám, že příští rok bude konečně převratný jak u Ferrari tak u McLarenu - vždyť už je to ostuda, jak si s nimi limonády už druhý rok vytírají....!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Nojo, jednou holt dominuje (a tedy i vitira) ten, dalsi rok treba zas ten a potom nekdo jinej. Kdyz to jsou 2roky po sobe, tak ok, jsou asi fakt dobri. Pokud by to bylo 4(5), jako za MSC, asi uz by to bylo trochu nudny.
      Navic ze maji RB dobre napady ted jeste neni neznamena, ze pristi roky nemuzou mit slabsi.
      Snad jim to tedy pristi rok pojede lip.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • elrik

    XXX
    Ferrari od pristi sezony zavadi novy fyzikalni jev do praxe. tzv. "wau efekt" 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Nedivil bych se, kdyby některé týmy začli testovat a vyústění výfuků za vozem již tuto sezonu..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    obecně vzato: "agresivní" přístup znamená že mají odvahu uplatnit nějaký nový dobrý nápad, který je posune před konkurenci. někdo takovými nápady, v kombinaci s odvahou je realizovat, oplývá, ostatním zbývá "konzervativní" přístup, který spočívá v postupném vyvíjení stávajících řešení, což nebývá tak rychlé, jako "agresivní" přístup, ovšem vedený správným směrem. co udělá agresivní přístup vedený nesprávným směrem vidíme letos u Wiliamsů....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    XXX
    No plamenně hovořit dokaží všichni.Slovy Rajkoše, počkejme a uvidíme co se stane. 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    No, konečne dobré správy z Maranela ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama