DISKUZE K ČLÁNKU Williams odhalil příčinu svých problémů, je si jistý pokrokem

Williams učinil zvrat ohledně chápání svých problémů s vozem roku 2011. Doufá, že v Japonsku bude moci předvést zlepšený výkon. Tedy alespoň podle svého nového šéfinženýra, Marka Gillana.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams odhalil příčinu svých problémů, je si jistý pokrokem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 05.10.2011 08:26 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • PC

    XXX
    No nevím, jestli jen nemlží a nové koště.....atd.
    svádět všechno na ovladatelnost? Nikde jsem nezachytil, že by si jejich jezdci stěžovali zrovna na ovladatelnost!
    Spíš to vypadá, že se jim snad podle aerotunelu povedl nový balík pro Suzuku a taky že spoléhají na to, že už nikdo na letošním voze nepracuje. Takže půjde o "velké" zlepšení.
    Letošní vůz ale zdá se spíš trpí celkovou nespolehlivostí a díky neobvyklé zádi i nemožností obšlehnutí lepších řešení od jiných stájí.
    Podle mě se příští rok vrátí ke klasice a díky novému týmu snad výkonnost konečně vzroste.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    fundamentální - sakra muže nekdo vysvětlit co to znamená??? jinak nemám z článkem problém děkuji

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zahradnik

    XXX
    základní, zásadní, podstatný, hlavní 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    budu držet pěsti ať to vyjde 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    XXX
    Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo.
    18 18 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Sice tiez moc neverim, ze sa to nejak extremne radikalne zlepsi ale... Ok uvidime! 01

    OT: inak aj v "nasich" ciernozlatych kraksnach sa dufam nieco konecne "fundamentalne zmeni pre maximalizaciu vykonu" a zaistia aby auto fungovalo v tom 04 "idealnom aerodynamickom okne" 06
    Inak uz vyskocim z toho okna rovno na fundament!!! 04 A este co je horsie (pre nich) aj zmenim avatar 13 (ale este som im to neoznamil... 06 )

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Tiez pravda! 14 01

    Ale mam pre istotu v zasobe este modry "retro" (Mild...) 19, keby nebolo uz vobec "komu"... 06 ale to az keby "nahodou nemohol" KUB 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ZbraWa

    XXX
    tak letošní sezonu nezachrání,ale připravit si lepší pozici pro poněkud -ehm, lepší výsledky v příští sezoně se v závěru ještě nechá, tak že pane Gillane..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    XXX
    takze jejich problem je ze je auto moc citlive na zmeny v aeru?
    kdyz si s tim neporadili 3/4 sezony, tak neverim, ze to zvladne Gillan po jedne GP. zlatej stroubovak vlastni nekdo jinej 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      jen Gillan na tom autě nepracuje.Mají nového technického ředitele Mika Coughlana a taky v oddělení aerodynamiky Jason Somerville je nový člověk.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama