No - urcite mas pravdu, ze bolo nevyhnutne nieco urobit/zmenit a tiez by som preferoval rozp. stropy (s volnym vyvojom) aj ked nie take ako navrhoval Max na zaciatku. Ale dobre - dajme tomu - kazdy udava vychodzi bod pri vyjednavani. Len Max nejako zabudol, ze na dohodu musia byt vzdy dvaja a pamätam si, ze "ON" ziadnu diskusiu nepripustal az kym sa nezacalo hovorit o konkurencnej serii. A takto sa "normalny partner" nesprava - hodne to vypoveda o jeho predstave "vlady" jednej strany/cloveka - diktatura jak vysita.
Trochu nestandardne v dnesnej spolocnosti - osobne si myslim, ze len skusil (aj ked vedel, ze asi nepochodi) a keby to nahodou vyslo, tak bude majster sveta ktory zachranil F1 - a vlastne staci, ze "ON" prvy to povedal. K nemu by mi toaj sadlo.
Mimo ine - myslim, ze toto (ekon. udrzatelnost) nieje az tak uplne (netvrdim, ze nie uplne) jeho starost - skor to ma riesit FOTA, resp. nejaky zastupci timov, vyrobcov, investorov ci "tak nieco". "Oni" maju v prvom rade vediet "ako na tom su", kde sa ma/musi skrtat.
Takze neviem ci je rozumnejsie nieco zmenit za "kazdu cenu" alebo diskutovat (nie donekonecna) o probleme/och s timami a dohodnut sa na spolocnom postupe - kompromise. Nikto nemoze natlakom chciet aby McLaren/Ferrari a dalsi zo dna na den prepustili 300-400 ludi na ulicu.
Ked uz chcel tak strasne vsetkych "sám" zachranovat, tak mal aj vymysliet "sám" kam s "prebytocnym presonalom".
Dobre...
Uz som sa vyplakal a "podho" spät do reality!