DISKUZE K ČLÁNKU Irvine: Schumacherův návrat je ztrátou času a peněz, na vítězství je už moc starý
Podle bývalého pilota Eddieho Irvina je návrat Michaela Schumachera pouhou ztrátou času. Nechápe, proč do něj vůbec Mercedes investoval peníze.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Irvine: Schumacherův návrat je ztrátou času a peněz, na vítězství je už moc starý
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000714
(Hlasoval 1 člověk)
12.09.2011 15:48
Eddie Irvine patřil v době své největší slávy k… »
» uzivatel000729
(Hlasoval 1 člověk)
14.09.2011 07:28
To mě po jeho návratu překvapilo nejvíc....ten… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000729
07:28 14.09.2011 XXXTo mě po jeho návratu překvapilo nejvíc....ten skvělý startovní reflex,který už dle expertů neměl mít.Byly doby,kdy měl TOP auto,ale nikdy neměl tak skvělé starty jako u Mercedesu.Stačí vzpomenout,jak často tvrdě bránil a ztratil pozici hned na startu....letos je to jiné.Startovat v Anglii ze 13.místa a být v první ostré zatáčce na 8.místě....klobouk dolů.Někdo řekne náhoda.V Maďarsku start z 9.pozice,po první zatáčce 4.....Ten chlap pořád umí a zatraceně skvěle.Reflexy bych se moc neoháněl.Starty má skvělé a orientace v kritických situacích je u něj špičková. -
Jiry
13:34 13.09.2011 XXXVy jste blázni, nadáváte Eddieho a přitom tam nikde neřekl "Schumacher je špatný, měl by radši odejít". Naučte se radši číst a přemýšlet nad tím, jak to ten člověk doopravdy myslel. To že výkonostní křivka MŮŽE klesat je ve 42 letech pravda. Nico Rosberg bývá rychlejší, tak nevím co řešíte. Pro vývoj auta je Schumi neocenitelný. Brawn ví, co dělá a angažmá Schumiho se mu v některé sezoně vrátí v podobě dobrého auta a titulu pro Nica....-
Anonym
20:38 13.09.2011 XXXTo co Nico získá v kvaldě, Schumi stáhne do první zatáčky.
Kdysi jsem četl, že piloti F1 mají na startu tepovou frekvenci kolem 180 úderů za minutu. Schumimu za mlada naměřili kolem 90, což je méně než mechanici na zídce Dovolil bych si odhadnout, že letos má ještě méně. Prostě žádný stres a zkušenosti a to je jeho hlavní zbraň. I když je nepopiratelné, že čas nikdo nazastaví, takže si nedělám iluze, že bude ještěbtak rychlý jako za mlada. Nicméně i přes částečnou ztrátu rychlosti, pořád patří k těm lepším jezdcům, což dokazuje v posledních závodech.
-
-
uzivatel000415
11:47 13.09.2011 XXXSchumi buď v klidu , on chodí teď na sváču s Laudou.A tak je bolí žaludek z toho jak ti to teď jede. Myslím si,že je Schumi závod od závodu v lepší formě, třeba zraje jak víno -
Anonym
11:37 13.09.2011 XXXKdyž už chtěl Irvýn něco takovéhlo vypustit, tak si to měl aspoň dobře načasovat. Vybrat si zrovna období, kdy Schumi válí a vytáhne v závodech z auta maximum, je dost grotestní. Domnívám se, že v poli je mnoho mladších jezdců, kteří na F1 nemají a jedním z nich je bohužel i Filípek. Bohužel ta rána pružinou ho poslala tam kde byl kdysi sám Irvine, tj. do šedivého průměru. -
uzivatel000729
09:32 13.09.2011 XXXA ten Irvine to je kdo?Ten co panáčkoval u Ferrari?Ten co se v rozhodující fázi sezóny 99 sesypal jak domeček z karet a v cíli GP Japonska ztratil na dvojici Hakkinen-Schumacher kolem minuty a půl?Jsem rád,že tento kroužič už ve F1 nefiguruje.Neříkám,že byl špatný jezdec,ale tím to končí.To,že dostal šanci u Ferrari,byla zásluha Schumachera,který si jeho angažmá i přes nesouhlas vedení vydupal.Ten by měl držet ústa a být rád,že si mohl závodit za SF a bojovat o titul.
Schumacher měl letos i celkem smůlu,ale poslední závody šel nahoru...Pokud má alespoň trošku dobré auto,tak jede na totální hraně a dělá pro skvělý výsledek maximum.V neděli bylo jasné,že se před něj LH po zastávce dostane....ale těch 20 kol bylo výborných.Tohle byl starý dobrý Schumi....vycítil šanci a nedal svou kůži zadarmo.
A jak už tu bylo psáno....tyhle výsledky potřeboval nejen Michael ale i samotná F1.Pokud se podaří ještě do konce sezony zajet pár solidních umístění,tak příští rok F1 znova bude táhnout.
A nějaký Irvine s tím nic neudělá.Naposledy jsem na něj vzpoměl...ani nevím kdy.Tak velká persona to je... -
-
Jenik
11:12 13.09.2011 XXXkdyž už to bereš takhle, tak mi to nedá říct, že největší ztráta času a peněz bylo vůbec vstup jaguaru do F1... tým s neustále se měnícim personálem a bez infrastruktury. Jejich auta byla rok od roku horší, R3 z roku 2002 to korunovalo. Právě že Irvine jezdil s jaguary ještě dost dobře. U něj byl a je hlavní problém, že vede tyhle řeči, upozorňuje na sebe tímhle způsobem a pak si v jejich stínu nikdo nevšimá výkonů na trati s podprůměrným autem ve středu pole. Irvine byl svého času pro jaguar dobrá volba, vždy v klíčové chvíli dokázal získat alespoň nějaké body, byť bych řekl, že ty nejlepší závody, co zajel, zůstaly paradoxně bez bodů.
Jasně že nebyl extraklasa jako Schumacher nebo Häkkinen, udržet ho v boji o titul chtělo vydatnou pomoc kolegů (Německo, Malajsie), ale podobnou službu odváděl předtím Michaelovi tři roky a pro ferrari byl v podstatě ideální dvojka. Rychlý jezdec bez velkých ambicí, dostatečně konzistentní
-
-
flip
23:14 12.09.2011 XXXEddie si asi něco šlehnul? Po Monze a vlastně i Belgii prohlásit něco takového, nejspíš je zakomplexovaný proti Schumimu a tomu že on sám v 1999 nedal titul toť vše, možná i závist po takto skvělých výsledcích co Schumi předvedl, zkrátka mít v rukách konkurenceschopnou techniku byl by další kandidát na titul, on dokáže ještě zajet tyhle mladý kluky, ne že ne, ještě se od něj mají stále co učit. Jinak rád bych viděl ač je to ve hvězdách duo ve Ferrku: Schumi-Alonso no a Massa do Mercedesu -
Jenik
20:06 12.09.2011 XXXTo je docela drzost, takhle se ozvat, zrovna po jednom ze Schumacherových nejlepších výkonů Eddie se chce předvést. Má právo na názor, ale nemyslím, že má pravdu. Kdyby měli jezdci mercedesu lepší techniku, tak je o dva kandidáty na titul víc. Rozhodně bych ale netvrdil, že je Irvine nula. To, že prohrál s Häkkinenem, který měl rychlejší, i když méně spolehlivý vůz, není ostuda. Mně třeba připadá, že to nejlepší ze sebe nevydal Irvine ve ferrari, ale v té zelené trosce jménem jaguar. (Hlavně 2001, i když řada z těch výkonů zůstala kvůli autu bez bodové odměny). -
Pepan
19:46 12.09.2011 XXXI když je Schumi možná za zenitem, jako vývojář je neocenitelný, čehož si je Ross Brawn dobře vědom. I když už asi nedosáhne na titul, v posledních dvou závodech ukázal že rozhodně nepatří do starého železa A může pomoci svému mladšímu kolegovi na cestě k titulu. -
Oňo
16:32 12.09.2011 XXXV tomto Nemá pravdu on ani ostatní čo ho kritizujú, lebo jazdť nezabudl a aj keď je Nico rýchly, ešte ani raz sa nepriblíil k tituli majstra sveta. V budúcej sezóne ak Mecedes postaví víťazné auto, by sa to s pomocou Michaela mohlo Nicovi podariť. Vyrastať pri 7 násobnom majstrovi sveta je predsa niečo výnomočné ! -
CaesarF1
16:10 12.09.2011 XXXPřesně tak, naopak včera ukázal,že se dokáže držet s mladýma jako např. Hamiltonem. Je pravda,že to chvilkama bránil na "hraně",ale to jsou prostě F1.Navíc je myslím v celkové pohodě a řekl bych jen,že s věkem změnil hodnoty. Tzn. že před lety,kdyby jezdil jak dnes,tak by z toho byl neštastný, ale už to bere spíše jako svůj životní styl a koníček. Jednou začal jezdit a stal se z nej prostě závodník,tak co? -
uzivatel000714
15:48 12.09.2011 XXXEddie Irvine patřil v době své největší slávy k ferrari a dělal dvojku MCH čili mi přijde nehledě na jeho nesporné jezdecké kvality tehdejší doby,že je jen zakomplexovaný, po ferrari šel tuším do týmu Nikkyho Laudy tehdejšího Jaguaru a bylo po všem nehledě na pár na tehdejší jaguar solidních míst... Michael předvedl svou kvalitu nehledě na vůz mercedes a jeho negativa a myslím celkem slušný výkon jak ve Spa tak včera na Monze .. osobně bych Michaelovi přál bednu už jen proto co dokázal ve F1 ať už korektně nebo nekorektně ... vzpomeňme na legendárního Ayrtona Sennu (doporučuju film je vynikájíci a člověku to hrne i slzy do očí) oba jezdci patří ktěm na které se nezapomíná ... respekt jak k MCH tak Ayrtonovi .. nechme to na Michalovi pekne veřím že nás jěště překvapí nerad bych ho odepisoval .. hezký den všem -
Lumix
15:38 12.09.2011 XXXPotrefená husa Irvine zakejhala. Jsem rád, že ten titul v tom roce 1999 nikdy nevybojoval. Přál jsem ho radši Mikkovi, který byl sympaták, super jezdec a né uplakánek, jako Hamilton, který, když neumí někoho předjet, tak hned žaluje do vysílačky, že ten předním ho nechce pustit...
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek