DISKUZE K ČLÁNKU Massa proti využívání nastavitelných křídel na více místech okruhu

Felipe Massa je proti zavedení další zóny v Sepangu pro využívání DRS systému. Bojí se snad, že by byl častěji předjížděn?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa proti využívání nastavitelných křídel na více místech okruhu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 06.04.2011 22:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000200 (Hlasoval 1 člověk) 06.04.2011 12:59
Celá tahle kravina jako je zadní křídlo (tím… »
» uzivatel000674 (Hlasoval 1 člověk) 06.04.2011 13:06
Tak Mazza je labilni jezdec...ten placa porad… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Razzor

    XXX
    nvm nvm ale myslim že jedna rovinka stačí to už by fakt o vysledku rozhodoval pouze rychlost monopostu 09

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Tak taky není nikde řečeno, že jezdec musí předjíždět už na první rovince že. Klidně se může rozhodnout předjet až na té druhé, ikdyž bude DRS povolen na obou...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oudy

    XXX
    "Bojí se snad, že by byl častěji předjížděn?" Správně!!!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000674

    uzivatel000674

    XXX
    Tak Mazza je labilni jezdec...ten placa porad nesmysl za nesmyslem..asi jako Krystofik..je skoda, ze kazi i toto forum

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000200

    uzivatel000200

    XXX
    Celá tahle kravina jako je zadní křídlo (tím myslím, pohyblivé) by se měla zrušit. Jsem pro KERS, ten ať si klidně zůstane, ale tohle je zhovadilost, stejně jako pohyblivé přední křídlo. Podle mě je jen otázka času, kdy se to přestane používat

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • viking

    XXX
    me se vubec ta myslenka nastavitelneho kridla nelibi... ja bych povolil tak silny motory, aby se daleko vic useku nedalo projizdet pod plnym plynem a oni by uz rozdily mezi piloty vylezly na povrch... takhle je to vic o krouzeni idealni stopou se zmacknutym plynem, to se toho moc vymejslet neda...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zvire

      XXX
      výkon je docela v pořádku jen by to chtělo se zbavit elektroniky co hlídá jeho průběh, dupnout na plyn umí každej blb když to pohlídá elektronika.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Nevím jestli to bude s tím vracením tak jednoduché. Použití se bude umožňovat podle rozestupu někde před první rovinkou.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Jeho úvaha je celkem rozumná. Rychlejší na první rovince předjede pomalejšího a nestačí si vytvořit náskok aby mu to v cílové pomalejší nevrátil. A pak se zase za ním bude vozit celý okruh. Může to předjetí sice nechat na cílovou, ale aby se pak na té předhcozí schválně nepouštěli před sebe. 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 55FS

    XXX
    Keď tú hlúposť vozia so sebou,nech ju aj používajú čo najviac.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McJiří

    McJiří

    XXX
    U Massy je to celkem pochopitelné, protože tím se mu značně zkomplikuje jeho role u Ferrari, tj. zavazet těm, kteří by mohli být soupeřem Alonsovi.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      jj, taky bych to tak viděl. ale ta jeho teorie vůbec neuvažuje o tom, že na první rovince někdo předjede, ten druhý se udrží do sekundy za ním a předjede ho zpátky na druhé rovince. je to sice jenom teorie, ale mohlo by to být dost napínavé.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McJiří

        McJiří

        XXX
        To není vůbec z jeho hlavy. To mu někdo napsal a on se to musel naučit zpaměti a říct to novinářům. Pokud je někdo závodník, tak uvítá každou legální příležitost k předjetí a nebude vymýšlet důvody, proč to znemožnit.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lojzko

          XXX
          Úplne s Vami súhlasím. Felipemu ide o to zavadzať na trati. Proti druhej rovinke určenej na predbiehanie v Sepangu je preto, lebo on ako protizbraň na predbiehanie používal KERS už v Austrálii a ten v druhej zóne predbiehania v Sepangu už použiť nedá, lebo sa mu nestihne dobiť. On miesto toho aby závodil tak rozmýšľa ako zavadzať, lebo na nasledujúcej rovinke by mohol teoreticky použiť DRS on a predbehnutie oplatiť súperovi, ktorý ho predtým predbehol. FIA ide o predbiehanie, čo je korením závodu, preto by mala na svojom stanovisku zotrvať a nedopustiť podobné chytráctva tímovej réžie, nech je to ktorýkoľvek tím !
          11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Gregorius

          XXX
          To nemá ze své hlavy, to musel někde slyšet! 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama