DISKUZE K ČLÁNKU Týmy hodlají odmítnout návrh na návrat testování

Týmy Formule 1 zřejmě nepřjmou návrh prezidenta FIA na návrat testování v průběhu sezóny. Jean Todt v Turecku uvedl, že jej alespoň v omezené míře chce prosadit již od příští sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy hodlají odmítnout návrh na návrat testování

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 16.05.2011 16:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2011 13:59
V prvom rade si myslim, ze Todt si len pripravil… »
» uzivatel000299 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2011 13:30
A kde je napsáno že malé týmy musí testovat.… »
» uzivatel000299 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2011 13:32
Sám si za zenitem kdyby mu daly konkurence… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Nabel

XXX
Takhle to ale samozřejmě nefunguje. V F1 se neplatí podle toho, kolikrát se auto objeví v televizi. Navíc pokrytí testů není pro žádného sponzora zajimavé. Sponzoři chtějí být vidět při závodech.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

XXX
RedBull je vlastníkem A1 ringu - takže kdo je mimo mísu?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TECH

XXX
Vlastní trať má jen Ferrari, takže jsi mimo mísu...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

McLaren

XXX
01moja rec 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

XXX
Tak výhodu by měl mercedes, red bull, ferrari apd, kteří mají defakto vlastní tratě.. Ale rozhodně testování dát zelenou.
Rozhodně by se předešlo průserům u některých slabších stájí..

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dannak

XXX
No zas je treba videt, ze kdykoli se zavodni auto prohani po trati, je videt reklama, coz tymu neco nese. Takze si myslim, ze kdyz uz by omezene testovani proslo, nejen z vykonostniho pohledu by ti, kdo by netestovali, byli sami proti sobe.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Testovanie v obmedzenej forme, je rozumná vec, ale nemusí byť povinné. Tím môže miesto neho používať napríklad aerotunel v mierke 1:1. Ale je to vlastne overenie CFD metódy aj aerotulelu, pričom sa pri omezenom testovaní potvrdia údaje s CFD a aerotunelu, alebo bude potrebné urobiť požadované korelácie. CDF a ani aerotunel pri zmenšenom modeli nemusia poskytovať po určitej dobe, alebo zásahu do neho z dôvodu rekonštrukcie dôverihodné údaje, ktoré je možné overiť len testami a urobiť kalibráciu aerotunelu a údaje opraviť, aby boli znovu riadne vypodaniaschopné. Teda testy v omedzenom počte áno, ale nie povinne !
14

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Candry

XXX
ale proč nevyjedou? protoze šetří pneumatiky ... uplne jednoduchy ... kdyby jezdili celou dobu tak by na zavod nemeli zadny ... at daj vic sad pneumatika prodlouzi patky a uvidis jak budou jezdit celej patek

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dannak

XXX
Porad nechapu smysl tveho prispevku. Ano, penize se deli v urcitem pomeru.. a pokdu by se testovalo, delily by se v jinem. Pokud by to testoovani bylo shora omezene, treba na 10dni/sezonu, tak je podle me proste chyba toho, kdo vstoupi, ze na to nema.
Zkus prijit do realitky a zacit kricet, ze naklady na bydleni jsou prilis vysoke a ze je maji snizit. Setkas se s pochopenim ? pokud tam nenakracis s flintou, tak velmi tezko.
Mj. asi znamo, ze kazda staj stavela svuj vyvoj trochu jinak - McL uz driv investoval do CFD a simulatoru, zatimco F si koupili dve testovaci drahy. Tou dobou pocitam ze investice byla dost podobna. A ted, zakazem testovani doslo k jiste forme diskriminace. Takze at si testujou, omezene, spolecne a kdyz na to nekdo nema, tak bud misi mit super CFD modely, nebo proste ma smulu. Taky si nemuzu koupit barak na Floride, kdyz na to nemam, ne ?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000299

uzivatel000299

XXX
Delší pátky to je blbost vždyt víte že vdycky týmy čekájí a až skoro ke konci a pak vyjedou.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

XXX
Šel bych přesně takovou cestou, místo 3 hodin v pátek bych dal alespoň 4,5 až 6 hodin, + nějakou tu sadunavíc jen na pátek + možnost použít v pátek jiný motor - mohlo by být několik motorů navíc jenom na testy. Náklady by se tímto zvedli naprosto minimálně, týmy by mohli novinky lépe vyzkoušet a diváci na okruzích by se víc bavili.

A nebo je tu ještě druhá možnsot, podobně jako v motorkách, testovat na okruhu po závodě ještě v pondělí.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

XXX
A o kolik desetin sekundy na kolo má Rosberg rychlejší auto než Schumacher?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
V prvom rade si myslim, ze Todt si len pripravil "ihrisko" pre vyjednavanie o motoroch. A vie urcite presne ako na to. Ferrari (podla mna) kludne "vymeni motory" za par dni testovania "naostro".

Horner nepotrebuje testovat, lebo su najlepsi i bez toho.

Ak chcu testovat tak by sa to dalo mozno "vyvazit" i znizenim hodin v tuneli ci tak podobne - nejake obmädzenia na druhej strane. Mam dojem, ze je urceny uz teraz max. pocet hodin v aerotuneli a "mozno" si to vie FIA aj nejako s/kontrolovat tak nevidim problem.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

XXX
Přesně tak. Přidat v pátek testování. Případně ještě čtvrteční odpoledne. Ale jinak nic.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

XXX
Tak si to konecne priznej. I on sam uz nevi, kde by se zlepsil aby mu Rosberg soustavne nenakladal. A lepsi auto by mu v prekonani rosberga nepomohlo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

XXX
když chcou mít zelenou F1,tak na co testovat během roku 03a propalovat benzín letadla a vozu Formule 1 02..........tak jak říka Horner více by se mohlo jezdit v pátky 01 01to se my líbí více 03 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000706

uzivatel000706

XXX
A naco treba tych par dni? Co sa tym zmeni? Nic.
Btw: "stoji to minimalne mistrovske body, coz se da chapat jako ekvivalent penez. Neni to vydaj, ale nerealizovany prijem." To je neni najlepsia logika. Lebo predsa majstrovske body = peniaze moze ziskat tim iba na ukor ineho timu. Tam sa predsa nemnozia body z nicoho nic, ani peniaze, len sa prerozdeluju v urcitom pomere.

Za snahou znovu zaviest testovanie je jasna snaha pomoct Ferrari. Todtovi ide len o to, aby Ferrari vrazali prachy a prachy do testovania, Ferrari si to moze dovolit. A stalo by sa postupne to co sme tu uz mali, ze Schumi vsetko valcoval. To je ten nezrealizovany prijem? Ze Ferrari dostane viac prachov a ostatnym ostanu omrvinky?

Je az na smiech, ze ked je Ferrari nemohuce, ako sa vsetko prevracia hore nohami. Nech Ferrari dokaze byt vpredu za terajsich podmienok presne tak ako ostatne timy - RBR, McLaren, ved pravidla su pre vsetkych rovnake. Nech ich metodika je jasna a kazdy krok si poriadne rozmysli, preveri a skontroluje. A nie iba pokus-omyl, sak ked to bude zle, tak to po 400 kolach vyladime.


Btw: Som fanusik Ferrari (Alonsa), ale co je vela to je vela.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000299

uzivatel000299

XXX
Sám si za zenitem kdyby mu daly konkurence schopný auto tak by všem natrhl prdel.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000299

uzivatel000299

XXX
A kde je napsáno že malé týmy musí testovat. Když nemají peníze někdo je nenutí. A nedivým se že RB je proti ptotože by je takhle lehce dohnaly.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000677

uzivatel000677

XXX
schumacher uz je za zenitom, mozno buduci rok ak ostane nejake podium da ale na vitazstva uz proste nema.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama