DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Rok 2011 je naší poslední slabou sezónou!
Šéf Ferrari Stefano Domenicalli je přesvědčený, že rok 2011 je posledním, kdy jeho tým zažívá zklamání z neuspokojivých výsledků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: Rok 2011 je naší poslední slabou sezónou!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ibanez
19:26 08.09.2011 XXXFerrari nejvíc chybí testování, je to tým, který byl na tomto způsobu testu závislý, neumí zahřát pneumatiky, s aerodynamikou mají problémy a samozřejmě určitě jim chybí i ti správní lidi na správných místech....jeden Alonso nestačí na celou stáj...byť je to opravdu pan Pilot a jistě i tahoun týmu. -
-
-
-
GRAHAM
14:55 08.09.2011 XXXMyslím že tohle vyplynulo z logiky věci, že měkké relativně vydrží dost a tvrdé jsou pomalejší, takže všichni ordinují využít měkké a tvrdé jen na "dojetí", krom pokusných strategií, kdy je možné díky situaci zůstat na dráze dlouhou a je to vyjimečně výhodné.Holt gumy vždy byli alfou a omegou F1.Týmy vždy udělají vše, aby využili tu lepší-rychlejší možnost.To nejde uměle změnit a když, tak je to něco za něco.Viz jedna guma na závod.
-
-
-
wahl
08:53 08.09.2011 XXX...je jedno jestli jsem nebo nejsem fanouškem Ferrari, či Alonsa, ale toto jsou typické "kecy". Co jiného by měli půl roku před začátkem nové sezony říkat? ooo, příští rok budeme jezdit pravidelně na stupních vítězů a možná i bojovat o mistra světa? hmm, to by jejich "akcie" a sponzoři byli někde jinde...Myslím ale, že budou silnější v r. 2012, ale konkurence nespí, uvidíme... -
uzivatel000587
08:37 08.09.2011 XXXno neviem, podla mna su to typicke PR keci. niezeby sa nesnazili a nemakali to urcite, ale podla mna im chyba jeden clovek s velkym napadom. uz dlhe roky nepriniesli nic inovativne a ak aj ano nebolo to bohvieco. uvidime ake bude to ich buducorocne agresivne inovativne auto -
uzivatel000776
08:11 08.09.2011 XXXTodt toho vyhrál hodně, ale měl na vybudování vítězného a mimořádně vyváženého týmu čas.
Domeniceli je spatnej sef staje. Kdyz byl z dob Todta team tak dobre vybudovanej tak kam se to podelo ? Je to sezonu od sezony horsi a horsi.-
dannak
11:05 08.09.2011 XXXChalpe, to si snad delas srandu, ne ? Kam se to podelo ?
1) MSC v po sezone 2006 skoncil a ted je v Mercedesu
2) Ross Brawn odesel, prenechal technicke vedeni Aldovi, ted je taky v Merceesu
3) Rory Byrne je jednou nohou v duchodu, druhou jeste jako poradce ve F, ale rozhodne uz neni hlavni designer!
4) Paolo Martineli - tehda sef vyvoje motoru - s debilnim pravidlem ohledne zmrazeni ho to asi prestalo bavit a myslim ze uz je taky v duchodu
5) Jean Todt - je uz taky dlouho z Ferrari pryc a ted sefuje FIA.
Tohle jsou, resp. byli, ti nejdulezitejsi lide (ne vsak jedini!) z tehdejsiho DreamTeamu.
Proste kdyz se rozpadne temer cela vrcholna uroven vedeni v celem tymu, tak to chvili trva zas to nejak usadit. Do techto zmen uvnitr tymu prisly docela zasadni zmeny v pravidlech a je treba mozna priznat, ze soucasna generace designeru zatim nedosahuje kvalit generace predesle. Nemusi to ale tak byt naporad, ja v to aspon doufam.-
uzivatel000776
11:20 08.09.2011 XXXVsak to tak na porad nebude. Necetl jsi ten clanek? Pristi rok.....
-
-
-
Oňo
09:20 08.09.2011 XXXAk sa Domino odvoláva na Todta, tak stačilo len pokračovať v jeho šľapajách, načo budovať niečo nové, ak existoval systém a vozidlo, ktoré boli konkurenčné a vyhrávali.
Treba povedať na rovinu, že prišiel na scénu Red Bull a tí urobili najlepšiu kúpu v histórii, keď získali A. Neweya, lebo všetko hralo pre nich a bolo im naklonené, ešte aj pneumatiky najlepšie sedia tomuto tímu v sezóne 2011 a to treba otvorene povedať, bez ohľadu na to, či sú super, mäkke, stredne mäkké, alebo tvrdé a tiež pneumatiky na mokrý závod. Systém ktorým pracujú je úžasný, lebo majú najvyššiu spoľahlivosť vozidla, dobrú prácu mechanikov aj jazdcov. Organizovanie celého tímu je na veľmi vysokej úrovni, čo možno hnevá konkurenciu a niekedy to štve aj mňa, ale musím otvorene povedať, že je to tak a ako proti tomu bojovať, je len to, aby ostatní svoju prácu zlepšili a navrhli a zhotovili voyidlo, ktoré bude lepšie ako RB8 ! -
uzivatel000415
07:48 08.09.2011 XXXJsem fanda Ferrari a pro fanouška Ferrari nezbývá než doufat, že to nejsou plky. Takových prohlášení bývá za celou sezonu až až.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek