DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: Proč Vettel nebude dominovat jako Schumacher
Podle komentátora televize BBC Davida Coultharda máme nyní příležitost pozorovat vývoj kariéry možná vůbec nejlepšího pilota Formule 1 - Sebastiana Vettela. Nebude však v F1 dominovat tak, jako ve své době Michael Schumacher, jenž získal sedm mistrovských titulů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Coulthard: Proč Vettel nebude dominovat jako Schumacher
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Maccer
16:31 06.09.2011 XXXVettel je určitě skvělý jezdec, né-li fantastický, kdyby jím nebyl tak přece neřídí F1 Ale nevím, uvidíme co přinese příští rok a zákaz foukání, který určitě uškodí Red Bullu a ten pokud nepřijde s ničím novým tak bude mít obrovský problém, protože jsem asi zaslepen, ale připadá mi že Red Bull moc nevyvíjí tak jako např. Mclaren nebo Ferrari. A co se týče jeho ohrožení Schumacherem, teď má 2 tituly, až se jejich auto dostane na 2-1 desetinu k Mclarenu a Ferrari teprve se ukáže kdo jaký je jezdec. Hamilton a Alonso jsou skvělí piloti kteří jdou až za hranice možnosti monopostů a vymáčknou z auta vše co jde. Uvidíme zda to dokáže i Vettel. Je mladý, má na to. -
-
-
Mike17
09:27 01.09.2011 XXXTo zase závisí na tom, co znamená "vytlačovat". Když ti někdo strčí svoje přední křídlo na úroveň zadního a ty si projedeš standardně zatáčku, vytlačuješ soupeře? Pro mě je to až ne chvíli, kdy jsi na úrovni předjížděného. Aspoň přibližně. A to je asi rozdíl mezi našimi názory.
Předjíždějící může ovlivnit to, jestli ho předjížděný zavře nebo nezavře. Pokud je před ním zatáčka, dá se logicky předpokládat, že do ní první zatočí a nejspíš ideální stopou. Na to člověk nemusí být genius. Nemusí tam strkat na poslední chvíli čumák.
A mě se líbí předjíždění i s DRS. Hlavně když za sebou nekrouží celý závod.-
horal
13:15 01.09.2011 XXXMyslím, že v Spa se to seběhlo asi takhle nějak:
LH je v detekční zóně DRS za KK a tudíž na následující rovince DRS využívá po předjetí KK k tomu, aby se ještě více vzdálil. Jenže ho vůbec nenapadlo, že se KK udrží v těsném závěsu a dokonce bude schopen strčit čumák k jeho levému zadnímu kolu. Proto se soustřeďuje na nájezd do zatáčky, která je ale na pravou stranu a ani nekouká do levého zpětného zrcátka. Tím je KK v "mrtvém" zorném poli LH. Bohužel ideální závodní stopa kříží aktuálně zvolenou stopu KK a dochází k incidentu. Chybu dle mého názoru udělali oba. LH se neměl spoléhat na to, že ujede a měl mrknout do zpětných zrcátek že opravdu ujel. No a KK se neměl tlačit tam, kde neměl žádnou šanci a ještě křížil ideální stopu. Po tom incidentu jsem se několikrát přesvědčil, že i ostatní jezdci do té zatáčky najíždějí úplně stejně jako předtím LH. Bohužel stalo se a jen dobře, že se nikdo nezranil. -
McMatej
18:46 01.09.2011 XXXKdyž jezdec bojuje o pozici, musí si napřed vybojovat lepší stopu. Lepší stopu vybojuje v okamžiku, kdy se dostane i jen částí auta vedle soupeře.
Ideální stopa v zatáčkách křižuje trať. Když se nebudou jezdci vzájemně respektovat, jak se píše v článku s Weberem, tak je předjíždění neřešitelný problém.-
Mike17
00:08 02.09.2011 XXXNo to je ten detail v kterém se neshodneme. Z mého pohledu část auta vedle nestačí, pro mě musí být skoro celé. Ale to je v pořádku, nemůžeme mít na všechno stejný názor. Myslím, že je předjíždění řešitelný problém. Stačí se na konci rovinky dostat celým vozem vedle. S DRS je to po mnoha letech zase o něco jednodušší. Na VZÁJEMNÉM respektu se shodneme.
-
-
-
sinergy
20:34 31.08.2011 XXXZajimala by me spis jina otazka - jak by se soucasni favorite a neustale porovnavani vyrovnali se situaci ve ktere je nyni MS a to az nebudou mit mistrovska auta. Jediny kdo muze mluvit o tom ze to zazil je Jenson B pak se teprve ukazi jejich mistrovske kvality-
Nabel
11:33 02.09.2011 XXXMáš krátkou paměť. Jediný, kdo si to nevyzkoušel je HAM. VET strávil rok v Torro rosso, kde se docela předvedl(a to bylo horší než současný MER). WEB absolvoval MIN,WIL,JAG. ALO si užil MIN a slabý REN. BUT toho měl ještě víc. Jediný ze špičky, kdo se nepředvedl v opravdu slabém autě je HAM.
-
-
-
-
matin
18:32 31.08.2011 XXXNo pokud se zaměříme na kolize, které doposud vznikly, tak máš plus mínus pravdu.
Nicméně můj názor je, že pokud by byl trochu rozvážnější, tak k těm kolizím vůbec nemuselo dojít. On se prostě bezmyšlenkovitě vrhá do situací, které nemohou dopadnout dobře.
Abych mohl o jezdci říct, že je skutečný profesionál, musí mít naděleno trochu víc, než šikovné ruce a nohy. Musí splňovat určitá všeobecná kriteria. Hamilton neumí komunikovat s médii, říká to, co by říkat neměl. Jak už jsem psal, není rozvážný, jedná bezmyšlenkovitě, tím škodí jak sobě, tak týmu. Nehledí dopředu, trvale tlačí na pilu a to i v okamžicích, kdy to není potřeba. Vystavuje zbytečný tlak na sebe i techniku a mnohdy to přežene.
Pro mnoho lidí to jsou jeho devizy, za které jej obdivují. Pro mně jsou to jeho slabé stránky, které jej neřadí v mém pomyslném žebříčku aktuálních top jezdců ani do první pětky. Podle mně má ještě hodně co dohánět, aby patřil mezi špičku.
-
-
-
Duncan66
15:01 31.08.2011 XXXTo prece nikdo nezpochybnuje, ale holt mas nekdy stesti a jako jezdec rozhodne nejsi hlavni mozek pri vyvoji vozu a pokud mas vuz o sekundu na kolo lepsi nez zbytek, tak jsi jeste pred startem zavodu o kolo napred. To je hola realita. Nebo myslis, ze by Vettel vedl sampionat i v letosnim Mercedesu? -
Duncan66
14:14 31.08.2011 XXXchyby nedela i proto, ze nemusi narozdil od svych souperu jezdit tolik na hrane. dobry je to bezpochyby, ale jestli je lepsi nez Alonso, ci Hamilton se nedozvime, pokud nebudou jezdit ve stejnem aute. Pokud tato situace nenastane, jsou vsechno jen cire spekulace. Me zatim nepresvedcil co se schopnosti predjizdet tyce.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek