DISKUZE K ČLÁNKU Irvine: Schumacherův návrat je ztrátou času a peněz, na vítězství je už moc starý
Podle bývalého pilota Eddieho Irvina je návrat Michaela Schumachera pouhou ztrátou času. Nechápe, proč do něj vůbec Mercedes investoval peníze.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Irvine: Schumacherův návrat je ztrátou času a peněz, na vítězství je už moc starý
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000714
(Hlasoval 1 člověk)
12.09.2011 15:48
Eddie Irvine patřil v době své největší slávy k… »
» uzivatel000729
(Hlasoval 1 člověk)
14.09.2011 07:28
To mě po jeho návratu překvapilo nejvíc....ten… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000729
07:28 14.09.2011 XXX
To mě po jeho návratu překvapilo nejvíc....ten skvělý startovní reflex,který už dle expertů neměl mít.Byly doby,kdy měl TOP auto,ale nikdy neměl tak skvělé starty jako u Mercedesu.Stačí vzpomenout,jak často tvrdě bránil a ztratil pozici hned na startu....letos je to jiné.Startovat v Anglii ze 13.místa a být v první ostré zatáčce na 8.místě....klobouk dolů.Někdo řekne náhoda.V Maďarsku start z 9.pozice,po první zatáčce 4.....Ten chlap pořád umí a zatraceně skvěle.Reflexy bych se moc neoháněl.Starty má skvělé a orientace v kritických situacích je u něj špičková.
Anonym
20:38 13.09.2011 XXX
To co Nico získá v kvaldě, Schumi stáhne do první zatáčky.
Kdysi jsem četl, že piloti F1 mají na startu tepovou frekvenci kolem 180 úderů za minutu. Schumimu za mlada naměřili kolem 90, což je méně než mechanici na zídce Dovolil bych si odhadnout, že letos má ještě méně. Prostě žádný stres a zkušenosti a to je jeho hlavní zbraň. I když je nepopiratelné, že čas nikdo nazastaví, takže si nedělám iluze, že bude ještěbtak rychlý jako za mlada. Nicméně i přes částečnou ztrátu rychlosti, pořád patří k těm lepším jezdcům, což dokazuje v posledních závodech.
Kdysi jsem četl, že piloti F1 mají na startu tepovou frekvenci kolem 180 úderů za minutu. Schumimu za mlada naměřili kolem 90, což je méně než mechanici na zídce Dovolil bych si odhadnout, že letos má ještě méně. Prostě žádný stres a zkušenosti a to je jeho hlavní zbraň. I když je nepopiratelné, že čas nikdo nazastaví, takže si nedělám iluze, že bude ještěbtak rychlý jako za mlada. Nicméně i přes částečnou ztrátu rychlosti, pořád patří k těm lepším jezdcům, což dokazuje v posledních závodech.
Jiry
13:34 13.09.2011 XXX
Vy jste blázni, nadáváte Eddieho a přitom tam nikde neřekl "Schumacher je špatný, měl by radši odejít". Naučte se radši číst a přemýšlet nad tím, jak to ten člověk doopravdy myslel. To že výkonostní křivka MŮŽE klesat je ve 42 letech pravda. Nico Rosberg bývá rychlejší, tak nevím co řešíte. Pro vývoj auta je Schumi neocenitelný. Brawn ví, co dělá a angažmá Schumiho se mu v některé sezoně vrátí v podobě dobrého auta a titulu pro Nica....
uzivatel000415
11:47 13.09.2011 XXX
Schumi buď v klidu , on chodí teď na sváču s Laudou.A tak je bolí žaludek z toho jak ti to teď jede. Myslím si,že je Schumi závod od závodu v lepší formě, třeba zraje jak víno
Anonym
11:37 13.09.2011 XXX
Když už chtěl Irvýn něco takovéhlo vypustit, tak si to měl aspoň dobře načasovat. Vybrat si zrovna období, kdy Schumi válí a vytáhne v závodech z auta maximum, je dost grotestní. Domnívám se, že v poli je mnoho mladších jezdců, kteří na F1 nemají a jedním z nich je bohužel i Filípek. Bohužel ta rána pružinou ho poslala tam kde byl kdysi sám Irvine, tj. do šedivého průměru.
Jenik
11:12 13.09.2011 XXX
když už to bereš takhle, tak mi to nedá říct, že největší ztráta času a peněz bylo vůbec vstup jaguaru do F1... tým s neustále se měnícim personálem a bez infrastruktury. Jejich auta byla rok od roku horší, R3 z roku 2002 to korunovalo. Právě že Irvine jezdil s jaguary ještě dost dobře. U něj byl a je hlavní problém, že vede tyhle řeči, upozorňuje na sebe tímhle způsobem a pak si v jejich stínu nikdo nevšimá výkonů na trati s podprůměrným autem ve středu pole. Irvine byl svého času pro jaguar dobrá volba, vždy v klíčové chvíli dokázal získat alespoň nějaké body, byť bych řekl, že ty nejlepší závody, co zajel, zůstaly paradoxně bez bodů.
Jasně že nebyl extraklasa jako Schumacher nebo Häkkinen, udržet ho v boji o titul chtělo vydatnou pomoc kolegů (Německo, Malajsie), ale podobnou službu odváděl předtím Michaelovi tři roky a pro ferrari byl v podstatě ideální dvojka. Rychlý jezdec bez velkých ambicí, dostatečně konzistentní
Jasně že nebyl extraklasa jako Schumacher nebo Häkkinen, udržet ho v boji o titul chtělo vydatnou pomoc kolegů (Německo, Malajsie), ale podobnou službu odváděl předtím Michaelovi tři roky a pro ferrari byl v podstatě ideální dvojka. Rychlý jezdec bez velkých ambicí, dostatečně konzistentní
uzivatel000729
09:32 13.09.2011 XXX
A ten Irvine to je kdo?Ten co panáčkoval u Ferrari?Ten co se v rozhodující fázi sezóny 99 sesypal jak domeček z karet a v cíli GP Japonska ztratil na dvojici Hakkinen-Schumacher kolem minuty a půl?Jsem rád,že tento kroužič už ve F1 nefiguruje.Neříkám,že byl špatný jezdec,ale tím to končí.To,že dostal šanci u Ferrari,byla zásluha Schumachera,který si jeho angažmá i přes nesouhlas vedení vydupal.Ten by měl držet ústa a být rád,že si mohl závodit za SF a bojovat o titul.
Schumacher měl letos i celkem smůlu,ale poslední závody šel nahoru...Pokud má alespoň trošku dobré auto,tak jede na totální hraně a dělá pro skvělý výsledek maximum.V neděli bylo jasné,že se před něj LH po zastávce dostane....ale těch 20 kol bylo výborných.Tohle byl starý dobrý Schumi....vycítil šanci a nedal svou kůži zadarmo.
A jak už tu bylo psáno....tyhle výsledky potřeboval nejen Michael ale i samotná F1.Pokud se podaří ještě do konce sezony zajet pár solidních umístění,tak příští rok F1 znova bude táhnout.
A nějaký Irvine s tím nic neudělá.Naposledy jsem na něj vzpoměl...ani nevím kdy.Tak velká persona to je...
Schumacher měl letos i celkem smůlu,ale poslední závody šel nahoru...Pokud má alespoň trošku dobré auto,tak jede na totální hraně a dělá pro skvělý výsledek maximum.V neděli bylo jasné,že se před něj LH po zastávce dostane....ale těch 20 kol bylo výborných.Tohle byl starý dobrý Schumi....vycítil šanci a nedal svou kůži zadarmo.
A jak už tu bylo psáno....tyhle výsledky potřeboval nejen Michael ale i samotná F1.Pokud se podaří ještě do konce sezony zajet pár solidních umístění,tak příští rok F1 znova bude táhnout.
A nějaký Irvine s tím nic neudělá.Naposledy jsem na něj vzpoměl...ani nevím kdy.Tak velká persona to je...
Duncan66
01:20 13.09.2011 XXX
jasny, jen jde o to, ze Lewis se snazil stejnych drobnych zavahani taky vyuzit, ale protoze mel Schumi na rovinakch vetsi rychlost, tak nemel narok, ikdyz se snazil co to slo. Souboje famoza, ale radsi bych jako fanda Mcl videl souboje LH s Vettlem o prvniho fleka a ne o 4. misto s pomalejsim Schumacherem
PS: na rovnice to nebylo, ale v te zatacce se stejne jede celou dobu na plny knedlik a muzes si volit libovolnou stopu jako na rovince, takze prakticky zadny rozdil.
Jinak nejsem zadny antiSchumi, ale narozdil od nekterych z Vas me jeho vykony po navratu na prdel zatim neposadi. Az urve se slabsim Mercedesem tolik podii jako ma Nico pak se muzem o necem bavit. Tolik asi k tomuto.
PS: na rovnice to nebylo, ale v te zatacce se stejne jede celou dobu na plny knedlik a muzes si volit libovolnou stopu jako na rovince, takze prakticky zadny rozdil.
Jinak nejsem zadny antiSchumi, ale narozdil od nekterych z Vas me jeho vykony po navratu na prdel zatim neposadi. Az urve se slabsim Mercedesem tolik podii jako ma Nico pak se muzem o necem bavit. Tolik asi k tomuto.
flip
23:14 12.09.2011 XXX
Eddie si asi něco šlehnul? Po Monze a vlastně i Belgii prohlásit něco takového, nejspíš je zakomplexovaný proti Schumimu a tomu že on sám v 1999 nedal titul toť vše, možná i závist po takto skvělých výsledcích co Schumi předvedl, zkrátka mít v rukách konkurenceschopnou techniku byl by další kandidát na titul, on dokáže ještě zajet tyhle mladý kluky, ne že ne, ještě se od něj mají stále co učit. Jinak rád bych viděl ač je to ve hvězdách duo ve Ferrku: Schumi-Alonso no a Massa do Mercedesu
Jenik
20:06 12.09.2011 XXX
To je docela drzost, takhle se ozvat, zrovna po jednom ze Schumacherových nejlepších výkonů Eddie se chce předvést. Má právo na názor, ale nemyslím, že má pravdu. Kdyby měli jezdci mercedesu lepší techniku, tak je o dva kandidáty na titul víc. Rozhodně bych ale netvrdil, že je Irvine nula. To, že prohrál s Häkkinenem, který měl rychlejší, i když méně spolehlivý vůz, není ostuda. Mně třeba připadá, že to nejlepší ze sebe nevydal Irvine ve ferrari, ale v té zelené trosce jménem jaguar. (Hlavně 2001, i když řada z těch výkonů zůstala kvůli autu bez bodové odměny).
Pepan
19:46 12.09.2011 XXX
I když je Schumi možná za zenitem, jako vývojář je neocenitelný, čehož si je Ross Brawn dobře vědom. I když už asi nedosáhne na titul, v posledních dvou závodech ukázal že rozhodně nepatří do starého železa A může pomoci svému mladšímu kolegovi na cestě k titulu.
erdedy
18:26 12.09.2011 XXX
Zajimave, ze Button tu "mensiu" maximalku so stejnym strojom nemal...
Ale dobre, ok - Button mal (pravdepodobne) novsie gumy...
Spochybnovat ale vcerajsi vykon Schumachera rozhodne neni na mieste
A s tym predbehnutim (ziskanim pozicie spät) - to asi nemyslis vazne, ze? Nebolo to vobec len o "nejakej rovinke" (bolo to vlastne na rovinke?) a suhlasim, ze mal lepsi vyjazd ale o tom to uz v tomto sporte je - vyuzit akukolvek moznost ci chybu supera!
Ale dobre, ok - Button mal (pravdepodobne) novsie gumy...
Spochybnovat ale vcerajsi vykon Schumachera rozhodne neni na mieste
A s tym predbehnutim (ziskanim pozicie spät) - to asi nemyslis vazne, ze? Nebolo to vobec len o "nejakej rovinke" (bolo to vlastne na rovinke?) a suhlasim, ze mal lepsi vyjazd ale o tom to uz v tomto sporte je - vyuzit akukolvek moznost ci chybu supera!
Oňo
16:32 12.09.2011 XXX
V tomto Nemá pravdu on ani ostatní čo ho kritizujú, lebo jazdť nezabudl a aj keď je Nico rýchly, ešte ani raz sa nepriblíil k tituli majstra sveta. V budúcej sezóne ak Mecedes postaví víťazné auto, by sa to s pomocou Michaela mohlo Nicovi podariť. Vyrastať pri 7 násobnom majstrovi sveta je predsa niečo výnomočné !
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek