DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají
FIA by mohla být po několika závodech i letos požádána o to, aby se zaměřila na flexibilitu předních křídel Red Bullu. Podle Hamiltona to rakouská stáj začíná znovu přehánět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000417
(Hlasoval 1 člověk)
29.03.2011 15:40
Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000660
12:28 29.03.2011 XXX-
uzivatel000157
13:46 29.03.2011 XXXTyhle stejné "antény" používal i McLaren při letošních testech...
-
-
-
-
rkkk
12:21 29.03.2011 XXXNeviem co Hamikovi vadi... Mclaren ma taktiez ohybne kridlo a stale sa stazuje. Dokonca ho ma aj Mercedes, Ferrari a FI... Staci pozriet obrazky:
[odkaz na stránku]-
uzivatel000587
13:03 29.03.2011 XXXsa mi zda ze na tych animaciach dole sa to redbullu aj viacej pruzi oproti ostatnym takze by asi aj napravy mohli prispievat k tomu.
toto je tiez zaujimavy obrazok, ktovie co je na tom pravdy
[odkaz na stránku]-
McMatej
17:30 29.03.2011 XXXAle i tohle by odhalil zátěžový test. Předpokládám, že si před zatížením změří výšku např. od země, pak zatíží a změří rozdíl. A je jim vcelku jedno kde se co ohne. Ale něco jiného by to bylo, kdyby si např. podepřeli před měřením prostředek křídla nebo měřili na křídle nenamontovaném na autě.
-
-
-
-
-
uzivatel000660
12:04 29.03.2011 XXXa ještě detail
hockenheim, stejné místo
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
vidíte, jak podle podlahy je celý RB skloněný dole ? ... takže jedině měkčí nastavení zavěšení, ale to by holt nefungovalo v reále moc dobře .... jedině, že by RB na něco přišel ... a vůbec to nemusí být křídlem ... to jen prostě odvádí pozornost -
uzivatel000157
11:52 29.03.2011 XXXObjevila i spekulace, že křídlo Red Bullu se nejdříve prohne dozadu a pak až klesá k zemi... Takže křídlo prochází testy, které se konají bez síly, která na křídlo tlačí zepředu a tím to nejde zjistit... No každopádně v pravidlech je dáno, že jsou zakázané pohyblivé prvky, že? A křídlo RedBullu vykazuje pohyb. Neměli by se komisaři více angažovat a více si vzít auto na rozbor?-
uzivatel000660
11:57 29.03.2011 XXXjenže to jim nikdo nedá .. auto, aby se v něm libovolně hrabali .. musí si stanovit jasně dané testy a pak je provést, ale ne rozřezat auto od základu prostě něco tam je a teď si na to přijděte sami .. tak nějak to Red Bull naznačuje ..
-
-
uzivatel000660
12:12 29.03.2011 XXX[odkaz na stránku]
a pro ty, co by chtěli trestat RB na základě obrázků ... to prostě nejde ... pokud to FIA není schopná měřit, tak to nedokáže ... -
uzivatel000157
12:03 29.03.2011 XXXNevím, ptám se... -> hmotové tlumiče od Renaultu šli taky na rozobr k FIA nebo ne?-
uzivatel000660
12:06 29.03.2011 XXXtak to nevím, to ti neřeknu ... tam asi jen provedli nějakou simulaci ... fakt nevím .. jenže tam bylo jasné, kde to je .. tady nikdo neví, čím to je, když zvyšují zátěž a křídlo pořád prochází, upraví podlahové testy a zase prochází ... prostě netuší .. pár týmů prý údajně loni muselo vůz upravit, aby zpřísněnými testy prošly ... a RB nic ... kdoví, musíme si počkat, až Adrian vydá paměti
-
-
uzivatel000660
11:48 29.03.2011 XXXhamiltona, stejně tak jak všechny ostatní prostě štve, že to nemá taky ... jenže problém je ten, že ono asi ani nikdo jiný neví, jak to udělat ... kdyby věděli, už by to dávno měli ... a to je štve ...
a zvýšení zátěže by podle mě jen ukázalo to, že neprojde pár týmů, ale osobně si myslím, že Red Bull by prošel jak nic. To jde vidět z těch jejich vyjádření, jsou si stoprocentně jisti, že projdou. To určitě zkoušeli, museli počítat s tím, že to zas letos bude stejná písnička -
uzivatel000249
11:40 29.03.2011 XXXMyslím, že nieje nič jednoduchšie, ako vypočítať tlak z predu a z hora, a tomu prispôsobiť záťažové testy... 100kg oproti 400kg je veľký rozdiel, to vie aj žiak 1. stupňa školy ...
Aktuálně
Poslední závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 20.10.2024
GP USA 56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americasdní | hod | min | sek