DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari chce zpět předchozí verzi tvrdých pneumatik, promluví s Pirelli
Ferrari si po mizerném výkonu v Barceloně hodlá povykládat s Pirelli o upravené tvrdší sadě, s níž týmy jezdily o uplynulém víkendu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari chce zpět předchozí verzi tvrdých pneumatik, promluví s Pirelli
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Pája
16:36 23.05.2011 XXXZ F1 královny motorsportu nám FIA a Pirelli udělali lacinou šaškárnu. Tohle už není závodění. Je to souboj o to komu vydrží dýl gumy. Předjíždění? ano je ho dost, ale dá se tomu co se letos děje vůbec říkat předjíždění? ono je to spíš objíždění bezmocných souprřů na sjetých gumác za asistence umělýho DRS. Pro mě tohle nemá hodnotu. Kolikrát jsme letos viděli opravdový souboj muž proti muži? Kolikrát letos vyjel SC? kolikrát jsme letis viděli starou dobrou CRASH při boji o pozici?? Líbí se vám tohle?-
skejpa
17:20 23.05.2011 XXXLÍBÍ ! A jak. Konečně se na trati začalo něco dít. I slabší týmy mají najednou šanci předjet papírově silnější, když mají lepší pneu. A DRS ? Viděl si jak moc to ve španělsku pomáhalo... Téměř vůbec. Záleží na trati a na tom, jak to komisaři nastaví. Mě osobně se líbí, že někdo pomocí DRS za soupeřem nestráví mládí. Najednou se může aplikovat vícezastávková strategie s tím, že pomalejší soupeře předjedeš. To dřív nefungovalo protože i slabší soupeři tě dokázali úplně zastavit.
A opravdových soubojů muž proti muži už letos bylo spoustu. Jen co mě teď napadá tak lewis vs button minulý závod ale bylo jich už spousta. Massa vs Button... Pneumatiky a DRS je podle mě to nejlepší, co mohli do F1 dát. A není to jen můj názor. Komentátoři na BBC to berou taky tak - a že například Coulthard není žádnej nazdárek. -
Mike17
22:20 23.05.2011 XXXA líbí se to nejen mě, ale i většině lidí co k F1 patří. Kdyby nebylo rozdílných gum a strategií a DRS, nebyly by žádné předjíždění, natož tak v zatáčkách. Těch soubojů kolo na kolo bylo v těch 5-ti závodech víc jak v některých celých sezonách. Pokud jsi viděl něco jiného, tak mi prosím uveď rok, kdy se předjíždělo víc. Jsem moooc zvědavej na co přijdeš.
-
-
mario
15:36 23.05.2011 XXXCo tady furt probíráte??Vy nevíte ,že pro každého vyrábí zvlášť pneumatiky Taky to tam mají označené jsou v obalu asi Redbuláci mají protekci!! Jak je možné že jim to najednou jezdí!!!To vás nezajímá že?,.,,,Hledejte proč Redbullu to jezdí - tam je podvod!! A nechte Ferrari na pokoji!!!! -
ViKing
15:05 23.05.2011 XXXvubec ty pravdila okolo gum jsoou uplne naprd, vsichni chceme zavodeni a pak jim omezime pocet sad na vejkend, setri se v kvalifikaci, ta tim pak trpi na atraktivite... takovej Schumacher v Q3 ani nevyjel a hned se spokojil z 10 na rostu... Alonso musel 2 stinty na tvrdejch jenom kvuli tomu, ze jim zadnz mekky uz nezustaly... tak doprcic, chceme aby se zavodilo na plnej plyn a nebo setrilo tam kde to podle me nema velkej vyznam... -
Lojzko
13:28 23.05.2011 XXXJa som od začiatku nie vstúpencom Pirelli, lebo oni asi do tých dvrdších pneumatík, miešajú prasačie s***** ! Ak menej vydržia a sú pomalšie, hoci trať bola ideálne nahriata, tak ten závod je o ničom. V tom má Ferrari aj Fernando pravdu. Hold bez pneumatík, sa závodiť nedá !
-
-
ViKing
17:17 23.05.2011 XXXnemas pravdu... teda mozna mas, ale jen castecne... sice to bylo shodny pro vsechny, ale kazdy auto se ke gumam chova trochu jinak... ja chci dravy zavody, at si kazdej jezdi na jakejch gumach chce a prezouva kolikrat chce... omezenej pocet sad na vikend je totalni hloupost, ktera nuti teamy taktizovat az za hranice atraktivity a uz kvalifikace trpi, protoze se setri... melo by se s tim neco udelat, tohle je uz moc...-
Nanifak
17:26 23.05.2011 XXXTak samozrejme s tim souhlasim - at si kazdy spotrebuje kolik chce motoru, pneumatik atd. Nucene omezovani nakladu a zelena formule je neuveritelna chujovina. Nejekologictejsi by bylo ne cpat tam 1,6 motory a omezovat spotrebu pneu, ale provozovat formuli pouze v Evrope, protoze nejvic emisi vznika pri transportu, ale to jaksi neni videt
-
-
-
uzivatel000718
13:02 23.05.2011 XXXJeště dodám, že Alonzo odjel 41% závodu na tvrdých, takže mi něco říkejte o tom, že nic nevydrží x). -
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek