DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari chce zpět předchozí verzi tvrdých pneumatik, promluví s Pirelli

Ferrari si po mizerném výkonu v Barceloně hodlá povykládat s Pirelli o upravené tvrdší sadě, s níž týmy jezdily o uplynulém víkendu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari chce zpět předchozí verzi tvrdých pneumatik, promluví s Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 24.05.2011 00:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 13:01
Jakmile čtu, že si někdo stěžuje, tak si rovnou… »
» skejpa (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 17:22
Souhlas. Pneumatiky jsou fajn ale měli by dát k… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 22:20
A líbí se to nejen mě, ale i většině lidí co k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      XXX
      A kde si na to příšel? Komentátor při závodu sice říkal, že jsou pomalejší o 2sec na kolo, ale naopak že vydrží mnohem víc. Jestli tohle náhodou není jen žvást Ferrari, nebo jim to tak připadalo, ale nedával bych tomu větší váhu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar

      XXX
      Protože tvrdá pneumatiky byla co se týče charakteristik hodně podobná středně tvrdé, chtěli aby mezi čtyřma sadama které dodávají byly rovnoměrnější rozdíly.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Je pravda, že všichni mají +- stejné gumy. Ale pokud Pirelli "upeče" novou gumu, tak je klidně možné, že někomu sedne k jeho charakteristice lépe a jinému naopak. Např. někdo má problém se zahřátím gumy více někdo méně. A když Pirelli přiveze na závod gumu, která klouže více než ta původní tak se ten problém u někoho znásobí. Proč se na začátku sezóny testují gumy, aby v sezóně přivezli uplně jinou charakteristiku gum ? Nezapomeňte že pneumatika je nejdůležitější prvek na voze. Všechno ostatní na voze je tam jen proto, aby tu gumu donutily pracovat co nejlépe. Podle mě, pokud neexistuje v pneumatikách konkurenšní boj tak veškeré změny na charakteristice gum by měly být minimálně diskutovány se všemi stájemi. Pokud nějaká změna v charakteristice poškodí nějaké stáje tak je to špatně. A pouhé pouhé čtyři vozy (dvě stáje) v jednom kole to tu nebylo leta. Místo pravidel, které by měly pole vyrovnat se děje přesný opak. Pamatuji si jak předloni v kvaldě bylo třeba 15 vozů v jedné sekundě. Neříkám, že je chyba v Redbullu a McLarenu, ti prostě letos umí, ale v tomhle závodě byly nekonkurenceschopný všichni ostatní a to o parník. A to je přinejmenším divné. Souhlasím tedy s tím, že nově přivezená a týmy neotestovaná pneumatika prohloubila rozdíly, což asi není dobré pro F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      XXX
      Jak neotestovaná pneumatika? Týmy ty nové pneumatiky testovaly v pátečních trénincích minulých velkých cen.
      Spíš by mě zajímalo, proč jel Alonso na prvních tvrdých 10 kol a na druhých tvrdých 27 kol? A pak se diví, že jsou pomalí :)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FBednar

    XXX
    to jsou přesně červený uplakanci. nefunguje jim auto, tak je chyba v gumách a chtějí aby se změnily. jaktože ale redbullu a mcl to jelo dobře?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama