DISKUZE K ČLÁNKU Irvine: Schumacherův návrat je ztrátou času a peněz, na vítězství je už moc starý

Podle bývalého pilota Eddieho Irvina je návrat Michaela Schumachera pouhou ztrátou času. Nechápe, proč do něj vůbec Mercedes investoval peníze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Irvine: Schumacherův návrat je ztrátou času a peněz, na vítězství je už moc starý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 14.09.2011 07:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000714 (Hlasoval 1 člověk) 12.09.2011 15:48
Eddie Irvine patřil v době své největší slávy k… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 12.09.2011 21:16
Petr: Moc diky 01 Asi som vymazal nieco… »
» uzivatel000729 (Hlasoval 1 člověk) 14.09.2011 07:28
To mě po jeho návratu překvapilo nejvíc....ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    To mě po jeho návratu překvapilo nejvíc....ten skvělý startovní reflex,který už dle expertů neměl mít.Byly doby,kdy měl TOP auto,ale nikdy neměl tak skvělé starty jako u Mercedesu.Stačí vzpomenout,jak často tvrdě bránil a ztratil pozici hned na startu....letos je to jiné.Startovat v Anglii ze 13.místa a být v první ostré zatáčce na 8.místě....klobouk dolů.Někdo řekne náhoda.V Maďarsku start z 9.pozice,po první zatáčce 4.....Ten chlap pořád umí a zatraceně skvěle.Reflexy bych se moc neoháněl.Starty má skvělé a orientace v kritických situacích je u něj špičková.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jiry

    XXX
    Vy jste blázni, nadáváte Eddieho a přitom tam nikde neřekl "Schumacher je špatný, měl by radši odejít". Naučte se radši číst a přemýšlet nad tím, jak to ten člověk doopravdy myslel. To že výkonostní křivka MŮŽE klesat je ve 42 letech pravda. Nico Rosberg bývá rychlejší, tak nevím co řešíte. 02 Pro vývoj auta je Schumi neocenitelný. Brawn ví, co dělá a angažmá Schumiho se mu v některé sezoně vrátí v podobě dobrého auta a titulu pro Nica....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      To co Nico získá v kvaldě, Schumi stáhne do první zatáčky.
      Kdysi jsem četl, že piloti F1 mají na startu tepovou frekvenci kolem 180 úderů za minutu. Schumimu za mlada naměřili kolem 90, což je méně než mechanici na zídce 04 Dovolil bych si odhadnout, že letos má ještě méně. Prostě žádný stres a zkušenosti a to je jeho hlavní zbraň. I když je nepopiratelné, že čas nikdo nazastaví, takže si nedělám iluze, že bude ještěbtak rychlý jako za mlada. Nicméně i přes částečnou ztrátu rychlosti, pořád patří k těm lepším jezdcům, což dokazuje v posledních závodech.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    XXX
    Schumi buď v klidu 11, on chodí teď na sváču s Laudou.A tak je bolí žaludek z toho jak ti to teď jede. Myslím si,že je Schumi závod od závodu v lepší formě, třeba zraje jak víno 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Když už chtěl Irvýn něco takovéhlo vypustit, tak si to měl aspoň dobře načasovat. Vybrat si zrovna období, kdy Schumi válí a vytáhne v závodech z auta maximum, je dost grotestní. Domnívám se, že v poli je mnoho mladších jezdců, kteří na F1 nemají a jedním z nich je bohužel i Filípek. Bohužel ta rána pružinou ho poslala tam kde byl kdysi sám Irvine, tj. do šedivého průměru.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    A ten Irvine to je kdo?Ten co panáčkoval u Ferrari?Ten co se v rozhodující fázi sezóny 99 sesypal jak domeček z karet a v cíli GP Japonska ztratil na dvojici Hakkinen-Schumacher kolem minuty a půl?Jsem rád,že tento kroužič už ve F1 nefiguruje.Neříkám,že byl špatný jezdec,ale tím to končí.To,že dostal šanci u Ferrari,byla zásluha Schumachera,který si jeho angažmá i přes nesouhlas vedení vydupal.Ten by měl držet ústa a být rád,že si mohl závodit za SF a bojovat o titul.
    Schumacher měl letos i celkem smůlu,ale poslední závody šel nahoru...Pokud má alespoň trošku dobré auto,tak jede na totální hraně a dělá pro skvělý výsledek maximum.V neděli bylo jasné,že se před něj LH po zastávce dostane....ale těch 20 kol bylo výborných.Tohle byl starý dobrý Schumi....vycítil šanci a nedal svou kůži zadarmo.
    A jak už tu bylo psáno....tyhle výsledky potřeboval nejen Michael ale i samotná F1.Pokud se podaří ještě do konce sezony zajet pár solidních umístění,tak příští rok F1 znova bude táhnout.

    A nějaký Irvine s tím nic neudělá.Naposledy jsem na něj vzpoměl...ani nevím kdy.Tak velká persona to je...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferrarist

    XXX
    největší ztráta času a penez bylo angažmá Irvinea v jaguaru a vlastně i ve Ferrari.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      XXX
      když už to bereš takhle, tak mi to nedá říct, že největší ztráta času a peněz bylo vůbec vstup jaguaru do F1... tým s neustále se měnícim personálem a bez infrastruktury. Jejich auta byla rok od roku horší, R3 z roku 2002 to korunovalo. Právě že Irvine jezdil s jaguary ještě dost dobře. U něj byl a je hlavní problém, že vede tyhle řeči, upozorňuje na sebe tímhle způsobem a pak si v jejich stínu nikdo nevšimá výkonů na trati s podprůměrným autem ve středu pole. Irvine byl svého času pro jaguar dobrá volba, vždy v klíčové chvíli dokázal získat alespoň nějaké body, byť bych řekl, že ty nejlepší závody, co zajel, zůstaly paradoxně bez bodů.
      Jasně že nebyl extraklasa jako Schumacher nebo Häkkinen, udržet ho v boji o titul chtělo vydatnou pomoc kolegů (Německo, Malajsie), ale podobnou službu odváděl předtím Michaelovi tři roky a pro ferrari byl v podstatě ideální dvojka. Rychlý jezdec bez velkých ambicí, dostatečně konzistentní

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • flip

    XXX
    Eddie si asi něco šlehnul? Po Monze a vlastně i Belgii prohlásit něco takového, nejspíš je zakomplexovaný proti Schumimu a tomu že on sám v 1999 nedal titul toť vše, možná i závist po takto skvělých výsledcích co Schumi předvedl, zkrátka mít v rukách konkurenceschopnou techniku byl by další kandidát na titul, on dokáže ještě zajet tyhle mladý kluky, ne že ne, ještě se od něj mají stále co učit. Jinak rád bych viděl ač je to ve hvězdách duo ve Ferrku: Schumi-Alonso no a Massa do Mercedesu 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Petr:
    Moc diky 01

    Asi som vymazal nieco ine ako bolo treba...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    To je docela drzost, takhle se ozvat, zrovna po jednom ze Schumacherových nejlepších výkonů 03 Eddie se chce předvést. Má právo na názor, ale nemyslím, že má pravdu. Kdyby měli jezdci mercedesu lepší techniku, tak je o dva kandidáty na titul víc. Rozhodně bych ale netvrdil, že je Irvine nula. To, že prohrál s Häkkinenem, který měl rychlejší, i když méně spolehlivý vůz, není ostuda. Mně třeba připadá, že to nejlepší ze sebe nevydal Irvine ve ferrari, ale v té zelené trosce jménem jaguar. (Hlavně 2001, i když řada z těch výkonů zůstala kvůli autu bez bodové odměny).

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    XXX
    I když je Schumi možná za zenitem, jako vývojář je neocenitelný, čehož si je Ross Brawn dobře vědom. I když už asi nedosáhne na titul, v posledních dvou závodech ukázal že rozhodně nepatří do starého železa A může pomoci svému mladšímu kolegovi na cestě k titulu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zahradnik

    XXX
    Dědek 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    V tomto Nemá pravdu on ani ostatní čo ho kritizujú, lebo jazdť nezabudl a aj keď je Nico rýchly, ešte ani raz sa nepriblíil k tituli majstra sveta. V budúcej sezóne ak Mecedes postaví víťazné auto, by sa to s pomocou Michaela mohlo Nicovi podariť. Vyrastať pri 7 násobnom majstrovi sveta je predsa niečo výnomočné ! 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HWS

    XXX
    Duncane,Duncane ty kluku jeden 03, že ty jsi AntiSchumi, že? 12...jak to tak vypadá podle tebe, tak ty piloti jsou tam na nic. Ach jo 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Přesně tak, naopak včera ukázal,že se dokáže držet s mladýma jako např. Hamiltonem. Je pravda,že to chvilkama bránil na "hraně",ale to jsou prostě F1.Navíc je myslím v celkové pohodě a řekl bych jen,že s věkem změnil hodnoty. Tzn. že před lety,kdyby jezdil jak dnes,tak by z toho byl neštastný, ale už to bere spíše jako svůj životní styl a koníček. Jednou začal jezdit a stal se z nej prostě závodník,tak co? 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • cherokes

    XXX
    Irvine je k....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000714

    uzivatel000714

    XXX
    Eddie Irvine patřil v době své největší slávy k ferrari a dělal dvojku MCH čili mi přijde nehledě na jeho nesporné jezdecké kvality tehdejší doby,že je jen zakomplexovaný, po ferrari šel tuším do týmu Nikkyho Laudy tehdejšího Jaguaru a bylo po všem nehledě na pár na tehdejší jaguar solidních míst... Michael předvedl svou kvalitu nehledě na vůz mercedes a jeho negativa a myslím celkem slušný výkon jak ve Spa tak včera na Monze .. osobně bych Michaelovi přál bednu už jen proto co dokázal ve F1 ať už korektně nebo nekorektně ... vzpomeňme na legendárního Ayrtona Sennu (doporučuju film je vynikájíci a člověku to hrne i slzy do očí) oba jezdci patří ktěm na které se nezapomíná ... respekt jak k MCH tak Ayrtonovi .. 01 nechme to na Michalovi pekne veřím že nás jěště překvapí nerad bych ho odepisoval .. hezký den všem

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lumix

    XXX
    Potrefená husa Irvine zakejhala. Jsem rád, že ten titul v tom roce 1999 nikdy nevybojoval. Přál jsem ho radši Mikkovi, který byl sympaták, super jezdec a né uplakánek, jako Hamilton, který, když neumí někoho předjet, tak hned žaluje do vysílačky, že ten předním ho nechce pustit... 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • sony

      XXX
      souhlas.on byl Irvine takový kecal.v roce 96 kdy získal Damon Hill titul zak na jedné tiskové konferenci MSC povídal s Viln. a Hill je napomenul že vyrušují a MSC odpověděl "promin dědoušku 04"a ted je dědkem sám 04 a ještě mu to jde

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama