DISKUZE K ČLÁNKU HRT chce v Monaku protestovat, prohlásí FIA vozy soupeřů za nelegální?
Pokud FIA brzy nezakročí, nebude mít šéf HRT Colin Kolles dle svých slov v Monaku jinou možnost, než protestovat proti využívání výfukových plynů svými soupeři.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: HRT chce v Monaku protestovat, prohlásí FIA vozy soupeřů za nelegální?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000587
(Hlasoval 1 člověk)
22.05.2011 22:46
co tu hned histercite ako baby? nech protestuju.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Lojzko
13:52 23.05.2011 XXXNo ako vidno, jedine Lotus sa odpútal od chvosta rebríčka a Williams, HRT a Virgin-Marusia, chcú protestovať. Ale to nie je dôvod, že sú málo kreatívny a ostatní ich o míle predstihli ! Red Bull, Mclaren, Ferrari atď. by tiež mohli protestovať: " Vážení, ak na to nemáte, tak nezavadzajte na trati !" -
-
-
-
uzivatel000249
09:58 23.05.2011 XXXno, tak mala upraviť jednoznačne pravidlá, nie ? raz to odporuje pravidlám, čo potvrdila aj FIA, tak o čo ide ? -
PC
08:40 23.05.2011 XXXmyslím, že je možné, že to FIA uznala a povolila kvůli "atraktivnosti" F1. Tedy kvůli RedBulu. RedBull má už druhou sezónu absolutní dominanci a FIA se tak možná obává, že když zakáže i tuto technologii, že prakticky hned bude znám vítěz sezóny - tedy zase RedBull. Zatím je tato technologie legální a alespoň občas dvě stáje RedBull proženou. Bez ní by na RedBull dosáhli ostatní ještě mnohem řidčeji. Samozřejmě se to nelíbí těm méně schopným a snaží se vytřískat z toho, co se dá - ušetří jim to spoustu prostředklů na vývoj a oslabí to konkurenci. Tedy opět jen politika.-
-
PC
10:50 23.05.2011 XXXSamozřejmě RedBull těží také, ale myslím, že netěží zdaleka jenom z toho, ale hlavně z celkové koncepce vozu. Takže jemu by to až tak radikálně neuškodilo, ale ostatním týmům by to uškodilo velmi výrazně. Alespoň takhle na mě působí informace ohledně konstrukce vozů RedBullu a ostatních. Všiměte si, že pro RedBull třeba není KERS až tak důležitý a i bez něj vítězí a dobře se kvalifikuje.
-
-
-
uzivatel000249
08:28 23.05.2011 XXXno, otázne, či to "zrazu" nebude legálne ... dúfajme, že nie ... -
uzivatel000587
22:46 22.05.2011 XXXco tu hned histercite ako baby? nech protestuju. USA 2005 sa nezopakuje. staci upravit zlozenie zmesi, predstih zapalavania atd, teda to co volaju maping motora a bude vsetko OK. nechapem preco to neplatilo uz od tejto VC. ked to raz uznali za nelegalne tak preco odkladaju svoje rozhodnutie? -
nobody
22:04 22.05.2011 XXXLidičky koukám že nejdřív byste si měli přečíst o co jim vlastně jde a pak sem psát takové věci. Jde jim o to že při práci motoru nejsou výfukové plyny konstantní a tím pádem by jejich využití pro aerodinamiku nemělo skoro žádnej smysl ale inženýři to vyřešíli tak že spalujou část benzínu mimo motor a tím vyrovnávají množství plynů jdoucích z výfuku a to už nemá se spalováním motoru nic společnýho tudíž je to ovlivňování aerodynamiky a je to proti pravidlům...
Jen mě udivuje že tedy takové řešení povolili a když už to udělali tak by měli nechat je s tím dojet do konce sezony...-
Anonym
09:59 23.05.2011 XXX"spalujou část benzínu mimo motor", můžeš to upřesnit ? To tam maj jako zašítý kamna ?
Ale nemůžu si pomoci, nechápu jak mohou zakazovat jiný proces spalování paliva a přitom loni povolit ucpávání proudění vzduchu skrz šasi rukou ? V prvním případě to nemá s pravidlem o pohyblivých součástech vozu nic společného, ve druhém bylo jasné, že tímto pohyblivým elementem byla pilotova ruka či koleno.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek