DISKUZE K ČLÁNKU Massa proti využívání nastavitelných křídel na více místech okruhu
Felipe Massa je proti zavedení další zóny v Sepangu pro využívání DRS systému. Bojí se snad, že by byl častěji předjížděn?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massa proti využívání nastavitelných křídel na více místech okruhu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000200
(Hlasoval 1 člověk)
06.04.2011 12:59
Celá tahle kravina jako je zadní křídlo (tím… »
» uzivatel000674
(Hlasoval 1 člověk)
06.04.2011 13:06
Tak Mazza je labilni jezdec...ten placa porad… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000674
13:06 06.04.2011 XXXTak Mazza je labilni jezdec...ten placa porad nesmysl za nesmyslem..asi jako Krystofik..je skoda, ze kazi i toto forum -
uzivatel000200
12:59 06.04.2011 XXXCelá tahle kravina jako je zadní křídlo (tím myslím, pohyblivé) by se měla zrušit. Jsem pro KERS, ten ať si klidně zůstane, ale tohle je zhovadilost, stejně jako pohyblivé přední křídlo. Podle mě je jen otázka času, kdy se to přestane používat -
viking
10:29 06.04.2011 XXXme se vubec ta myslenka nastavitelneho kridla nelibi... ja bych povolil tak silny motory, aby se daleko vic useku nedalo projizdet pod plnym plynem a oni by uz rozdily mezi piloty vylezly na povrch... takhle je to vic o krouzeni idealni stopou se zmacknutym plynem, to se toho moc vymejslet neda... -
Mike17
08:47 06.04.2011 XXXJeho úvaha je celkem rozumná. Rychlejší na první rovince předjede pomalejšího a nestačí si vytvořit náskok aby mu to v cílové pomalejší nevrátil. A pak se zase za ním bude vozit celý okruh. Může to předjetí sice nechat na cílovou, ale aby se pak na té předhcozí schválně nepouštěli před sebe. -
-
-
-
Lojzko
09:20 06.04.2011 XXXÚplne s Vami súhlasím. Felipemu ide o to zavadzať na trati. Proti druhej rovinke určenej na predbiehanie v Sepangu je preto, lebo on ako protizbraň na predbiehanie používal KERS už v Austrálii a ten v druhej zóne predbiehania v Sepangu už použiť nedá, lebo sa mu nestihne dobiť. On miesto toho aby závodil tak rozmýšľa ako zavadzať, lebo na nasledujúcej rovinke by mohol teoreticky použiť DRS on a predbehnutie oplatiť súperovi, ktorý ho predtým predbehol. FIA ide o predbiehanie, čo je korením závodu, preto by mala na svojom stanovisku zotrvať a nedopustiť podobné chytráctva tímovej réžie, nech je to ktorýkoľvek tím !
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek