DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají

FIA by mohla být po několika závodech i letos požádána o to, aby se zaměřila na flexibilitu předních křídel Red Bullu. Podle Hamiltona to rakouská stáj začíná znovu přehánět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Red Bullu se křídla opět prohýbají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 31.03.2011 00:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2011 11:49
Jenže ono to zřejmě nesouvisí pouze s tou… »
» uzivatel000417 (Hlasoval 1 člověk) 29.03.2011 15:40
Nechápu výroky tipu seberte jim titul, prostě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000660

    uzivatel000660

    XXX
    a ještě jedna .... testy před minulou sezonou 04

    [odkaz na stránku]

    asi ví, co testují 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • IgorK

    XXX
    dobre je si pozriet aj tento odkaz
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      Mně je celý nos RedBullu podežřelý od nenadálého poklesnutí nosu při tréninku loni asi v Německu, když pak sebrali celé křídlo Webberovi. Tam se celý nos uhnnul až dřelo křídlo o zem. Tady bude ta vychytávka!!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dawid

        XXX
        Zajímalo by mě jestli, měli Vettel s Weberem v Austrálii stejnou verzi křídla. Ten rozdíl v závodě a kvalifikaci byl mezi něma moc velkej.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom

        XXX
        tiež si myslím, že je to v uchytení krídla alebo dokonca v nose, ale tento obrázok má jednu vadu porovnávajú sa dve rozdielne verzie monopostu - stačí si všimnúť zadné krídlo 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rkkk

    XXX
    Neviem co Hamikovi vadi... Mclaren ma taktiez ohybne kridlo a stale sa stazuje. Dokonca ho ma aj Mercedes, Ferrari a FI... Staci pozriet obrazky:
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000587

      uzivatel000587

      XXX
      sa mi zda ze na tych animaciach dole sa to redbullu aj viacej pruzi oproti ostatnym takze by asi aj napravy mohli prispievat k tomu.
      toto je tiez zaujimavy obrazok, ktovie co je na tom pravdy
      [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Ale i tohle by odhalil zátěžový test. Předpokládám, že si před zatížením změří výšku např. od země, pak zatíží a změří rozdíl. A je jim vcelku jedno kde se co ohne. Ale něco jiného by to bylo, kdyby si např. podepřeli před měřením prostředek křídla nebo měřili na křídle nenamontovaném na autě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Jestli na té fotce nejde náhodou na brzdy?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000660

    uzivatel000660

    XXX
    a ještě detail

    hockenheim, stejné místo 04

    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    vidíte, jak podle podlahy je celý RB skloněný dole ? ... takže jedině měkčí nastavení zavěšení, ale to by holt nefungovalo v reále moc dobře .... jedině, že by RB na něco přišel ... a vůbec to nemusí být křídlem ... to jen prostě odvádí pozornost

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    Objevila i spekulace, že křídlo Red Bullu se nejdříve prohne dozadu a pak až klesá k zemi... Takže křídlo prochází testy, které se konají bez síly, která na křídlo tlačí zepředu a tím to nejde zjistit... No každopádně v pravidlech je dáno, že jsou zakázané pohyblivé prvky, že? A křídlo RedBullu vykazuje pohyb. Neměli by se komisaři více angažovat a více si vzít auto na rozbor?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000660

      uzivatel000660

      XXX
      jenže to jim nikdo nedá .. auto, aby se v něm libovolně hrabali .. musí si stanovit jasně dané testy a pak je provést, ale ne rozřezat auto od základu 04 prostě něco tam je a teď si na to přijděte sami .. tak nějak to Red Bull naznačuje ..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      tak nejako by to mohlo byť, alebo môžu mať vpredu k normálnym pružinám pridané ešte mäkké, ktoré sa pri nejakej rýchlosti stlačia na doraz a tým sa sklopí vpredu celé auto

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000660

    uzivatel000660

    XXX
    [odkaz na stránku]

    a pro ty, co by chtěli trestat RB na základě obrázků ... to prostě nejde ... pokud to FIA není schopná měřit, tak to nedokáže ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    Nevím, ptám se... -> hmotové tlumiče od Renaultu šli taky na rozobr k FIA nebo ne?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000660

      uzivatel000660

      XXX
      tak to nevím, to ti neřeknu ... tam asi jen provedli nějakou simulaci ... fakt nevím .. jenže tam bylo jasné, kde to je .. tady nikdo neví, čím to je, když zvyšují zátěž a křídlo pořád prochází, upraví podlahové testy a zase prochází ... prostě netuší .. pár týmů prý údajně loni muselo vůz upravit, aby zpřísněnými testy prošly ... a RB nic ... kdoví, musíme si počkat, až Adrian vydá paměti 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000660

    uzivatel000660

    XXX
    hamiltona, stejně tak jak všechny ostatní prostě štve, že to nemá taky ... jenže problém je ten, že ono asi ani nikdo jiný neví, jak to udělat ... kdyby věděli, už by to dávno měli ... a to je štve ...

    a zvýšení zátěže by podle mě jen ukázalo to, že neprojde pár týmů, ale osobně si myslím, že Red Bull by prošel jak nic. To jde vidět z těch jejich vyjádření, jsou si stoprocentně jisti, že projdou. To určitě zkoušeli, museli počítat s tím, že to zas letos bude stejná písnička 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    Myslím, že nieje nič jednoduchšie, ako vypočítať tlak z predu a z hora, a tomu prispôsobiť záťažové testy... 100kg oproti 400kg je veľký rozdiel, to vie aj žiak 1. stupňa školy ... 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama