DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Rok 2011 je naší poslední slabou sezónou!

Šéf Ferrari Stefano Domenicalli je přesvědčený, že rok 2011 je posledním, kdy jeho tým zažívá zklamání z neuspokojivých výsledků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Rok 2011 je naší poslední slabou sezónou!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 08.09.2011 19:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000587 (Hlasovali 2 lidé) 08.09.2011 08:37
no neviem, podla mna su to typicke PR keci.… »
» uzivatel000776 (Hlasovali 2 lidé) 08.09.2011 11:20
Vsak to tak na porad nebude. Necetl jsi ten… »
» McMatej (Hlasovali 2 lidé) 08.09.2011 14:27
Nedávno jsem četl, že má Pirelli problém, že se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ibanez

    XXX
    Ferrari nejvíc chybí testování, je to tým, který byl na tomto způsobu testu závislý, neumí zahřát pneumatiky, s aerodynamikou mají problémy a samozřejmě určitě jim chybí i ti správní lidi na správných místech....jeden Alonso nestačí na celou stáj...byť je to opravdu pan Pilot a jistě i tahoun týmu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    XXX
    No hlavně Ferrari chybí a to mít nebudou Bridgestone a pneumatiky na míru na každej okruh a na jejich auto.To byl hlavní strůjce jejich úspěchů.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      XXX
      No, já mám pocit, že už si to s Pi dokázali taky pěkně okaučovat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        XXX
        Kapku zřejmě ano, ale mají stejný materiál co ostatní, holt lobing.Což je rozdíl.Michael dříve testoval pneumatiky jak o život.Přesně věděli jak fungují, jak se opotřebovávají a měli je jen oni.Michelin dělal stejné pneumatiky pro všechny.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Nedávno jsem četl, že má Pirelli problém, že se nespotřebovávají všechny tvrdší pneu a tak chtějí změnit počty měkkých a tvrdých. Tvrdých uberou, měkké přidají.

        To má to Ferrari zase štěstí. 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          XXX
          Myslím že tohle vyplynulo z logiky věci, že měkké relativně vydrží dost a tvrdé jsou pomalejší, takže všichni ordinují využít měkké a tvrdé jen na "dojetí", krom pokusných strategií, kdy je možné díky situaci zůstat na dráze dlouhou a je to vyjimečně výhodné.Holt gumy vždy byli alfou a omegou F1.Týmy vždy udělají vše, aby využili tu lepší-rychlejší možnost.To nejde uměle změnit a když, tak je to něco za něco.Viz jedna guma na závod.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wahl

    XXX
    ...je jedno jestli jsem nebo nejsem fanouškem Ferrari, či Alonsa, ale toto jsou typické "kecy". Co jiného by měli půl roku před začátkem nové sezony říkat? ooo, příští rok budeme jezdit pravidelně na stupních vítězů a možná i bojovat o mistra světa? hmm, to by jejich "akcie" a sponzoři byli někde jinde...Myslím ale, že budou silnější v r. 2012, ale konkurence nespí, uvidíme...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    no neviem, podla mna su to typicke PR keci. niezeby sa nesnazili a nemakali to urcite, ale podla mna im chyba jeden clovek s velkym napadom. uz dlhe roky nepriniesli nic inovativne a ak aj ano nebolo to bohvieco. uvidime ake bude to ich buducorocne agresivne inovativne auto 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TECH

    XXX
    Takže Domča přiští rok končí....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000776

    uzivatel000776

    XXX
    Todt toho vyhrál hodně, ale měl na vybudování vítězného a mimořádně vyváženého týmu čas. 02
    Domeniceli je spatnej sef staje. Kdyz byl z dob Todta team tak dobre vybudovanej tak kam se to podelo ? Je to sezonu od sezony horsi a horsi.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Chalpe, to si snad delas srandu, ne ? Kam se to podelo ?
      1) MSC v po sezone 2006 skoncil a ted je v Mercedesu
      2) Ross Brawn odesel, prenechal technicke vedeni Aldovi, ted je taky v Merceesu
      3) Rory Byrne je jednou nohou v duchodu, druhou jeste jako poradce ve F, ale rozhodne uz neni hlavni designer!
      4) Paolo Martineli - tehda sef vyvoje motoru - s debilnim pravidlem ohledne zmrazeni ho to asi prestalo bavit a myslim ze uz je taky v duchodu
      5) Jean Todt - je uz taky dlouho z Ferrari pryc a ted sefuje FIA.
      Tohle jsou, resp. byli, ti nejdulezitejsi lide (ne vsak jedini!) z tehdejsiho DreamTeamu.
      Proste kdyz se rozpadne temer cela vrcholna uroven vedeni v celem tymu, tak to chvili trva zas to nejak usadit. Do techto zmen uvnitr tymu prisly docela zasadni zmeny v pravidlech a je treba mozna priznat, ze soucasna generace designeru zatim nedosahuje kvalit generace predesle. Nemusi to ale tak byt naporad, ja v to aspon doufam.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Ak sa Domino odvoláva na Todta, tak stačilo len pokračovať v jeho šľapajách, načo budovať niečo nové, ak existoval systém a vozidlo, ktoré boli konkurenčné a vyhrávali.
    Treba povedať na rovinu, že prišiel na scénu Red Bull a tí urobili najlepšiu kúpu v histórii, keď získali A. Neweya, lebo všetko hralo pre nich a bolo im naklonené, ešte aj pneumatiky najlepšie sedia tomuto tímu v sezóne 2011 a to treba otvorene povedať, bez ohľadu na to, či sú super, mäkke, stredne mäkké, alebo tvrdé a tiež pneumatiky na mokrý závod. Systém ktorým pracujú je úžasný, lebo majú najvyššiu spoľahlivosť vozidla, dobrú prácu mechanikov aj jazdcov. Organizovanie celého tímu je na veľmi vysokej úrovni, čo možno hnevá konkurenciu a niekedy to štve aj mňa, ale musím otvorene povedať, že je to tak a ako proti tomu bojovať, je len to, aby ostatní svoju prácu zlepšili a navrhli a zhotovili voyidlo, ktoré bude lepšie ako RB8 ! 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    XXX
    Jsem fanda Ferrari a pro fanouška Ferrari nezbývá než doufat, že to nejsou plky. Takových prohlášení bývá za celou sezonu až až. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama