DISKUZE K ČLÁNKU Ohlédnutí se za posledními testy v Barceloně, statistika všech předsezónních testů

Dnes se ohlédneme nejen za posledním testováním v Barceloně, kde si ukážeme nejen statistiku počtu ujetých kilometrů dle týmů, výrobců motorů, ale podíváme se, s čím se jednotlivé týmy představily a jak si vedly. V článku najdete také souhrnné statistiky týkající se celého období předsezónního testování.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ohlédnutí se za posledními testy v Barceloně, statistika všech předsezónních testů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 18.03.2011 07:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000558 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2011 10:48
byl bych rád, kdyby to mělo něco znamenat.… »
» uzivatel000324 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2011 11:58
Som zvedavy ako to bude s opotrebenim gum....… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2011 12:14
pěkný shrnutí01. díky redakci za usilovnou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    K dotazům týkajícím se toho, proč se v naší statistice tak liší číslo u Lotusu a jeho pilotů:

    Keith Collantine na svém webu zapomněl na poslední den (pátek) ve Valencii, kdy testoval pouze Lotus. Nejednalo se jen o promo jízdy (do 60 km), ale po natočení záběrů Lotus prožil plnohodnotný testovací den, během kterého ujel 91 kol.

    Ukázalo se mimo jiné, kdo od f1fanatic.co.uk pouze slepě opisuje (včetně chyb).

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Děkujeme Adame za neanonymní podporu! 01
    Budeme se snažit dále, pokud možno s minimem chyb.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adam P.

    Adam P.

    XXX
    Zdravím všechny a zvláště redakci, která dělá opravdu skvělou práci. Kluci redaktorští, pro vaše nadšení, rychlé, výživné a časté zprávy, je maličkostí odpustit vám občasné gramatické chyby. Je skvělé, jak jste se v konkurenci 3 známých českých serverů dokázali uchytit a velmi rychle si udělat jméno. Čtu vás rok a brzy mi došlo, že k dobrému přehledu o F1 mi stačí chodit sem a občas kouknout ke slovenským kolegům a nemusím brouzdat po anglických či německých serverech. Děkuji také za relativně kultivované diskuze, což je jev ve vodách česko-slovenského internetu obecně vídaný jen velmi zřídka. Motivem k této stati je má potřeba vyjádřit dík zejména za skvělé zprávy z letošních zimních testů. Přeju hodně energie a neutuchajícího nadšení do dalšího pokračování ve vaši fantastické práci a těším se na další společně strávenou sezonu! Dík a zdar, zdraví Adam Podstavka z Havířova.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    XXX
    Po chvíli hledání - fotografie pedálu Hakkinenova mcLarenu z A1Ringu 1998 - tři pedály, ten malinký vlevo je ten na zadní zatáčecí brzdu.
    A toho místa je tam SAKRA MÁLO!!!

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    [odkaz na stránku]

    Tak to v tom McL vypadalo, takze pro predstavu, kolik tam je mista. Kdyz si clovek uvedomi ze loni tam zase mydlili kolenem. Vzpominam, ze kdyz se zrusilo (presunulo) razeni, tak se vykladalo, ze se tak zuzil kokpit, ze ted tam opravdu nic navic dat nelze. A..... vzdycky se misto najde.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zed

      XXX
      Dobry den, nechci nic rikat, ale tohle jsou pedaly z legendarniho silnicniho McLarenu F1 a ne z formule McLaren ... to jen tak pro uvedeni veci na pravou miru 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    pěkný shrnutí01. díky redakci za usilovnou práci při informovánífanoušků v době testů a taky za pevné nervy..... 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000558

    uzivatel000558

    XXX
    byl bych rád, kdyby to mělo něco znamenat. sledoval jsem ty michaelovi rychlá kola a pravdou zůstává, že na výpary to rozhodně nebylo. tuším, že po svém best lap zajel ještě asi 4, nebo 5 kol. teď už je jen otázkou, co všechno ukázal red bull a ferrari. mclaren v tuto chvíli asi není zrovna kandidátem na "skokana roku" spíš bych tam viděl torro roso, williams. s renaultem se celkem počítá na střed pole a pak ještě snad něco ukáže sauber. jen těch 14 dní je k nevydržení.
    redakci děkuji, že svou práci dělá skvěle. jen houšť.
    libor

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Som zvedavy ako to bude s opotrebenim gum.... zevraj ked odjazdia rychle kolo ako prve tak gumy rapidna stracaju svoje vlastnosti a casy na kolo rapidne padaju dole...
      Som zvedavy na tie strategie ak jednotilve teamy budu jazdit. Mozno tristvrte zavodu bude prvy jeden team a na konci ho predbehne team z lepsimi gumami a neskorsou zastavkou...

      Uz nech kukam na tu Australiu...

      dodo

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Beast1186

    XXX
    jo,jo španělští fanoušci se mají. testuje se už jenom tam.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TLII

    XXX
    Dobry den, zase budu mit otravnou pripominku k obrazkum. Domnivam se, ze u obrazku c. 5 neodpovida kolacovy graf tabulce. Vypada to, jako graf z obrazku c. 2.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Snáď nakoniec by bolo potrebné povedať, že najrýchlejší čas zo všetkých testov pred závodnou sezónou v r. 2011 na suchej trati dosiahol Michael a za mokra Nico za Mercedes GP! 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lentilka

    XXX
    Tak to mi došlo, jen jsem si říkal, jak se tam může ještě něco vejít, tam mají ty nohy také natlačené, je tam málo místa.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      XXX
      Vejde. Sveho casu tam mel McLaren jeste jeden brzdovy pedal, kterym v zatacce pribrzdovali vnitrni kolo. Nikdo tehdy nechapal, proc maji rozhaveny brzdovy kotouc v zatacce. Z pocatku to meli jen na jedno kolo a museli se rozhodnout dle okruhu, jestli bude vyhodnejsi prave ci leve. Pozdeji to myslim nejak vyresili dle natoceni volantu nebo tak podobne. Lovim z pameti a detaily bych musel hledat, takze to mozna nerikam uplne presne - a je to trosku mimo - ale zajimavost pro nepametniky (i kdyz to neni tak davno).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Jj, říkají tomu "brake steer" - ve velmi rychlých zatáčkách je na vnitřní zadní kolo aplikována brzda k potlačení nedotáčivosti. Umožňuje to mimojiné bez přílišné časové ztráty srovnat příliš rychlý nájezd do zatáčky a preciznější řízení.

        S touto technologií přišel McLaren v roce 1997 a používal ji úspěšně i roce následujícím - po velkém vítězství ji FIA v roce 1998 zatrhla.

        Tato technologie řízení brzděním se mimo jiné dostala do jejich posledního silničního sportovního vozu McLaren MP4-12C. V F1 k tomu sloužil zvláštní brzdový pedál, u MP4-12C je ale systém řízen elektronicky.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lentilka

    XXX
    Jak může zadní křídlo ovládat nohou?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Podobně jako rukou - jen místo tlačítka použije nějaký pedál (na rovince je levá noha volná).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama