DISKUZE K ČLÁNKU Pollock se chce vrátit do F1 jako dodavatel nových motorů, v jejich vývoji má před týmy náskok

Bývalý šéf týmu BAR Craig Pollock s chce vrátit do Formule 1 v roce 2013, od kdy začnou platit nová revoluční pravidla týkající se motorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pollock se chce vrátit do F1 jako dodavatel nových motorů, v jejich vývoji má před týmy náskok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 09.05.2011 18:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000615 (Hlasoval 1 člověk) 05.05.2011 18:14
Pollock sotva vylezl z živnostňáku a už má… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Ja im úspech prajem, len netreba zabúdaťna jednu vec, že kto robí motor, mal by robiť aj KERS, lebo potom to dopadne ako s Coswortom, lebo aj vo Williamse si mysleli, že si ho urobia sami a Sam na to zareval ! 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000615

    uzivatel000615

    XXX
    Pollock sotva vylezl z živnostňáku a už má takový kecy...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    V r. 2013 Coswort nahradí PURE, v hre ostanú motory Mercedes, Renault a Fiat a je vymalované ! 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Mechanicka sila a vykon bez aera se dnes nedá očekávat.Doba pokročila dnes se dá s aero pracovat mnohem víc než dřív.Osobně si nemyslím ,že je zde nějaká možnost jak dosahnout přítlaku z dob minulých.To už se nikdy nestane neprojde to přez bezpečnost a tymy už dnes najdou možnost jak si zvednout přitlak.Rozdíly v motorech budou těžko říct jak velké .ale rozdíly v řádech 20k bych už dnes také nečekal.Lepší konstruktér vyhraje ,ale přítlak a jeho využívání bude nadále velmi důležité.(PS. podívejte se jaké tvary mají dnešní osobní auta např ford focus má i jakési žábry ,které se mění tak ,aby auto kladlo co nejmenší odpor vzduchu srovnejte si to s auty z 80 ,90 let i tvary karoserií a bude Vám to všechno jasný) Nic nešlo tak dopředu jako aerodynamika máme tady sice trend nízko obsahových motorů ,ale i to už tady bylo)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      Přesně tak, vývoj je vývoj, ale někteří zabedněnci pořád lpějí na dnes již mrtvých mnohoválcových konceptech. Nevěřím tomu, že se Ferrari podaří změnit koncept 4-válců, doufám že se už nic měnit nebude.
      Dovedu si představit i Ferrari, jak kolem obdobného malého oturbovaného čtyřválce postaví malý a lehký ryzí sporťák, protože přiznejme si, že doposud vyráběné luxusní sporťáky s hmotností výrazně přes 1,5 tuny už s ryze sportovoním vozem mají společného jen málo, jsou konstruovány hlavně s ohledem na max. zrychlení a rychlost, ale ne s ohledem na obratnost a na jizdní vlstnosti.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        XXX
        Autá Ferrari sú pre pár snobov. Ak sú snobi ochotní platiť za zvuk archaických mnohovalcov a veľké cisterny tak prečo im ich nedať. To však sponzorov do F1 nepriláka. Ferrari sú súčasťou Fiatu a ten bude za reklamu ochotný platiť. Nastavovanie motorov na smradenie kvôli prítlaku je zvrhlosť, aerodynamika sa má obmedzovať. Mne je sympatické, že sa autá stanú viac autami.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    XXX
    Musim rici ze bych si vsadil na to, ze pokud 4valce nakonec opravdu budou, tak F1 bude bez Ferrka, a musim rici ze se jim nedivim. Popravde, dnes to neni F1, ale A1 (aero1), neb do klasickych aut zalozenych na mechanicke sile a vykonu, to ma hodne daleko. Jako 4valce a k tomu smerovat vyvoj na vyfukove plyny 02 a auto je kde? 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kozel

    XXX
    Pravidlá stále nemajú def. podobu. Ak presadia ine pravidlá okolo motorov, tak títo páni vyhodili slušný balík von oknom.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    neviem preco ale zmocnuje sa ma mensi strach...? 17
    Uz len ked vidim zaiteresovane osoby/firmy a to "kde" sa budu vyrabat tie motory, hned mi na tom nieco "smrdi" - zeby sa chcel Renault zbavit Viry? 15
    Sice nic take napisane/povedane nieje ale...
    Ale mozno je to len (moja) paranoja - ved predsa Renault sa tesi (ja nie 06), ze vyuzije novy motorovy format aj v "seriovke" 03 04 18 (to urcite... 13 )

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    to sa mi páči, nemudrujú nad pravidlami, ale makajú..

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000707

      uzivatel000707

      XXX
      Ale tady taky může spíše platit ono osvědčené: "Práce kvapná, málo platná" Přeci jen Bernie a přední týmy tyto motory nechtějí a myslím, že bude síla to změnit. Na co si neodvážím troufnout...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        XXX
        ale môže sa potvrdiť, že pokrok nezastavíš. Než sa mudrlanti spamätajú, získa firma pekný náskok.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama