DISKUZE K ČLÁNKU Newey o první výplatě a období, kdy chtěl z F1 odejít kvůli nadržování Ferrari

Konstruktér Red Bull je černou ovcí Formule 1. V odvětví sportu, kterému vládnou počítače, se bez nich zcela obejde. V rozhovoru pro britský Sun vysvětluje proč, popisuje náročná životní období, kterými prošel, výzvy, kterým musí čelit v následujících měsících a vzpomíná i na svou první výplatu v F1 před 31 lety.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey o první výplatě a období, kdy chtěl z F1 odejít kvůli nadržování Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 05.07.2011 11:50 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • unknown

    XXX
    A.Newey je samozřejmě PAN génius na svém místě ,ale sakra neříkejte mi ,že není - nebo nebude v branži někdo kdo se mu vyrovná -ne li lepší? Zatím evidentně asi ne... škoda

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Z osobnosti Adriana Neweya vidno, že jeho mozog, je to najcenejšie, čo tím Red Bull získal, lebo prostriedky CAD, tunely, stolice,... sú len základné prostriedky, potrebné a nevyhnutné na to, aby sa táto činnosť dala realizova a ktoré sú pre túto činnosť nevyhnutné. Najdôležitejší je však ľudský mozog, guru A. Neweya, ktorý všetky informácie analyzuje, rozhodne a potom spätne sleduje, či všetko funguje tak, ako to navrhol. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    XXX
    18 to sú vyjadrenia rovnakého typu, ako niektorých v diskusiách teraz na adresu RB, že im to všetko FIA toleruje a podobne.
    A dokonca si dovolím tvrdiť, že na fórach to ma väčšiu váhu ako to čo povedal Newey - lebo na fórach aspoň majú odvahu napísať prečo si to myslia /ohybné predné krídla..../
    Ak to naozaj takto povedal - bez konkrétnych vecí prečo si to myslí - tak v mojích očiach dosť klesol

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    kubiix

    XXX
    Ono z dnešního pohledu, kdy např. teď ve Valencii dojelo všech 24 vozů to tenkrát byl festival nespolehlivosti. Jako příklad ještě dnes mám v živé paměti situace, kdy před vyjetím do zaváděcího kola nebo do samotného závodu nebylo výjimkou, že některý z pilotů začal zuřivě mávat rukama, že mu zhasnul motor. Nevím kdy naposled se to někomu stalo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alois

    XXX
    souhlasím s ním...Taky si myslím, že se rudejm v tý době nadržovalo. Jako nikdo to neřekne otevřeně, ale myslím si že to tak bylo 02 A teď...Nějak jim to nejde no

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Andrej

    XXX
    a preco nepovedal ako? alebo teda aspon nenaznacil v com. takisto ak s nim niekto zdiela nazor tak moze napisat.

    bo som zvedavy co z toho bude 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • no

    XXX
    je fakt, že co se týče motorů byvaly ferka uplně jinde, a dokud byly fjedničky ještě káry, tak neměly konkurenci a pokud by jim nesebrali všechno co je odlišovalo, redbull by od nich musel ty motory brát aby je porážel

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    Bodejť by nechtěl odejít, když jeho auta dostávala brutálně na zadek od aut Roryho Byrneho a to nemá s žádným nadržovánim co dělat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tondrsman

    XXX
    V roce 2002 mělo Ferrari ve svých řadách skutečný odborníky a dokázalo stavět auto o třídu výš o proti ostatním,zatímco McLarenu odpadávali křídla a odcházeli motory,takže je každýmu jasný že je Ferrari díky svým úspěchům nadržováno z vrchu.Adriane v té době zkrátka stavěls šroty.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    11 11 11 No to zase dostaneš naloženo, co se do tebe vejde. 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama