DISKUZE K ČLÁNKU Newey o výfucích Renaultu a výjimečnosti předních křídlech Red Bull

Technický ředitel Red Bullu přiznává, že předtím, než se Renault poprvé objevil s novým vozem, již slyšeli o tom, že připravují vyústění výfuků vpředu. Red Bull však chtěl jít svou vlastní cestou. Nařčení z nelegálního předního křídla jej již začínají unavovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey o výfucích Renaultu a výjimečnosti předních křídlech Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 26.04.2011 09:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Duncan66

      XXX
      nejsem z redakce, ale co si pamatuju, co zde o tom bylo napsano v clancich ci v naslednych diskusich tak kridlo temer u zeme proti tomu co je x cm nad zemi muze dat vyhodu i vic jak 0,5s na kolo. kdyby to vyhodu neposkytovalo, tezko by se ten problem neustale resil.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Rozhodli jsme se pro docela velký sklon: to znamená, že je vysoko vzadu a nízko vpředu. Ostatní, jako např. McLaren, šli opačnou cestou, jezdí s celkem nízkým sklonem. Když máte záď nízko, automaticky to znamená, že je vaše přední křídlo vysoko."
    Nádherná ukázka jak lže a mlží. Je zajímavé že v garáži je nos vysoko ale na dráze dře o zem. Genialita se u tohoto člověka nezapře ale lhaním by se živit nemohl.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      čo je na tom čudné, každému autu prítlak stlačí pruženie

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000249

        uzivatel000249

        XXX
        naozaj ? v tom prípade by mal byť stlačený ako predok, tak aj zadok monopostu ...
        podobne mi nie je celkom jasné, ako auto môže mať daný sklon celý kvalifikáciu, tak aj štart. je to rozdiel 150-180l paliva, čo je pekný rozdiel hmotnosti ... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Honza P.

    Honza P.

    XXX
    něco na tom je ale stále nikdo nevysvětlil, proč to křídlo je někdy výš a někdy niž, a krom toho se ohýbá

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      XXX
      A přední křídlo nemůže být jednou výš, podruhé níž a ohýbat se. pokud je mi známo tak to v rozporu s pravidly není.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama