DISKUZE K ČLÁNKU HRT chce v Monaku protestovat, prohlásí FIA vozy soupeřů za nelegální?
Pokud FIA brzy nezakročí, nebude mít šéf HRT Colin Kolles dle svých slov v Monaku jinou možnost, než protestovat proti využívání výfukových plynů svými soupeři.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: HRT chce v Monaku protestovat, prohlásí FIA vozy soupeřů za nelegální?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000587
(Hlasoval 1 člověk)
22.05.2011 22:46
co tu hned histercite ako baby? nech protestuju.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel000587
12:36 23.05.2011 XXXsamozrejme tam nie je ziadna komorka kde hori nejaky plamienok ked ale posles do spalovacieho priestoru bohatu zmes tak sa ti cela nespali a zvysok dohori vo vyfukovom potrubi. pre tvoja auto je to zle lebo mas katalyzator, im to moze byt fuk. dalsia moznost je upravit predstih zapalovania a potom vies tiez dosiahnut to aby ti nezhorelo vsetko palivo ale aby dohorelo vo vyfukovom potrubi-
Anonym
09:58 24.05.2011 XXXOk, to si dokážu představit v kvalifikaci, kde na spotřebě skoro nazáleží, ale v závodě posílat do válců bohatou směs jen, aby foukal z výfuku větčíček, to se mi nechce věřit. Nevím kolik to udělá na spotřebě, ale pokud by to byla bohatá směs, tedy více paliva a méně kyslíku, tak bude v tom okamžiku spotřeba možná větší než při maximálním výkonu. Takže pokud jezdci jedou bez max. plynu cca. 40% závodu, a v té chvíly by se spotřeba zvedla z nějaké minima na maximu tak to klidně může dělat klidně jeden litr na kolo. A to je třeba 60 litrů na závod. A těch 60 litrů navíc může dělat přes sekundu na kolo nemluvě o tom, že už bez toho musejí volit rozumný kompromis mezi spotřebou a výkonem. Prostě tady mi něco nesedí. Prostě hnát bohatou směs přes motor v závodě je nesmysl ale v kvaldě tomu věřím. To by pak vysvětlovalo, proč je redbull v kvaldách ještě mnohem silnější než v závodech. Zřejmě to mají nejlépe využivané.-
McMatej
10:45 24.05.2011 XXXO tom už se psalo v souvislosti s tím, že Renault má nejmenší spotřebu, takže možné to je.
Ale asi to nebude tak jednoduché, protože když dáte do motoru víc paliva, tak mu k hoření bude scházet kyslík a nespálené palivo projde bez užitku výfukem.
Spíš bych to viděl na zpoždění zážehu.
-
-
-
-
-
McMatej
21:52 22.05.2011 XXXPřesně tak, výfukové plyny budou z motoru proudit vždycky, bez toho to nejde a to bude oblivňovat aerodynamiku taky vždycky.
Nehledě k tomu, že podle pravidel aerodynamický vliv nesmí mít součástka odpružené části vozu. A proud výfukových plynů lze dost těžko nazvat součástkou vozu. Na motor to asi neukecaj, ten ovlivňuje aerodynamiku už jen tím, že pohybuje autem. -
Petr
21:44 22.05.2011 XXX"který by těžil s lepší práce s výfukovými plyny" opravte si to, mám pár diss funkcí, čeština mi nikdy nešla ale tohle bije do očí ;).
Bez ohledu na to, zda to legální je nebo ne sem pro zrušení.
Nicméně nechci aby nějak prostestovali, ten chytrolín Bernie má už nějakou dobu plány s Monacem skončit, přitom jde pro mě o jednu z nejlepších velkých cen na kterou si vždy najdu volné odpoledne a tak bych nerad přišel o dost možná jednu z posledních Grand Prix v Monacu. -
Anonym
21:11 22.05.2011 XXXOd té doby co přijeli tyhle komedianti na testy jen s atrapou vozu a pořád slibovali, že nic nebrání nasazení vozů, je nemůžu ani cítit.
A s tím pohyblivým aerodynamickým prvkem, kde se točí vzduch, který vzniká v motoru, to mi přijde úplně mimo mísu. Pokud je motor aerodynamický prvek, tak v Monaku budou běhat všichni jak Flinstouni ? Jediná změna je snad kolik a kam plyny odcházejí a to přece není pravidly nějak omezeno, pokud tedy nechodí monoposty na emise.-
-
McMatej
22:06 22.05.2011 XXXSoučást vozu!!!!
3.15 Ovlivňování aerodynamiky
S výjimkou krytu popsaného v článku 6.5.2 (používaného v boxech), karoserie ovládané jezdcem popsané v článku 3.18 a kanálů popsaných v článku 11.4 musí každá součást vozu ovlivňující aerodynamický výkon:
- splňovat pravidla pro karoserii,
- být pevně spojeny s plně odpruženou částí vozu (pevně znamená bez žádného stupně volnosti),
- zůstat nepohyblivá ve vztahu k odpružené části vozu.
Jakékoliv zařízení nebo konstrukce navržená k překonání mezery odpruženou částí vozu a zemí je zakázána.
Žádná součást, která má aerodynamický vliv, s výjimkou kluzné desky z článku 3.13, nesmí být pod referenční rovinou.
-
-
-
uzivatel000527
21:08 22.05.2011 XXXJak muze takovej beznadejny team stezovat na top teamy. Oni, (top teamy), nemuzou za to ze, HRT neni schopen dat dohromady aspon dobre auto... A vubec, jak dlouho je HRT v F1? -
uzivatel000299
21:08 22.05.2011 XXXSouhlasím s Kollesem jednou je to nelegální tak je to nelegální. Jednou jsou pravidla a musí se dodržovat a né obcházet. A všichni se můžete postavit na hlavu. A jestli pojedou pouze tři týmy tomy je jedno. -
-
uzivatel000249
21:10 22.05.2011 XXXHRT má také isté pravidlá, ako všetci ostatní ... keď si myslia, že súperi ich porušujú, majú presne také isté právo na to upozorniť ...
je ale moc nepríjemné, že FIA to nezatrhla na začiatku ročníka, na čo čakali, že sa to prepečie ?
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek