DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari chce zpět předchozí verzi tvrdých pneumatik, promluví s Pirelli

Ferrari si po mizerném výkonu v Barceloně hodlá povykládat s Pirelli o upravené tvrdší sadě, s níž týmy jezdily o uplynulém víkendu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari chce zpět předchozí verzi tvrdých pneumatik, promluví s Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 24.05.2011 00:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 13:01
Jakmile čtu, že si někdo stěžuje, tak si rovnou… »
» skejpa (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 17:22
Souhlas. Pneumatiky jsou fajn ale měli by dát k… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 22:20
A líbí se to nejen mě, ale i většině lidí co k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lotusolog

    XXX
    zase si trapné Ferrari stěžuje, gumy mají všichni stejné a to, že jim to na nich nejede, musí řešit technikou a vývojem jako ostatní ...ne si pořád stěžovat jak děti na písečku....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Foto podlahy Ferrari:
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Ferrari by melo vymenit JEDNOHO (A.....) jezdce jinak jsou v LOJI.Neni to gumou ale mozkem!!!!!!!!!!!!!!!!!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    Z F1 královny motorsportu nám FIA a Pirelli udělali lacinou šaškárnu. Tohle už není závodění. Je to souboj o to komu vydrží dýl gumy. Předjíždění? ano je ho dost, ale dá se tomu co se letos děje vůbec říkat předjíždění? ono je to spíš objíždění bezmocných souprřů na sjetých gumác za asistence umělýho DRS. Pro mě tohle nemá hodnotu. Kolikrát jsme letos viděli opravdový souboj muž proti muži? Kolikrát letos vyjel SC? kolikrát jsme letis viděli starou dobrou CRASH při boji o pozici?? Líbí se vám tohle?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      XXX
      LÍBÍ ! A jak. Konečně se na trati začalo něco dít. I slabší týmy mají najednou šanci předjet papírově silnější, když mají lepší pneu. A DRS ? Viděl si jak moc to ve španělsku pomáhalo... Téměř vůbec. Záleží na trati a na tom, jak to komisaři nastaví. Mě osobně se líbí, že někdo pomocí DRS za soupeřem nestráví mládí. Najednou se může aplikovat vícezastávková strategie s tím, že pomalejší soupeře předjedeš. To dřív nefungovalo protože i slabší soupeři tě dokázali úplně zastavit.
      A opravdových soubojů muž proti muži už letos bylo spoustu. Jen co mě teď napadá tak lewis vs button minulý závod ale bylo jich už spousta. Massa vs Button... Pneumatiky a DRS je podle mě to nejlepší, co mohli do F1 dát. A není to jen můj názor. Komentátoři na BBC to berou taky tak - a že například Coulthard není žádnej nazdárek. 14

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      A líbí se to nejen mě, ale i většině lidí co k F1 patří. Kdyby nebylo rozdílných gum a strategií a DRS, nebyly by žádné předjíždění, natož tak v zatáčkách. Těch soubojů kolo na kolo bylo v těch 5-ti závodech víc jak v některých celých sezonách. Pokud jsi viděl něco jiného, tak mi prosím uveď rok, kdy se předjíždělo víc. Jsem moooc zvědavej na co přijdeš. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • mario

    XXX
    Co tady furt probíráte??Vy nevíte ,že pro každého vyrábí zvlášť pneumatiky 04 Taky to tam mají označené jsou v obalu asi Redbuláci mají protekci!! Jak je možné že jim to najednou jezdí!!!To vás nezajímá že?,.,,,Hledejte proč Redbullu to jezdí - tam je podvod!! A nechte Ferrari na pokoji!!!! 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SAOUD

    XXX
    OPRAVDU VY BYSTE MĚL ODEJIT Z FERARI VŠECHNO ŠPATNA STRATGEJE ŠPATNĚ NAPLANOVANY ZASTAFKY......

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ViKing

    XXX
    vubec ty pravdila okolo gum jsoou uplne naprd, vsichni chceme zavodeni a pak jim omezime pocet sad na vejkend, setri se v kvalifikaci, ta tim pak trpi na atraktivite... takovej Schumacher v Q3 ani nevyjel a hned se spokojil z 10 na rostu... Alonso musel 2 stinty na tvrdejch jenom kvuli tomu, ze jim zadnz mekky uz nezustaly... tak doprcic, chceme aby se zavodilo na plnej plyn a nebo setrilo tam kde to podle me nema velkej vyznam...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Ja som od začiatku nie vstúpencom Pirelli, lebo oni asi do tých dvrdších pneumatík, miešajú prasačie s***** ! Ak menej vydržia a sú pomalšie, hoci trať bola ideálne nahriata, tak ten závod je o ničom. V tom má Ferrari aj Fernando pravdu. Hold bez pneumatík, sa závodiť nedá !
    18

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nanifak

      XXX
      Obě sady pneumatik byly shodný pro všechny týmy, takže to jaksi nechápu. Mnohem víc mi vadí DRS, protože opravdu nejsem zastáncem pozitivní diskriminace.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ViKing

        XXX
        nemas pravdu... teda mozna mas, ale jen castecne... sice to bylo shodny pro vsechny, ale kazdy auto se ke gumam chova trochu jinak... ja chci dravy zavody, at si kazdej jezdi na jakejch gumach chce a prezouva kolikrat chce... omezenej pocet sad na vikend je totalni hloupost, ktera nuti teamy taktizovat az za hranice atraktivity a uz kvalifikace trpi, protoze se setri... melo by se s tim neco udelat, tohle je uz moc...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          XXX
          Souhlas. Pneumatiky jsou fajn ale měli by dát k dispozici neomezený počet sad s tím, že v závodě musíte použít obě. Jestli na tvrdých někdo odjede 1 kolo, to už bych nechal na nich.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nanifak

          XXX
          Tak samozrejme s tim souhlasim - at si kazdy spotrebuje kolik chce motoru, pneumatik atd. Nucene omezovani nakladu a zelena formule je neuveritelna chujovina. Nejekologictejsi by bylo ne cpat tam 1,6 motory a omezovat spotrebu pneu, ale provozovat formuli pouze v Evrope, protoze nejvic emisi vznika pri transportu, ale to jaksi neni videt 14

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    Ještě dodám, že Alonzo odjel 41% závodu na tvrdých, takže mi něco říkejte o tom, že nic nevydrží x).

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Jakmile čtu, že si někdo stěžuje, tak si rovnou můžu vsadit, že to bude článek o Ferrari apd.. 02

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BOB

    XXX
    Ferrari se nedaří tak pláče,rěkl bych ale,že na špatném hrobě.Všichni mají podmínky stejné.To že si nedokáží přiznat,že mají pomalé auto je smutné.Kdyby měl Renault pořádné jezdce(Kubicu,Reikonena),řekl bych,že budou lepší jak MCL.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferrarist

    XXX
    "Musíte se zeptat Pirelli, proč vlastně přivezli tvrdší pneumatiky než bývaly ty předchozí. Vydržely méně, opotřebovávaly se rychleji a byly o dvě sekundy na kolo pomalejší!"

    Tohle by mě teda taky zajímalo, taky jsem to nechápal... 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama