DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: Proč Vettel nebude dominovat jako Schumacher

Podle komentátora televize BBC Davida Coultharda máme nyní příležitost pozorovat vývoj kariéry možná vůbec nejlepšího pilota Formule 1 - Sebastiana Vettela. Nebude však v F1 dominovat tak, jako ve své době Michael Schumacher, jenž získal sedm mistrovských titulů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coulthard: Proč Vettel nebude dominovat jako Schumacher

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 06.09.2011 17:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 31.08.2011 14:14
chyby nedela i proto, ze nemusi narozdil od… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 31.08.2011 15:01
To prece nikdo nezpochybnuje, ale holt mas nekdy… »
» marCZous33 (Hlasoval 1 člověk) 31.08.2011 21:26
DC ma vždy pravdu 03 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Maccer

    XXX
    Vettel je určitě skvělý jezdec, né-li fantastický, kdyby jím nebyl tak přece neřídí F1 03 Ale nevím, uvidíme co přinese příští rok a zákaz foukání, který určitě uškodí Red Bullu a ten pokud nepřijde s ničím novým tak bude mít obrovský problém, protože jsem asi zaslepen, ale připadá mi že Red Bull moc nevyvíjí tak jako např. Mclaren nebo Ferrari. A co se týče jeho ohrožení Schumacherem, teď má 2 tituly, až se jejich auto dostane na 2-1 desetinu k Mclarenu a Ferrari teprve se ukáže kdo jaký je jezdec. Hamilton a Alonso jsou skvělí piloti kteří jdou až za hranice možnosti monopostů a vymáčknou z auta vše co jde. Uvidíme zda to dokáže i Vettel. Je mladý, má na to.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      Já se bojím, že zákaz foukání nejvíce postihl v Anglii McLaren a že právě McLaren je ten tým který stavěl auto okolo foukaného difusoru s jejich nedotaženou chobotnící.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Docela by mi zajímalo proč se otočí přední auto, když se zadními koly bokem srazí s předními koly druhého auta, když jsou zadní pneu širší a víc zatížené??

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Řekl bych, že je to tím, že jsou vozy nastavené mezi nedotáčivostí a přetáčivostí neutrálně. Při nárazu do zadní nápravy dojde k narušení sil ve prospěch přetáčivosti. Aspoň myslím.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Taky bych řekl. Přetáčivý smyk se chová progresivně, tj. že se poloměr "zatáčky" zmenšuje, čímž se zvyšuje odstředivá síla a tím přetáčení.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    To zase závisí na tom, co znamená "vytlačovat". Když ti někdo strčí svoje přední křídlo na úroveň zadního a ty si projedeš standardně zatáčku, vytlačuješ soupeře? Pro mě je to až ne chvíli, kdy jsi na úrovni předjížděného. Aspoň přibližně. A to je asi rozdíl mezi našimi názory.

    Předjíždějící může ovlivnit to, jestli ho předjížděný zavře nebo nezavře. Pokud je před ním zatáčka, dá se logicky předpokládat, že do ní první zatočí a nejspíš ideální stopou. Na to člověk nemusí být genius. Nemusí tam strkat na poslední chvíli čumák.

    A mě se líbí předjíždění i s DRS. Hlavně když za sebou nekrouží celý závod. 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • horal

      XXX
      Myslím, že v Spa se to seběhlo asi takhle nějak:
      LH je v detekční zóně DRS za KK a tudíž na následující rovince DRS využívá po předjetí KK k tomu, aby se ještě více vzdálil. Jenže ho vůbec nenapadlo, že se KK udrží v těsném závěsu a dokonce bude schopen strčit čumák k jeho levému zadnímu kolu. Proto se soustřeďuje na nájezd do zatáčky, která je ale na pravou stranu a ani nekouká do levého zpětného zrcátka. Tím je KK v "mrtvém" zorném poli LH. Bohužel ideální závodní stopa kříží aktuálně zvolenou stopu KK a dochází k incidentu. Chybu dle mého názoru udělali oba. LH se neměl spoléhat na to, že ujede a měl mrknout do zpětných zrcátek že opravdu ujel. No a KK se neměl tlačit tam, kde neměl žádnou šanci a ještě křížil ideální stopu. Po tom incidentu jsem se několikrát přesvědčil, že i ostatní jezdci do té zatáčky najíždějí úplně stejně jako předtím LH. Bohužel stalo se a jen dobře, že se nikdo nezranil.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      Když jezdec bojuje o pozici, musí si napřed vybojovat lepší stopu. Lepší stopu vybojuje v okamžiku, kdy se dostane i jen částí auta vedle soupeře.

      Ideální stopa v zatáčkách křižuje trať. Když se nebudou jezdci vzájemně respektovat, jak se píše v článku s Weberem, tak je předjíždění neřešitelný problém.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        No to je ten detail v kterém se neshodneme. Z mého pohledu část auta vedle nestačí, pro mě musí být skoro celé. Ale to je v pořádku, nemůžeme mít na všechno stejný názor. Myslím, že je předjíždění řešitelný problém. Stačí se na konci rovinky dostat celým vozem vedle. S DRS je to po mnoha letech zase o něco jednodušší. Na VZÁJEMNÉM respektu se shodneme. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • sinergy

    XXX
    Zajimala by me spis jina otazka - jak by se soucasni favorite a neustale porovnavani vyrovnali se situaci ve ktere je nyni MS a to az nebudou mit mistrovska auta. Jediny kdo muze mluvit o tom ze to zazil je Jenson B pak se teprve ukazi jejich mistrovske kvality 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nabel

      XXX
      Máš krátkou paměť. Jediný, kdo si to nevyzkoušel je HAM. VET strávil rok v Torro rosso, kde se docela předvedl(a to bylo horší než současný MER). WEB absolvoval MIN,WIL,JAG. ALO si užil MIN a slabý REN. BUT toho měl ještě víc. Jediný ze špičky, kdo se nepředvedl v opravdu slabém autě je HAM.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Jak může předjíždějící ovlivnit to, jestli ho předjížděný zavře nebo nezavře?

    Předjíždění na rovinkách s DRS a KERSem se vám taky nelíbí, tak to je trochu problém, ne?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Nevím které všechny kolize Lewisovi vyčítáte. Ta ze Spa je jasná, tam skřížil dráhu soupeři. Ale ve všech předcházejících případech (Button, Massa, Maldonato) to bylo naopak, předjížděný skřížil dráhu Levisovi.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Jestliže zkřížit znamená jet si svou ideální stopu, jako v každém jiném kole, pak souhlasím.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Křížit jsem myslel ve smyslu vytlačovat z trati. To je v pravidlech výslovně zakázáno. A vytlačovat můžeš toho, kdo je mezi tebou a okrajem trati.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • matin

      XXX
      No pokud se zaměříme na kolize, které doposud vznikly, tak máš plus mínus pravdu.

      Nicméně můj názor je, že pokud by byl trochu rozvážnější, tak k těm kolizím vůbec nemuselo dojít. On se prostě bezmyšlenkovitě vrhá do situací, které nemohou dopadnout dobře.

      Abych mohl o jezdci říct, že je skutečný profesionál, musí mít naděleno trochu víc, než šikovné ruce a nohy. Musí splňovat určitá všeobecná kriteria. Hamilton neumí komunikovat s médii, říká to, co by říkat neměl. Jak už jsem psal, není rozvážný, jedná bezmyšlenkovitě, tím škodí jak sobě, tak týmu. Nehledí dopředu, trvale tlačí na pilu a to i v okamžicích, kdy to není potřeba. Vystavuje zbytečný tlak na sebe i techniku a mnohdy to přežene.

      Pro mnoho lidí to jsou jeho devizy, za které jej obdivují. Pro mně jsou to jeho slabé stránky, které jej neřadí v mém pomyslném žebříčku aktuálních top jezdců ani do první pětky. Podle mně má ještě hodně co dohánět, aby patřil mezi špičku.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • marCZous33

    marCZous33

    XXX
    DC ma vždy pravdu 03 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    To prece nikdo nezpochybnuje, ale holt mas nekdy stesti a jako jezdec rozhodne nejsi hlavni mozek pri vyvoji vozu a pokud mas vuz o sekundu na kolo lepsi nez zbytek, tak jsi jeste pred startem zavodu o kolo napred. To je hola realita. Nebo myslis, ze by Vettel vedl sampionat i v letosnim Mercedesu?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    chyby nedela i proto, ze nemusi narozdil od svych souperu jezdit tolik na hrane. dobry je to bezpochyby, ale jestli je lepsi nez Alonso, ci Hamilton se nedozvime, pokud nebudou jezdit ve stejnem aute. Pokud tato situace nenastane, jsou vsechno jen cire spekulace. Me zatim nepresvedcil co se schopnosti predjizdet tyce.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • nacnuD

      XXX
      Tak jen si vem jezdce Mcl. Buton je podle mne horsi ale ma min kolizi , vic bodu a nedojede jen kvulik problemu ve sve staji !! nedela tolik chyb a tolik karambolu co ham.! Maji stejne auta stejne moznosti a ted kdo je lepsi hmm ??

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama