DISKUZE K ČLÁNKU McLaren povzbuzen vývojem MP4-26, překvapen pozdním odhalením F-kanálu konkurencí

Šéfdesignér McLarenu Tim Goss prozradil pár obecných věcí ohledně vývoje nového monopostu McLarenu a prozradil, jakým problémům čelili při vývoji F-kanálu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren povzbuzen vývojem MP4-26, překvapen pozdním odhalením F-kanálu konkurencí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 10.12.2010 21:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Tohle ve smlouve velmi tezko osetris. Jak bys chtel zakazat, aby si v hlave neco neodnesl (poznatky, zkusenosti)?
    Resi se to spise systemove - nesmi se dostat k prilis duvernym informacim. Inzenyri mu poskytuji jen obecnejsiho charakteru tak, aby z pilota dostali potrebnou zpetnou vazbu, aniz by presne vedel detaily ohledne fungovani systemu atd. Zadne vysvetlovani navic - obzvlast kdyz neni jiste jeho pusobeni v dalsi sezone.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    XXX
    by me zajimalo, jak to maji tihle odchazejici piloti osetreno v smlouve. odchazi ke konci sezony, kdy uz monopost na dalsi rok stoji fyzicky v dilne a zakladni parametry a smery vyvoje jsou jasne.
    kdyz si tohle know-how prenese do noveho tymu, tam se na ten samy smer nebo vychytavku jiste taky zameri. co kdyby..
    a utracene prachy za slozity vyvoj jdou u puvodniho tymu do kopru, protoze to zacne nekdo kopirovat na koleni(at uz to funguje nebo ne)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    XXX
    ze by jim to vyzvonil Heikki?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Heikki o tom určitě něco tušil, protože McLaren to vyvíjel přes 2 roky. Přesné detaily zřejmě ne, ale i kdyby - Lotusu to bylo k ničemu: ti byli rádi, že jezdí (museli řešit spoustu dětských problémů a potíže s hydraulikou, na nějaké aerodynamické upgrady nebylo ani pomyšlení).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000325

    uzivatel000325

    XXX
    co to melou vždyt o tom každej vědel už v předsezoních testech ne?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Inu, nešlo jen o periskop v horní části nosu, o kterém píšeš - ten byl při [odkaz na stránku] opravdu schovaný
    [odkaz na stránku]

    ale i o žraločí ploutev (nebyla zcela plochá kvůli vedení vzduchu uvnitř v horní části) a výřez v horní klapce zadního křídla.
    [odkaz na stránku]

    Mimochodem, šéfka aerodynamiky Lotusu mi v exkluzivním [odkaz na stránku] pro náš web uvedla, že již během předsezonních testů u Lotusu věděli, co McLaren dělá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • lubka

    XXX
    nechápu proč ho nějak neschovaly pod čumák tím by ostatním dalo více zabrat než by ho našli a pochopili 12 to by potom mcleren jezdil rychleji mnohem delší dobu 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama