DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Newey je až příliš přeceňován

Podle španělského pilota se nedá stavět na genialitě jediného muže, k zisku titulu potřebujete mnohem více než schopného konstruktéra.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Newey je až příliš přeceňován

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 19.08.2011 05:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 14.08.2011 16:22
Ja pisat viem. A ty vies pisat nieco k veci? 04 »
» rudej 38 let (Hlasoval 1 člověk) 14.08.2011 17:30
A nepíše se náhodou ZE VŠEHO ? 03 Jinak k… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 14.08.2011 18:44
Kde Alonso hovori, ze on by vo Virgine ziskal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

sokol

XXX
Aha, Fernando, ale hrozne by se ti to libilo v aute ktery muze vyhrat titul. Protoze Ferrari na to nema. Darilo se ti v aute ktery vymakal Schumi a v dalsim aute ktery vymakal Shumi, you can kiss yer ass, good bye!

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hemmis

XXX
shumi byl a pořád někerímy fanatiky je považován za nejlepšího shumiho první titul je poskvrnění smrtí ayrtona podvodama a zahadnou kolizí druhý titl má vícemeně oprávněně . ve ferrari veděl koho k sobě potřebuje a jak si dostat tým na svoji stranu v podstatě si dvojnásobný mistr postavil tým okolo sebe okatejší týmová režije ani snad už být nemohla ferrari mělo oproti ostatním takový rozpočet který jim dovolil proti nekerím týmům testovat a vyvyjet až 10.násobně ku třeba minardi jordnu nebo prostu . je pak jasné že když máte možnost vyvyjet auto rychleji než konkurence máte tým zameřený převážně na jednoho jezdce je pak jasné že za techto okolnosti když tým dělá na jednoho jezdce z ohromním rozpočtem a stěmy správnýmy lidmi a výborného pilota(nejlepšího ale ne) je titul snadný . z maximální podporou druhého pilota je vše posychrováno. jak dopadne shumacher v omezení testování bez jasné dvojky bez nejlepšího vozu je vidět když vezmu v uvahu že jej jeho věk a přestávka mohla spomalit stejně b ani z dřívejší formou nedokázal víc než rosberg

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vanoverlord

XXX
O tom, že sa RB hrá na "maličký" team nič neviem, rozhodne to malý team nie je a rozpočet má napr. s Ferrari a McLarenom plne porovnateľný. Ale čo to mení na veci? Peniaze RB boli vynaložené určite efektívnejšie, o tom sa hádam prieť nebudeme, rovnako ako o tom, že všetky top stajne majú to, čo podľa Alonsa Newey potrebuje, ale oni momentálne nemajú Neweyho.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kaňour

XXX
A co seš ty, účetní u Red Bullu ? 14

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Xinho

XXX
Podľa mna sa treba na Alonsovo prehlasenie pozerať z inej strany. Podobne to naznačil párkrát aj Montezemolo. RedBull sa totiž s obľubou hra na malicky team s malým počtom ľudí a s priemerným financovanim. Navyše sa stavia do polohy súkromného teamu s vysokou efektivitou vynalozenych zdrojov (ktoré sú akože obmedzené) a práve v tomto má vyniknúť genialita Neweyho.
Ono to tak asi úplne nieje pravda a práve na to sa snaží Alonsovo poukázať. Že RB je rovnako veľký team ako Ferrari a cpu do toho dokonca ešte viac prachov ako Ferrari a McLaren...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

XXX
Vycerpal napady? Ale prosim ta, nekecaj 04 Aj keby neprisiel s nicim novym, stacilo by mu okopirovat svoj posledny McLaren a RBR by urcite ziskal viac ako 24 alebo kolko bodov.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
......byly to jeho auta to nevyvracím,ale už v McLarenu vyčerpal nápady pro ty pravidla které platily 2005-2008,ale při stavbě vozu na rok 2005-06,tam ještě byl.U vozu RB5 v roku 2009 zvolil zadní zavěšení z Pullrod jinak uspořadané zavěšení(menší hmotnost i aerodynamický odpor),které se taky využívalo v 80.letech.A pochybuji,že by to nebylo z hlavy Adriana Neweyho.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

XXX
Ako to, ze nedalo? To boli uz jeho auta. To uz mal on plne pod kontrolou. Potom sa im podarilo posilnit technicky tim a uz to islo. Samozrejme, ze pomohli aj zmeny pravidiel, ale len tym to nebolo. Bez lepsieho technickeho timu by aj po zmene pravidiel bol RBR tam kde predtym. Okrem toho RBR difuzory v roku 2009 nepouzival. Len Toyota, Brawn a Williams.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

XXX
To praveze vobec nie je pravda. Chyba bola v Mercedese, kvoli tomu aj padla hlava technickeho sefa a inych. To nebolo o nedostatocnom chladeni.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
......taky se bavil o McLarenu,takže klídek 03 03 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
jestli myslíš sezonu 2007 a 2008 tak na tom se nedalo nic zlepšit.Anebo to Adrian plánoval,že se odrazí od nových pravidlech.A ty Adrianovy Neweymu pomohly,protože každý začínal z prázdným papírem 03Sice Redbullu nefandím,ale myslím si že něco nového Adrian Newey vymyslí na sezonu 2012.Jestli ne tak beru výroky Alonsa za pravdu 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

pikaso6464

XXX
Tak ještě zde se přidám.
Bohužel i když fandím Fernandovi, musím s ním trochu nesouhlasit. Ne v tom, že by neměl pravdu, že to není jenom o AN, ale spíše v tom, že v současné době bez možnosti testů je to vlastně to nejdůležitější. Pilot nemá na vývoj auta takový vliv jaký měl kdysi a hlavním faktor je právě ten konstruktér, ale zcela určitě ne. No a ještě přidám svůj pohled na věc, podívejte se na to co FA dokázal vždy v druhé půlce sezony od roku 2008. Každý rok měl defakto "šrot" a v druhé půlce po několika závodech se projevila zpětná vazba jezdec konstruktér a auto bylo minimálně o třídu lepší než na začátku sezony. Tím chci jenom říci, vraťte nám testy, abychom viděli jak umí s auty pracovat jezdec a jak se umí podílet na vývoji. Pak budu spokojený a podle mě bude i AN málo platné, že postaví geniální auto, protože FA si jej s mechaniky postaví taky a možná lepší.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

vanoverlord

XXX
Newey síce naozaj potrebuje "více věcí, včetně skupiny inteligentních lidí, rozpočtu a správné konstelace" aby mohol víťaziť, ale je tu jedno veľké ale.
Ostatné "veľké" stajne "více věcí, včetně skupiny inteligentních lidí, rozpočtu a správné konstelace" majú, ale nemajú to, čo má RB. Neweyho.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

viper

XXX
souhlas.Myšlenka je nejdůležitější,ostatní je realizace.On Fleming také penicilin nevymyslel,jen si všiml chování plísně.Přesto je uznáván jako objevitel.Podobnost čistě náhodná?Bez ideje nepostavínikdo ani trakař.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

viper

XXX
Alonso se velmi plete.Naopak Newey je nedoceněný a právě to v Red Bullu jasně ukázalo.Alonso je jelito.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Oňo

XXX
Fernando to úplne pohnojil. Úspech v konštruovaní A. Neweya je v cite pre detail v aerodynamike, ktorí jeho tím uvedie do dokonalosti až do konca (rozmenia to na drobné). Ak niekto ako Fernando poukazuje na to, že mal mnoho modelov monopostov úspešných aj neúspešných, tak aj on mal niektoré závody vynikajúce a iné jednoducho posral. Treba povedať jednu zásadnú vec, že predtým nemal volnú ruku a v Red bulle ju má. Má aj dobrý tým a je prirodzená autorita. Ak by pôsobil aj vo Virgine, monopost by bol špička, lebo peňazí majú relatívne dosť. Jediné, čo im chýba sú dobré nápady a skúsenosť ako skonštruovať víťazné auto ! 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petřík

XXX
Tyjo já nevim jestli ty si uplný mamlas nebo co... AN není v RDR prvním rokem, chápeš to? Co má společného to, že se McL trápil na začátku sezony s tím, že AN je už 5. rokem u RB?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

XXX
No to je pořád kdyby ale výsledky nikde. Mercedes vybuchoval jen díky tomu že měl Newey dost náročnou aerodynamiku a špatně provedené chlazení. Sám v Red Bullu si zažádal o motory Renault které měli chlazení na lepší urovni. Dle mého Newey v McLarenu žádné velké věci nedokázal.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

XXX
Hej, prdlacku.

Iba titul v roku 1998, 1999, nebyt troch poruch v uvode sezony, tak aj v roku 2000. V roku 2003 dal McLarenu auto, s ktorym sa jazdilo uz druhy rok a aj tak dokazalo bojovat o titul. A nebyt vybuchujuceho Mercedesu, tak by ziskal titul aj v roku 2005.

Ano, dokazal tam prdlacku... 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

XXX
Nevím proč tu útočíte na Alonsa. Vždyť má naprostou pravdu. Newey je výborný konstruktér to bezesporu. "Ale" jeho výkonnost není vždy 100%. V McLarenu nepodal téměř nikdy výkon aby vyhrál mistrovství. Když měl jako soupeře Roryho Byrna tak takřka neměl šanci. Newey je poslední svého druhu ,když pominu podprůměrného Gascoyneho. Jakmile má Newey konkurenci tak není ten nejlepší. Bohužel je to tak. Teď žije v době kdy může vyniknout , je tam sám a neustále se mu mění pravidla. Já ho za zázrak nepovažuji v McLarenu dokázal prdlačku.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama