DISKUZE K ČLÁNKU HRT chce v Monaku protestovat, prohlásí FIA vozy soupeřů za nelegální?

Pokud FIA brzy nezakročí, nebude mít šéf HRT Colin Kolles dle svých slov v Monaku jinou možnost, než protestovat proti využívání výfukových plynů svými soupeři.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: HRT chce v Monaku protestovat, prohlásí FIA vozy soupeřů za nelegální?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 24.05.2011 12:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000587 (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2011 22:46
co tu hned histercite ako baby? nech protestuju.… »
» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 08:28
no, otázne, či to "zrazu" nebude… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 10:17
To bude nejspíš tím, že pilotova ruka není… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    takže aj najviac porušujú súčasné pravidlá ? 12 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    tohle už tu jednou bylo, jen místo Collese protestoval Stoddart, místo HRT Minardi a nikdo nikoho nediskvalifikoval. Tohle skončí stejně

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    No ako vidno, jedine Lotus sa odpútal od chvosta rebríčka a Williams, HRT a Virgin-Marusia, chcú protestovať. Ale to nie je dôvod, že sú málo kreatívny a ostatní ich o míle predstihli ! Red Bull, Mclaren, Ferrari atď. by tiež mohli protestovať: " Vážení, ak na to nemáte, tak nezavadzajte na trati !" 18

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    No ,aby jenom po tom zákazu zase RB neujel o parnik. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Takže motor nesmí ovlinovat aureodynamiku??? 20 A co když rozjede auto??? 20 To se proudějí okolo auta nezmění???? 20

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    To bude nejspíš tím, že pilotova ruka není součást vozu, zatímco motor je. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      Pilot není součást vozu ? To jako jezdí bez něj ? 18

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Budeš se divit, ale pilot není <b>součástka</b> vozu. viz článek 3.15 pravidel, je někde níže v diskuzi.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    no, tak mala upraviť jednoznačne pravidlá, nie ? raz to odporuje pravidlám, čo potvrdila aj FIA, tak o čo ide ? 17

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    myslím, že je možné, že to FIA uznala a povolila kvůli "atraktivnosti" F1. Tedy kvůli RedBulu. RedBull má už druhou sezónu absolutní dominanci a FIA se tak možná obává, že když zakáže i tuto technologii, že prakticky hned bude znám vítěz sezóny - tedy zase RedBull. Zatím je tato technologie legální a alespoň občas dvě stáje RedBull proženou. Bez ní by na RedBull dosáhli ostatní ještě mnohem řidčeji. Samozřejmě se to nelíbí těm méně schopným a snaží se vytřískat z toho, co se dá - ušetří jim to spoustu prostředklů na vývoj a oslabí to konkurenci. Tedy opět jen politika.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • gulii

      XXX
      jenže RBR je právě ten tým, který z toho těží nejvíce. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        XXX
        Samozřejmě RedBull těží také, ale myslím, že netěží zdaleka jenom z toho, ale hlavně z celkové koncepce vozu. Takže jemu by to až tak radikálně neuškodilo, ale ostatním týmům by to uškodilo velmi výrazně. Alespoň takhle na mě působí informace ohledně konstrukce vozů RedBullu a ostatních. Všiměte si, že pro RedBull třeba není KERS až tak důležitý a i bez něj vítězí a dobře se kvalifikuje.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • gulii

          XXX
          čistě logicky - RBR s tímto řešením přišel - všichni jej zkopírovali. Takže výhoda je/byla právě na straně RBR. A co se týče celé koncepce, tak ano. Oni mají úžasné auto. Ale i toto jim dává určitě malinkou výhodu před ostatními.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    no, otázne, či to "zrazu" nebude legálne ... dúfajme, že nie ... 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    co tu hned histercite ako baby? nech protestuju. USA 2005 sa nezopakuje. staci upravit zlozenie zmesi, predstih zapalavania atd, teda to co volaju maping motora a bude vsetko OK. nechapem preco to neplatilo uz od tejto VC. ked to raz uznali za nelegalne tak preco odkladaju svoje rozhodnutie?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ifnifn

    XXX
    podle mne jsou mozne dva vyklady pravidel: i) je to ok, ii) neni to ok... zavisi pouze na uhlu pohledu. HRT ma plne pravo podat protest. A pak je pouze na FIA aby vse vyjasnila...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • nobody

    XXX
    Lidičky koukám že nejdřív byste si měli přečíst o co jim vlastně jde a pak sem psát takové věci. Jde jim o to že při práci motoru nejsou výfukové plyny konstantní a tím pádem by jejich využití pro aerodinamiku nemělo skoro žádnej smysl ale inženýři to vyřešíli tak že spalujou část benzínu mimo motor a tím vyrovnávají množství plynů jdoucích z výfuku a to už nemá se spalováním motoru nic společnýho tudíž je to ovlivňování aerodynamiky a je to proti pravidlům...
    Jen mě udivuje že tedy takové řešení povolili a když už to udělali tak by měli nechat je s tím dojet do konce sezony...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      A další takovej. Taky by sis měl přečíst pravidla, zejména článek 3.15 viz níže.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      "spalujou část benzínu mimo motor", můžeš to upřesnit ? To tam maj jako zašítý kamna ? 18

      Ale nemůžu si pomoci, nechápu jak mohou zakazovat jiný proces spalování paliva a přitom loni povolit ucpávání proudění vzduchu skrz šasi rukou ? V prvním případě to nemá s pravidlem o pohyblivých součástech vozu nic společného, ve druhém bylo jasné, že tímto pohyblivým elementem byla pilotova ruka či koleno.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama