DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Rok 2011 je naší poslední slabou sezónou!

Šéf Ferrari Stefano Domenicalli je přesvědčený, že rok 2011 je posledním, kdy jeho tým zažívá zklamání z neuspokojivých výsledků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Rok 2011 je naší poslední slabou sezónou!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 08.09.2011 19:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000587 (Hlasovali 2 lidé) 08.09.2011 08:37
no neviem, podla mna su to typicke PR keci.… »
» uzivatel000776 (Hlasovali 2 lidé) 08.09.2011 11:20
Vsak to tak na porad nebude. Necetl jsi ten… »
» McMatej (Hlasovali 2 lidé) 08.09.2011 14:27
Nedávno jsem četl, že má Pirelli problém, že se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ibanez

    XXX
    Ferrari nejvíc chybí testování, je to tým, který byl na tomto způsobu testu závislý, neumí zahřát pneumatiky, s aerodynamikou mají problémy a samozřejmě určitě jim chybí i ti správní lidi na správných místech....jeden Alonso nestačí na celou stáj...byť je to opravdu pan Pilot a jistě i tahoun týmu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    XXX
    No hlavně Ferrari chybí a to mít nebudou Bridgestone a pneumatiky na míru na každej okruh a na jejich auto.To byl hlavní strůjce jejich úspěchů.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      XXX
      No, já mám pocit, že už si to s Pi dokázali taky pěkně okaučovat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        XXX
        Kapku zřejmě ano, ale mají stejný materiál co ostatní, holt lobing.Což je rozdíl.Michael dříve testoval pneumatiky jak o život.Přesně věděli jak fungují, jak se opotřebovávají a měli je jen oni.Michelin dělal stejné pneumatiky pro všechny.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Nedávno jsem četl, že má Pirelli problém, že se nespotřebovávají všechny tvrdší pneu a tak chtějí změnit počty měkkých a tvrdých. Tvrdých uberou, měkké přidají.

        To má to Ferrari zase štěstí. 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          XXX
          Myslím že tohle vyplynulo z logiky věci, že měkké relativně vydrží dost a tvrdé jsou pomalejší, takže všichni ordinují využít měkké a tvrdé jen na "dojetí", krom pokusných strategií, kdy je možné díky situaci zůstat na dráze dlouhou a je to vyjimečně výhodné.Holt gumy vždy byli alfou a omegou F1.Týmy vždy udělají vše, aby využili tu lepší-rychlejší možnost.To nejde uměle změnit a když, tak je to něco za něco.Viz jedna guma na závod.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wahl

    XXX
    ...je jedno jestli jsem nebo nejsem fanouškem Ferrari, či Alonsa, ale toto jsou typické "kecy". Co jiného by měli půl roku před začátkem nové sezony říkat? ooo, příští rok budeme jezdit pravidelně na stupních vítězů a možná i bojovat o mistra světa? hmm, to by jejich "akcie" a sponzoři byli někde jinde...Myslím ale, že budou silnější v r. 2012, ale konkurence nespí, uvidíme...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    no neviem, podla mna su to typicke PR keci. niezeby sa nesnazili a nemakali to urcite, ale podla mna im chyba jeden clovek s velkym napadom. uz dlhe roky nepriniesli nic inovativne a ak aj ano nebolo to bohvieco. uvidime ake bude to ich buducorocne agresivne inovativne auto 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TECH

    XXX
    Takže Domča přiští rok končí....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000776

    uzivatel000776

    XXX
    Todt toho vyhrál hodně, ale měl na vybudování vítězného a mimořádně vyváženého týmu čas. 02
    Domeniceli je spatnej sef staje. Kdyz byl z dob Todta team tak dobre vybudovanej tak kam se to podelo ? Je to sezonu od sezony horsi a horsi.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Chalpe, to si snad delas srandu, ne ? Kam se to podelo ?
      1) MSC v po sezone 2006 skoncil a ted je v Mercedesu
      2) Ross Brawn odesel, prenechal technicke vedeni Aldovi, ted je taky v Merceesu
      3) Rory Byrne je jednou nohou v duchodu, druhou jeste jako poradce ve F, ale rozhodne uz neni hlavni designer!
      4) Paolo Martineli - tehda sef vyvoje motoru - s debilnim pravidlem ohledne zmrazeni ho to asi prestalo bavit a myslim ze uz je taky v duchodu
      5) Jean Todt - je uz taky dlouho z Ferrari pryc a ted sefuje FIA.
      Tohle jsou, resp. byli, ti nejdulezitejsi lide (ne vsak jedini!) z tehdejsiho DreamTeamu.
      Proste kdyz se rozpadne temer cela vrcholna uroven vedeni v celem tymu, tak to chvili trva zas to nejak usadit. Do techto zmen uvnitr tymu prisly docela zasadni zmeny v pravidlech a je treba mozna priznat, ze soucasna generace designeru zatim nedosahuje kvalit generace predesle. Nemusi to ale tak byt naporad, ja v to aspon doufam.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Ak sa Domino odvoláva na Todta, tak stačilo len pokračovať v jeho šľapajách, načo budovať niečo nové, ak existoval systém a vozidlo, ktoré boli konkurenčné a vyhrávali.
    Treba povedať na rovinu, že prišiel na scénu Red Bull a tí urobili najlepšiu kúpu v histórii, keď získali A. Neweya, lebo všetko hralo pre nich a bolo im naklonené, ešte aj pneumatiky najlepšie sedia tomuto tímu v sezóne 2011 a to treba otvorene povedať, bez ohľadu na to, či sú super, mäkke, stredne mäkké, alebo tvrdé a tiež pneumatiky na mokrý závod. Systém ktorým pracujú je úžasný, lebo majú najvyššiu spoľahlivosť vozidla, dobrú prácu mechanikov aj jazdcov. Organizovanie celého tímu je na veľmi vysokej úrovni, čo možno hnevá konkurenciu a niekedy to štve aj mňa, ale musím otvorene povedať, že je to tak a ako proti tomu bojovať, je len to, aby ostatní svoju prácu zlepšili a navrhli a zhotovili voyidlo, ktoré bude lepšie ako RB8 ! 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    XXX
    Jsem fanda Ferrari a pro fanouška Ferrari nezbývá než doufat, že to nejsou plky. Takových prohlášení bývá za celou sezonu až až. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama