DISKUZE K ČLÁNKU Stalo se předjíždění příliš jednoduchým?

Na včerejší tiskové konferenci padl na piloty dotaz, zda není díky novým systémům letos předjíždění až příliš jednoduché. Vybrali jsme odpovědi přítomného Lewise Hamiltona, Felipeho Massy, Heikkiho Kovalainena a Vitalije Petrova.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stalo se předjíždění příliš jednoduchým?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 07.05.2011 09:07 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • EMERSONV1

    XXX
    Jednoduché to nebylo,není a nebude nikdy ale tak nějak se mi z nástupem nových pravidel s toho vytrácí boj.
    je jasné,že soubojů typu Arnoux - Villeneuve se už asi nikdy nedočkáme a nová pravidla na tom zase až tak moc nezměnila.Tehdy to byl boj "o přežití"

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Vytrácí se boj tím, že se víc předjíždí a je víc i pokusů o předjetí??? A že nejde o život? No nevím, zeptej se Kubici nebo Massy. Mě osobně nějak nevadí, že už 17 let se v F1 nikdo nezabil. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • EMERSONV1

        XXX
        Možná jsem to špatně napsal a nebo ty si to špatně pochopil.Jsem asi ten poslední komu by scházela smrt na závodní dráze,jen jsem chtěl říct,že zmiňovaný předjížděcí akt (Arnoux-Villeneuve)byl z dnešního pohledu jako souboj na život a na smrt.Žádné umělotiny typu KERS a nebo nějaké křidélko.Prostě souboj rovných nadějí založený na odvaze a závodním srdci předvedl dlouho trvající boj o pozici a ne z mírným přeháněním jak je tomu dnes boj typu - "račte pane,je libo předjet?"

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          XXX
          OK. Asi jsem to špatně pochopil. Ale stejně s tebou nesouhlasím. S dnešní aerodynamikou se takový souboj za sucha prostě opakovat nedá a určitě tomu nebrání KERS ani DRS. A vracet aerodynamiku do 80-tých let je jako vyměnit spalovací motor za parní stroj. 03 Ale souhlasím s tebou, že tehdejší souboje byly nádherný 04

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lojzko

            XXX
            Jazdci vtedy nemali také vysoké odmeny, neboli také tvrdé predpisy a nejaký ten šrám a vytlačenie sa vybavilo pohrozením. Každý nenariekal ako dnes a nemá vo FIA starú mamu, ktorá vedie zákulisnú vojnu ak niekto jazdí trochu tvrdšie a do blba nekrúži po trati, ako na kolotoči! 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Keď nové pravidlá si pochvaľuje okrem menovaných aj Michael, tak F1 sa uberá správnym smerom. Preto nebude odveci ak aj v Monaku sa vymedzí zóna použitia DRS! 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      JJ, jsem zvědavej na útoky za tunelem. Možná by to tam chtělo malinko změnit, aby tam nebylo místo jen pro jedno auto.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Ono to v tom Monaku není tak jednoduché. Cílová rovinka je moc krátká a v tunelu vyjet mimo ideální stopu bez přítlaku v zadu znamená skončit ve svodidlech. Otázka je, jestli na to stačí ten kousek za tunelem. Mají o tom rozhodnout sami piloti. Ti by měli nejlíp vědět, jestli to jde.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • BigMasterSabre

        XXX
        No řekl bych že by to bylo dost nebezpečné, používat DRS v tom tunelu, přeci jen uvnitř jsou úplně jiné aerodinymické podmínky, než na normálním okruhu. Ale celkově si myslím, že DRS je dobrá věc, akorát s tím FIA ještě nemá tolik zkušeností, aby se to nastavilo rozumně. Nicméně na souboji obou McLarenů bylo vidět, že pokud máte podobně rychlé monoposty, tak to ani s DRS není žádná sranda předjíždět.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama