DISKUZE K ČLÁNKU FIA pro Monzu plánuje poprvé dvě nezávislé DRS zóny

FIA plánuje pro příští Velkou cenu Itálie velkou novinku: dvě nezávislé DRS zóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA pro Monzu plánuje poprvé dvě nezávislé DRS zóny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 31.08.2011 10:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasoval 1 člověk) 28.08.2011 16:13
To si sice zaslouzis ale tady vetsinou ve vlacku… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 29.08.2011 09:50
Koukám, že už tu není moc lidí, co si pamatují… »
» uzivatel000677 (Hlasoval 1 člověk) 29.08.2011 22:56
v monze sa predbieha docela tazko. a sikany tomu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Oňo

    XXX
    Ja len dúfam, že bude pekne a teplo a že domácemu tímu Ferrari to konečne prinesie ďalšie víťaztvo, ak v SPA bolo všetko proti nim a vôbec sa nedarilo ani jednému z nich, 11 aj keď snahu mali enormnú ! 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000677

    uzivatel000677

    XXX
    v monze sa predbieha docela tazko. a sikany tomu tiez moc nepomahaju:) s DRS a pirelli gumami ale tento rok to vidim na divoky zavod ;)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Tak pokud odcházejí gumy jen tomu předjetému .... 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Pobavil mne včera opět Richtr z Novy, když kritizoval DRS ve Spa jako zbytečnost a pár vteřin na to musel říct, že opakovaně nestačilo ani DRS Buttonovi na předjetí Schumiho. Fandové McLarenu kritizující DRS asi nepostřehli, že by si Button mohl nechat o bedně jen zdát, kdyby DRS nebylo. A přišli by jsme o jeho nádhernou stíhací jízdu. Ono mít dobrou rychlost na rovinkách je důležité i s DRS. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Radim

      XXX
      Máš pravdu! Navíc pokud jste si všimli tak hlavně Mercedesy dávaly 317 s KERSem bez DRS což nedali někteří ani s DRS viz. motory Renault.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Koukám, že už tu není moc lidí, co si pamatují závody na Monze, kde celý závod jezdilo za sebou do 10s půlka vozů aniž by se byly schopni předjet. Třeba v roce 2008 kdy vyhrál Vettel na TR. Asi vám ty jezdící vláčky nudné nepřišly, mě jo. 03 Máme zřejmě každý jiný názor na to co je zajímavé a vzrušující, ale tak to má být. 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Monza je obecně oproti Spa považována za okruh, kde se nedá moc předjíždět. Ono se to zdá zvláštní vzhledem k dlouhým rovinkám, ale je tam problém se dostat do aerodynamického stínu za zatáčkou a auta jsou při brzdění kvůli minimálnímu přítlaku (nejnižší v kalendáři, speciální balíky) hodně nestabilní.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • aaa

    XXX
    DRS je dobrá,závody jsou atraktivnější,žádné kroužení,vždyd jezdec který je předjet to může soupeři v dalším kole vrátit,teda pokud je schopen se ho udržet 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • a

      XXX
      blbost to přece už skoro vrátit nejde, co kolo to gumy v háji...DRS bych dal na ohruky kde je to potřeba, Spa a Monza to nepotřebujou

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • DnBeer

    XXX
    idioti :( takhle po***** závody :/ to fia po*****

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    XXX
    Ještě větší blbost než tady ve SPA 07

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      KDyž dojedeš soupeře během několika kol o 10 s, tak si tu výhodu zasloužíš. Nebo chceš raději kroužení ve vláčku?

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        XXX
        To si sice zaslouzis ale tady vetsinou ve vlacku nejezdili, takze rozsirovat DRS je docela zbytecny. Me teda DRS nevadi, spis naopak. Ale tady mi to fakt prijde zbytecny. Minimalne ta druha zona je zbytecna, jedna na predjeti staci.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • hanz

        XXX
        F1 ale není o tom co si zasloužíš, ale o tom co dokážeš. To už můžeš rovnou říct, že když už na ten úřad dojdu, tak si tu sociálku zasloužím. Ještě by mohli vymyslet, že místo otevření zadního křídla by to tomu přednímu začalo brzdit :D. A můj názor je, že by neměli na všech tratích povolovat DRS během závodu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama