DISKUZE K ČLÁNKU Ohlédnutí se za posledními testy v Barceloně, statistika všech předsezónních testů
Dnes se ohlédneme nejen za posledním testováním v Barceloně, kde si ukážeme nejen statistiku počtu ujetých kilometrů dle týmů, výrobců motorů, ale podíváme se, s čím se jednotlivé týmy představily a jak si vedly. V článku najdete také souhrnné statistiky týkající se celého období předsezónního testování.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ohlédnutí se za posledními testy v Barceloně, statistika všech předsezónních testů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovali 2 lidé)
14.03.2011 11:58
Som zvedavy ako to bude s opotrebenim gum....… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr
07:06 18.03.2011 XXXK dotazům týkajícím se toho, proč se v naší statistice tak liší číslo u Lotusu a jeho pilotů:
Keith Collantine na svém webu zapomněl na poslední den (pátek) ve Valencii, kdy testoval pouze Lotus. Nejednalo se jen o promo jízdy (do 60 km), ale po natočení záběrů Lotus prožil plnohodnotný testovací den, během kterého ujel 91 kol.
Ukázalo se mimo jiné, kdo od f1fanatic.co.uk pouze slepě opisuje (včetně chyb). -
Adam P.
22:18 14.03.2011 XXXZdravím všechny a zvláště redakci, která dělá opravdu skvělou práci. Kluci redaktorští, pro vaše nadšení, rychlé, výživné a časté zprávy, je maličkostí odpustit vám občasné gramatické chyby. Je skvělé, jak jste se v konkurenci 3 známých českých serverů dokázali uchytit a velmi rychle si udělat jméno. Čtu vás rok a brzy mi došlo, že k dobrému přehledu o F1 mi stačí chodit sem a občas kouknout ke slovenským kolegům a nemusím brouzdat po anglických či německých serverech. Děkuji také za relativně kultivované diskuze, což je jev ve vodách česko-slovenského internetu obecně vídaný jen velmi zřídka. Motivem k této stati je má potřeba vyjádřit dík zejména za skvělé zprávy z letošních zimních testů. Přeju hodně energie a neutuchajícího nadšení do dalšího pokračování ve vaši fantastické práci a těším se na další společně strávenou sezonu! Dík a zdar, zdraví Adam Podstavka z Havířova. -
Gregorius
17:07 14.03.2011 XXXPo chvíli hledání - fotografie pedálu Hakkinenova mcLarenu z A1Ringu 1998 - tři pedály, ten malinký vlevo je ten na zadní zatáčecí brzdu.
A toho místa je tam SAKRA MÁLO!!!
[odkaz na stránku] -
ala6
12:36 14.03.2011 XXX[odkaz na stránku]
Tak to v tom McL vypadalo, takze pro predstavu, kolik tam je mista. Kdyz si clovek uvedomi ze loni tam zase mydlili kolenem. Vzpominam, ze kdyz se zrusilo (presunulo) razeni, tak se vykladalo, ze se tak zuzil kokpit, ze ted tam opravdu nic navic dat nelze. A..... vzdycky se misto najde.-
-
Gregorius
17:00 14.03.2011 XXXJe to pravda, v kokpitu F1 je místa mnohem méně - viz obrázek z Ferrari někdy kolem roku 2001:
[odkaz na stránku]
-
-
-
uzivatel000558
10:48 14.03.2011 XXXbyl bych rád, kdyby to mělo něco znamenat. sledoval jsem ty michaelovi rychlá kola a pravdou zůstává, že na výpary to rozhodně nebylo. tuším, že po svém best lap zajel ještě asi 4, nebo 5 kol. teď už je jen otázkou, co všechno ukázal red bull a ferrari. mclaren v tuto chvíli asi není zrovna kandidátem na "skokana roku" spíš bych tam viděl torro roso, williams. s renaultem se celkem počítá na střed pole a pak ještě snad něco ukáže sauber. jen těch 14 dní je k nevydržení.
redakci děkuji, že svou práci dělá skvěle. jen houšť.
libor-
uzivatel000324
11:58 14.03.2011 XXXSom zvedavy ako to bude s opotrebenim gum.... zevraj ked odjazdia rychle kolo ako prve tak gumy rapidna stracaju svoje vlastnosti a casy na kolo rapidne padaju dole...
Som zvedavy na tie strategie ak jednotilve teamy budu jazdit. Mozno tristvrte zavodu bude prvy jeden team a na konci ho predbehne team z lepsimi gumami a neskorsou zastavkou...
Uz nech kukam na tu Australiu...
dodo
-
-
-
-
ala6
12:05 14.03.2011 XXXVejde. Sveho casu tam mel McLaren jeste jeden brzdovy pedal, kterym v zatacce pribrzdovali vnitrni kolo. Nikdo tehdy nechapal, proc maji rozhaveny brzdovy kotouc v zatacce. Z pocatku to meli jen na jedno kolo a museli se rozhodnout dle okruhu, jestli bude vyhodnejsi prave ci leve. Pozdeji to myslim nejak vyresili dle natoceni volantu nebo tak podobne. Lovim z pameti a detaily bych musel hledat, takze to mozna nerikam uplne presne - a je to trosku mimo - ale zajimavost pro nepametniky (i kdyz to neni tak davno).-
Petr
12:11 14.03.2011 XXXJj, říkají tomu "brake steer" - ve velmi rychlých zatáčkách je na vnitřní zadní kolo aplikována brzda k potlačení nedotáčivosti. Umožňuje to mimojiné bez přílišné časové ztráty srovnat příliš rychlý nájezd do zatáčky a preciznější řízení.
S touto technologií přišel McLaren v roce 1997 a používal ji úspěšně i roce následujícím - po velkém vítězství ji FIA v roce 1998 zatrhla.
Tato technologie řízení brzděním se mimo jiné dostala do jejich posledního silničního sportovního vozu McLaren MP4-12C. V F1 k tomu sloužil zvláštní brzdový pedál, u MP4-12C je ale systém řízen elektronicky.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek