DISKUZE K ČLÁNKU HRT chce v Monaku protestovat, prohlásí FIA vozy soupeřů za nelegální?

Pokud FIA brzy nezakročí, nebude mít šéf HRT Colin Kolles dle svých slov v Monaku jinou možnost, než protestovat proti využívání výfukových plynů svými soupeři.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: HRT chce v Monaku protestovat, prohlásí FIA vozy soupeřů za nelegální?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 24.05.2011 12:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000587 (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2011 22:46
co tu hned histercite ako baby? nech protestuju.… »
» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 08:28
no, otázne, či to "zrazu" nebude… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2011 10:17
To bude nejspíš tím, že pilotova ruka není… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • uzivatel000587

        uzivatel000587

        XXX
        samozrejme tam nie je ziadna komorka kde hori nejaky plamienok 18 ked ale posles do spalovacieho priestoru bohatu zmes tak sa ti cela nespali a zvysok dohori vo vyfukovom potrubi. pre tvoja auto je to zle lebo mas katalyzator, im to moze byt fuk. dalsia moznost je upravit predstih zapalovania a potom vies tiez dosiahnut to aby ti nezhorelo vsetko palivo ale aby dohorelo vo vyfukovom potrubi

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Anonym

          XXX
          Ok, to si dokážu představit v kvalifikaci, kde na spotřebě skoro nazáleží, ale v závodě posílat do válců bohatou směs jen, aby foukal z výfuku větčíček, to se mi nechce věřit. Nevím kolik to udělá na spotřebě, ale pokud by to byla bohatá směs, tedy více paliva a méně kyslíku, tak bude v tom okamžiku spotřeba možná větší než při maximálním výkonu. Takže pokud jezdci jedou bez max. plynu cca. 40% závodu, a v té chvíly by se spotřeba zvedla z nějaké minima na maximu tak to klidně může dělat klidně jeden litr na kolo. A to je třeba 60 litrů na závod. A těch 60 litrů navíc může dělat přes sekundu na kolo nemluvě o tom, že už bez toho musejí volit rozumný kompromis mezi spotřebou a výkonem. Prostě tady mi něco nesedí. Prostě hnát bohatou směs přes motor v závodě je nesmysl ale v kvaldě tomu věřím. To by pak vysvětlovalo, proč je redbull v kvaldách ještě mnohem silnější než v závodech. Zřejmě to mají nejlépe využivané.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            XXX
            O tom už se psalo v souvislosti s tím, že Renault má nejmenší spotřebu, takže možné to je.

            Ale asi to nebude tak jednoduché, protože když dáte do motoru víc paliva, tak mu k hoření bude scházet kyslík a nespálené palivo projde bez užitku výfukem.

            Spíš bych to viděl na zpoždění zážehu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Přesně tak, výfukové plyny budou z motoru proudit vždycky, bez toho to nejde a to bude oblivňovat aerodynamiku taky vždycky.
    Nehledě k tomu, že podle pravidel aerodynamický vliv nesmí mít součástka odpružené části vozu. A proud výfukových plynů lze dost těžko nazvat součástkou vozu. Na motor to asi neukecaj, ten ovlivňuje aerodynamiku už jen tím, že pohybuje autem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    "který by těžil s lepší práce s výfukovými plyny" opravte si to, mám pár diss funkcí, čeština mi nikdy nešla ale tohle bije do očí ;).

    Bez ohledu na to, zda to legální je nebo ne sem pro zrušení.

    Nicméně nechci aby nějak prostestovali, ten chytrolín Bernie má už nějakou dobu plány s Monacem skončit, přitom jde pro mě o jednu z nejlepších velkých cen na kterou si vždy najdu volné odpoledne a tak bych nerad přišel o dost možná jednu z posledních Grand Prix v Monacu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Od té doby co přijeli tyhle komedianti na testy jen s atrapou vozu a pořád slibovali, že nic nebrání nasazení vozů, je nemůžu ani cítit.

    A s tím pohyblivým aerodynamickým prvkem, kde se točí vzduch, který vzniká v motoru, to mi přijde úplně mimo mísu. Pokud je motor aerodynamický prvek, tak v Monaku budou běhat všichni jak Flinstouni ? 04 Jediná změna je snad kolik a kam plyny odcházejí a to přece není pravidly nějak omezeno, pokud tedy nechodí monoposty na emise.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • nobody

      XXX
      jim nejde o plyny ktere vznikaji pri normalni spalovani motoru ale o ty ktere tam jsou vyrabeny umele aby vyrovnavali nestejnomerne vychazeni plynu z motoru pri spalovani a to uz je ovlivnovani aerodynamiky...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Součást vozu!!!!

        3.15 Ovlivňování aerodynamiky
        S výjimkou krytu popsaného v článku 6.5.2 (používaného v boxech), karoserie ovládané jezdcem popsané v článku 3.18 a kanálů popsaných v článku 11.4 musí každá součást vozu ovlivňující aerodynamický výkon:
        - splňovat pravidla pro karoserii,
        - být pevně spojeny s plně odpruženou částí vozu (pevně znamená bez žádného stupně volnosti),
        - zůstat nepohyblivá ve vztahu k odpružené části vozu.
        Jakékoliv zařízení nebo konstrukce navržená k překonání mezery odpruženou částí vozu a zemí je zakázána.
        Žádná součást, která má aerodynamický vliv, s výjimkou kluzné desky z článku 3.13, nesmí být pod referenční rovinou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000527

    uzivatel000527

    XXX
    Jak muze takovej beznadejny team stezovat na top teamy. Oni, (top teamy), nemuzou za to ze, HRT neni schopen dat dohromady aspon dobre auto... A vubec, jak dlouho je HRT v F1?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hanys

    XXX
    Lidi tipnete si kdo bonzoval na Hamiltona Webbera Buttona a Algersuariho? HRT! Ted zase bonzujou takze byt pracovnikem HRT zacnu makat na voze

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    XXX
    Souhlasím s Kollesem jednou je to nelegální tak je to nelegální. Jednou jsou pravidla a musí se dodržovat a né obcházet. A všichni se můžete postavit na hlavu. A jestli pojedou pouze tři týmy tomy je jedno. 01 01 01 01 01 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • DBS

    XXX
    Tak HRT jezdí houby a ještě bude takhle vystrkovat růžky? Kdyby se tak radši starali sami o sebe... 10 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      HRT má také isté pravidlá, ako všetci ostatní ... keď si myslia, že súperi ich porušujú, majú presne také isté právo na to upozorniť ...
      je ale moc nepríjemné, že FIA to nezatrhla na začiatku ročníka, na čo čakali, že sa to prepečie ? 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000682

    uzivatel000682

    XXX
    Nechcem opakovanie GP USA 2005!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama