Sedmadvaceticetý Klien dostal příležitost v Barceloně a Valencii, kde vyjel na trať v tréninzích, nicméně do závodu se ještě nedostal. V jiné pozici je Sakon Yamamoto, který má stejně tak podepsanou smlouvu rezervního jezdce a do závodů již několikrát nastoupil.
Klien doufá, že by Chandhoka mohl v budoucnu také nahradit. Přiznává ale, že rozhodnutí závisí na týmu – pokud se tak nestane letos, rozhodně se bude snažit stůj co stůj dostat do závodní sedačky v příštím roce. Ať už za stávající HRT tým nebo za jakýkoli jiný.
„Se všemi čtyřmi jezdci je v HRT zacházeno stejně. To je týmová zásada. Ale snažím se opravdu hodně o to, abych se dostal do auta a získal tak co nejvíce zkušeností.“
„Mým cílem je dostat se zpět do sedačky F1. Proto se nyní zaměřuji hlavně na F1. Pro rok 2011 komunikuji i s jinými týmy.“
Christian Klien, který před sezónou byl spojován se Sauberem a Renaultem, přiznal, že nedokázal sehnat dostatek finančních prostředků.
„Samozřejmě, že to bylo pro mě zklamání. Ale v těchto dvou případech šlo hlavně o sponzorské peníze. Ekonomická krize zasáhla také F1 a kdo dokázal přinést nejvíce peněz, ten vyhrál. Vždy potřebujete mít v zásobě plán B, a tím pro mě byl tým Hispania Racing.“