DISKUZE K ČLÁNKU Pollock se chce vrátit do F1 jako dodavatel nových motorů, v jejich vývoji má před týmy náskok

Bývalý šéf týmu BAR Craig Pollock s chce vrátit do Formule 1 v roce 2013, od kdy začnou platit nová revoluční pravidla týkající se motorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pollock se chce vrátit do F1 jako dodavatel nových motorů, v jejich vývoji má před týmy náskok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 09.05.2011 18:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000615 (Hlasoval 1 člověk) 05.05.2011 18:14
Pollock sotva vylezl z živnostňáku a už má… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Ja im úspech prajem, len netreba zabúdaťna jednu vec, že kto robí motor, mal by robiť aj KERS, lebo potom to dopadne ako s Coswortom, lebo aj vo Williamse si mysleli, že si ho urobia sami a Sam na to zareval ! 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000615

    uzivatel000615

    XXX
    Pollock sotva vylezl z živnostňáku a už má takový kecy...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    V r. 2013 Coswort nahradí PURE, v hre ostanú motory Mercedes, Renault a Fiat a je vymalované ! 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Mechanicka sila a vykon bez aera se dnes nedá očekávat.Doba pokročila dnes se dá s aero pracovat mnohem víc než dřív.Osobně si nemyslím ,že je zde nějaká možnost jak dosahnout přítlaku z dob minulých.To už se nikdy nestane neprojde to přez bezpečnost a tymy už dnes najdou možnost jak si zvednout přitlak.Rozdíly v motorech budou těžko říct jak velké .ale rozdíly v řádech 20k bych už dnes také nečekal.Lepší konstruktér vyhraje ,ale přítlak a jeho využívání bude nadále velmi důležité.(PS. podívejte se jaké tvary mají dnešní osobní auta např ford focus má i jakési žábry ,které se mění tak ,aby auto kladlo co nejmenší odpor vzduchu srovnejte si to s auty z 80 ,90 let i tvary karoserií a bude Vám to všechno jasný) Nic nešlo tak dopředu jako aerodynamika máme tady sice trend nízko obsahových motorů ,ale i to už tady bylo)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      Přesně tak, vývoj je vývoj, ale někteří zabedněnci pořád lpějí na dnes již mrtvých mnohoválcových konceptech. Nevěřím tomu, že se Ferrari podaří změnit koncept 4-válců, doufám že se už nic měnit nebude.
      Dovedu si představit i Ferrari, jak kolem obdobného malého oturbovaného čtyřválce postaví malý a lehký ryzí sporťák, protože přiznejme si, že doposud vyráběné luxusní sporťáky s hmotností výrazně přes 1,5 tuny už s ryze sportovoním vozem mají společného jen málo, jsou konstruovány hlavně s ohledem na max. zrychlení a rychlost, ale ne s ohledem na obratnost a na jizdní vlstnosti.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        XXX
        Autá Ferrari sú pre pár snobov. Ak sú snobi ochotní platiť za zvuk archaických mnohovalcov a veľké cisterny tak prečo im ich nedať. To však sponzorov do F1 nepriláka. Ferrari sú súčasťou Fiatu a ten bude za reklamu ochotný platiť. Nastavovanie motorov na smradenie kvôli prítlaku je zvrhlosť, aerodynamika sa má obmedzovať. Mne je sympatické, že sa autá stanú viac autami.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    XXX
    Musim rici ze bych si vsadil na to, ze pokud 4valce nakonec opravdu budou, tak F1 bude bez Ferrka, a musim rici ze se jim nedivim. Popravde, dnes to neni F1, ale A1 (aero1), neb do klasickych aut zalozenych na mechanicke sile a vykonu, to ma hodne daleko. Jako 4valce a k tomu smerovat vyvoj na vyfukove plyny 02 a auto je kde? 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kozel

    XXX
    Pravidlá stále nemajú def. podobu. Ak presadia ine pravidlá okolo motorov, tak títo páni vyhodili slušný balík von oknom.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    neviem preco ale zmocnuje sa ma mensi strach...? 17
    Uz len ked vidim zaiteresovane osoby/firmy a to "kde" sa budu vyrabat tie motory, hned mi na tom nieco "smrdi" - zeby sa chcel Renault zbavit Viry? 15
    Sice nic take napisane/povedane nieje ale...
    Ale mozno je to len (moja) paranoja - ved predsa Renault sa tesi (ja nie 06), ze vyuzije novy motorovy format aj v "seriovke" 03 04 18 (to urcite... 13 )

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    to sa mi páči, nemudrujú nad pravidlami, ale makajú..

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000707

      uzivatel000707

      XXX
      Ale tady taky může spíše platit ono osvědčené: "Práce kvapná, málo platná" Přeci jen Bernie a přední týmy tyto motory nechtějí a myslím, že bude síla to změnit. Na co si neodvážím troufnout...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        XXX
        ale môže sa potvrdiť, že pokrok nezastavíš. Než sa mudrlanti spamätajú, získa firma pekný náskok.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama