Rok 2009 znamenal pro Red Bull Racing definitivní připojení se k TOP týmům, které bojují o vítězství. Sebastien Vettel se stal s vozem RB5 z rukou geniálního Adriana Neweyho vice-mistrem světa a taktéž stáj obsadila v poháru konstruktérů druhé místo za Brawnem. Jenže tento vzestup s sebou přinesl taktéž zvýšení nákladů. Přímo od výrobce energetických nápojů, Red Bullu, přišlo na účet týmu vloni 120 milionů Euro.
Tyto vysoké náklady, které Dietrich Mateschitz do královské disciplíny motoristického sportu přinesl, se však také zhodnotily. Red Bull Racing rozhodně nepatří mezi týmy s největším rozpočtem. Velké náklady ale stáj investovala do vývoje a platů zaměstnanců. I přesto ale tým vloni vydělal 4 miliony Euro (rok před tím to byl necelý milion).
Je však zapotřebí vzít na vědomí, že se investovaná částka musela rozdělit mezi závodní stáj (Red Bull Racing) a vývojové oddělení (Red Bull Technology). Ze statistik jasně vyplývá, že stáje musely vloni výrazně zvýšit investice v oblasti vývoje (66 milionů Euro, rok předtím 55 milionů Euro). U Red Bull Racingu padla pravděpodobně velká částka na přestavbu vozu, který se musel přizpůsobit dvojitým difuzorům.
Celkový obrat týmu byl vloni 184 milionů Euro. Týmy jako McLaren nebo Ferrari protočí ve srovnání s Red Bullem mnohem více finančních prostředků. Pro Red Bull vloni pracovalo 592 zaměstnanců (v roce 2008 594). Částky na výplatních páskách jednotlivých zaměstnanců byly vloni také mnohem vyšší, což je pochopitelné, protože zaměstnanci pobírali bonusy za úspěchy na tratích. Oficiálně pracuje pro závodní tým pouze 61 lidí, zbytek je veden pod Red Bull Technology.