DISKUZE K ČLÁNKU Irvine: Schumacherův návrat je ztrátou času a peněz, na vítězství je už moc starý

Podle bývalého pilota Eddieho Irvina je návrat Michaela Schumachera pouhou ztrátou času. Nechápe, proč do něj vůbec Mercedes investoval peníze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Irvine: Schumacherův návrat je ztrátou času a peněz, na vítězství je už moc starý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 14.09.2011 07:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000714 (Hlasoval 1 člověk) 12.09.2011 15:48
Eddie Irvine patřil v době své největší slávy k… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 12.09.2011 21:16
Petr: Moc diky 01 Asi som vymazal nieco… »
» uzivatel000729 (Hlasoval 1 člověk) 14.09.2011 07:28
To mě po jeho návratu překvapilo nejvíc....ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000729

uzivatel000729

XXX
To mě po jeho návratu překvapilo nejvíc....ten skvělý startovní reflex,který už dle expertů neměl mít.Byly doby,kdy měl TOP auto,ale nikdy neměl tak skvělé starty jako u Mercedesu.Stačí vzpomenout,jak často tvrdě bránil a ztratil pozici hned na startu....letos je to jiné.Startovat v Anglii ze 13.místa a být v první ostré zatáčce na 8.místě....klobouk dolů.Někdo řekne náhoda.V Maďarsku start z 9.pozice,po první zatáčce 4.....Ten chlap pořád umí a zatraceně skvěle.Reflexy bych se moc neoháněl.Starty má skvělé a orientace v kritických situacích je u něj špičková.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Anonym

XXX
To co Nico získá v kvaldě, Schumi stáhne do první zatáčky.
Kdysi jsem četl, že piloti F1 mají na startu tepovou frekvenci kolem 180 úderů za minutu. Schumimu za mlada naměřili kolem 90, což je méně než mechanici na zídce 04 Dovolil bych si odhadnout, že letos má ještě méně. Prostě žádný stres a zkušenosti a to je jeho hlavní zbraň. I když je nepopiratelné, že čas nikdo nazastaví, takže si nedělám iluze, že bude ještěbtak rychlý jako za mlada. Nicméně i přes částečnou ztrátu rychlosti, pořád patří k těm lepším jezdcům, což dokazuje v posledních závodech.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jiry

XXX
Vy jste blázni, nadáváte Eddieho a přitom tam nikde neřekl "Schumacher je špatný, měl by radši odejít". Naučte se radši číst a přemýšlet nad tím, jak to ten člověk doopravdy myslel. To že výkonostní křivka MŮŽE klesat je ve 42 letech pravda. Nico Rosberg bývá rychlejší, tak nevím co řešíte. 02 Pro vývoj auta je Schumi neocenitelný. Brawn ví, co dělá a angažmá Schumiho se mu v některé sezoně vrátí v podobě dobrého auta a titulu pro Nica....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000415

uzivatel000415

XXX
Schumi buď v klidu 11, on chodí teď na sváču s Laudou.A tak je bolí žaludek z toho jak ti to teď jede. Myslím si,že je Schumi závod od závodu v lepší formě, třeba zraje jak víno 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Anonym

XXX
Když už chtěl Irvýn něco takovéhlo vypustit, tak si to měl aspoň dobře načasovat. Vybrat si zrovna období, kdy Schumi válí a vytáhne v závodech z auta maximum, je dost grotestní. Domnívám se, že v poli je mnoho mladších jezdců, kteří na F1 nemají a jedním z nich je bohužel i Filípek. Bohužel ta rána pružinou ho poslala tam kde byl kdysi sám Irvine, tj. do šedivého průměru.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jenik

XXX
když už to bereš takhle, tak mi to nedá říct, že největší ztráta času a peněz bylo vůbec vstup jaguaru do F1... tým s neustále se měnícim personálem a bez infrastruktury. Jejich auta byla rok od roku horší, R3 z roku 2002 to korunovalo. Právě že Irvine jezdil s jaguary ještě dost dobře. U něj byl a je hlavní problém, že vede tyhle řeči, upozorňuje na sebe tímhle způsobem a pak si v jejich stínu nikdo nevšimá výkonů na trati s podprůměrným autem ve středu pole. Irvine byl svého času pro jaguar dobrá volba, vždy v klíčové chvíli dokázal získat alespoň nějaké body, byť bych řekl, že ty nejlepší závody, co zajel, zůstaly paradoxně bez bodů.
Jasně že nebyl extraklasa jako Schumacher nebo Häkkinen, udržet ho v boji o titul chtělo vydatnou pomoc kolegů (Německo, Malajsie), ale podobnou službu odváděl předtím Michaelovi tři roky a pro ferrari byl v podstatě ideální dvojka. Rychlý jezdec bez velkých ambicí, dostatečně konzistentní

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000729

uzivatel000729

XXX
A ten Irvine to je kdo?Ten co panáčkoval u Ferrari?Ten co se v rozhodující fázi sezóny 99 sesypal jak domeček z karet a v cíli GP Japonska ztratil na dvojici Hakkinen-Schumacher kolem minuty a půl?Jsem rád,že tento kroužič už ve F1 nefiguruje.Neříkám,že byl špatný jezdec,ale tím to končí.To,že dostal šanci u Ferrari,byla zásluha Schumachera,který si jeho angažmá i přes nesouhlas vedení vydupal.Ten by měl držet ústa a být rád,že si mohl závodit za SF a bojovat o titul.
Schumacher měl letos i celkem smůlu,ale poslední závody šel nahoru...Pokud má alespoň trošku dobré auto,tak jede na totální hraně a dělá pro skvělý výsledek maximum.V neděli bylo jasné,že se před něj LH po zastávce dostane....ale těch 20 kol bylo výborných.Tohle byl starý dobrý Schumi....vycítil šanci a nedal svou kůži zadarmo.
A jak už tu bylo psáno....tyhle výsledky potřeboval nejen Michael ale i samotná F1.Pokud se podaří ještě do konce sezony zajet pár solidních umístění,tak příští rok F1 znova bude táhnout.

A nějaký Irvine s tím nic neudělá.Naposledy jsem na něj vzpoměl...ani nevím kdy.Tak velká persona to je...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
jasny, jen jde o to, ze Lewis se snazil stejnych drobnych zavahani taky vyuzit, ale protoze mel Schumi na rovinakch vetsi rychlost, tak nemel narok, ikdyz se snazil co to slo. Souboje famoza, ale radsi bych jako fanda Mcl videl souboje LH s Vettlem o prvniho fleka a ne o 4. misto s pomalejsim Schumacherem 09
PS: na rovnice to nebylo, ale v te zatacce se stejne jede celou dobu na plny knedlik a muzes si volit libovolnou stopu jako na rovince, takze prakticky zadny rozdil. 03

Jinak nejsem zadny antiSchumi, ale narozdil od nekterych z Vas me jeho vykony po navratu na prdel zatim neposadi. Az urve se slabsim Mercedesem tolik podii jako ma Nico pak se muzem o necem bavit. Tolik asi k tomuto. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Ferrarist

XXX
největší ztráta času a penez bylo angažmá Irvinea v jaguaru a vlastně i ve Ferrari.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

flip

XXX
Eddie si asi něco šlehnul? Po Monze a vlastně i Belgii prohlásit něco takového, nejspíš je zakomplexovaný proti Schumimu a tomu že on sám v 1999 nedal titul toť vše, možná i závist po takto skvělých výsledcích co Schumi předvedl, zkrátka mít v rukách konkurenceschopnou techniku byl by další kandidát na titul, on dokáže ještě zajet tyhle mladý kluky, ne že ne, ještě se od něj mají stále co učit. Jinak rád bych viděl ač je to ve hvězdách duo ve Ferrku: Schumi-Alonso no a Massa do Mercedesu 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

sony

XXX
souhlas.on byl Irvine takový kecal.v roce 96 kdy získal Damon Hill titul zak na jedné tiskové konferenci MSC povídal s Viln. a Hill je napomenul že vyrušují a MSC odpověděl "promin dědoušku 04"a ted je dědkem sám 04 a ještě mu to jde

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Petr:
Moc diky 01

Asi som vymazal nieco ine ako bolo treba...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jenik

XXX
To je docela drzost, takhle se ozvat, zrovna po jednom ze Schumacherových nejlepších výkonů 03 Eddie se chce předvést. Má právo na názor, ale nemyslím, že má pravdu. Kdyby měli jezdci mercedesu lepší techniku, tak je o dva kandidáty na titul víc. Rozhodně bych ale netvrdil, že je Irvine nula. To, že prohrál s Häkkinenem, který měl rychlejší, i když méně spolehlivý vůz, není ostuda. Mně třeba připadá, že to nejlepší ze sebe nevydal Irvine ve ferrari, ale v té zelené trosce jménem jaguar. (Hlavně 2001, i když řada z těch výkonů zůstala kvůli autu bez bodové odměny).

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pepan

XXX
I když je Schumi možná za zenitem, jako vývojář je neocenitelný, čehož si je Ross Brawn dobře vědom. I když už asi nedosáhne na titul, v posledních dvou závodech ukázal že rozhodně nepatří do starého železa A může pomoci svému mladšímu kolegovi na cestě k titulu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zahradnik

XXX
Dědek 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
I tak sa da... 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Zajimave, ze Button tu "mensiu" maximalku so stejnym strojom nemal... 04

Ale dobre, ok - Button mal (pravdepodobne) novsie gumy... 14

Spochybnovat ale vcerajsi vykon Schumachera rozhodne neni na mieste 03 01

A s tym predbehnutim (ziskanim pozicie spät) - to asi nemyslis vazne, ze? Nebolo to vobec len o "nejakej rovinke" (bolo to vlastne na rovinke?) a suhlasim, ze mal lepsi vyjazd ale o tom to uz v tomto sporte je - vyuzit akukolvek moznost ci chybu supera! 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

HWS

XXX
Duncane,Duncane ty kluku jeden 03, že ty jsi AntiSchumi, že? 12...jak to tak vypadá podle tebe, tak ty piloti jsou tam na nic. Ach jo 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
stacil hlavne proto, ze Hamilton i s DRS mel mensi maximalku nez Schumi bez DRS, neboli to bylo primarne o nastaveni auta, ze ho Lewis nedokazal predjet tolik kol.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Oňo

XXX
V tomto Nemá pravdu on ani ostatní čo ho kritizujú, lebo jazdť nezabudl a aj keď je Nico rýchly, ešte ani raz sa nepriblíil k tituli majstra sveta. V budúcej sezóne ak Mecedes postaví víťazné auto, by sa to s pomocou Michaela mohlo Nicovi podariť. Vyrastať pri 7 násobnom majstrovi sveta je predsa niečo výnomočné ! 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama