DISKUZE K ČLÁNKU Proč se Mercedes neodvolal - oficiální vyjádření

Mercedes včera vydal oficiální vyjádření, ve kterém vysvětluje pozadí předjížděcího manévru Michaela Schumachera v posledním kole i to, proč se proti následné penalizaci neodvolá. Sympaticky se také zastává Damona Hilla a potažmo úlohy bývalých pilotů, kteří se nově podílejí na rozhodování komisařů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč se Mercedes neodvolal - oficiální vyjádření

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 21.05.2010 12:57 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    Počkám na reakciu ostatných tímov (ak majú zmysel pre fair-play ako Ross).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000232

    uzivatel000232

    XXX
    F1 je nebezpečná. Tak už to prostě je. 03 Ostatní je asi zbytečné vysvětlovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Pneumatiky zahřívali v posledním kole z těch, co jsem si všiml: Kubica (ten už v tunelu) a u bazénu Massa i Vettel. Podle mě to podobně s předjížděním za safety-car čárou podobně jako Mercedes chápal i Red Bull s Renaultem. A zřejmě nejen oni.

    Alonso už měl pneumatiky v bídném stavu, dost možná v nejhorším ze všech! Odjel na nich totiž celý závod (v boxech stavěl jen v prvním kole a pak už nic) a nepřišlo mi, že by je zvláště v úvodní fázi po prvním safety-caru šetřil (souboje s vozy nováčků). Jestli kvůli nim udělal ve snaze mít co nejlepší výjezd z Rascasse chybu nebo úmyslně nejel naplno, je věc jiná.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Divné že Alonso údajně nezávodil a přitom chytil šejdra v Rasscase. Že by bylo tempo Safety caru na něj moc rychlé ? 04 Nebo to bylo tím, že měl sjeté gumy, není divu a musel na to tlačit, protože závodil. To že to nezvládnul viděl snad každý a Schumi jako závodník to nemohl nevyužít. Takže všechno to jsou kecy, kecy, kecy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • KF

      XXX
      Co je na tom divného že se Alonsovi při akceleraci za hodně pomalou zatáčkou trochu zavlnilo auto, když bylo hodně zřetelné, že Alonso předtím narozdíl od Schumachera téměř nezahříval gumy a projížděl zatáčku Rascase víc na vnitřku (ne v ideální stopě) aby se vyhnul zbytkům bouračky na vnějšku zatáčky. A ještě ke všemu mu řekli z boxů že už se závodit nebude. To se nesmíš divit, když měl za sebou bláznivýho Schumachera, který se mu hodně nebezpečně (ještě na žlutých vlajkách) lepil na prdel, že na to za zatáčkou trochu víc šlápnul, aby to do něj Schumacher zezadu nenapral. Zkrátka gumy Alonso rozhodně odepsaný neměl, jen už nebyly zahřátý na optimální teplotu. Takže jediný kdo závodil byl Schumacher a Rosberg, asi tak. Ještě že Rosberg taky Alonsa nepředjel, to by byly u Mercedesu s bodama za Monako na nule.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    No dobře, ale já měl spíše na mysli vyjádření. Bohužel jsem četl jen ferrari a hamiltona o těch dalších nevím co k tomu řekli?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    V posledním kole jsem si všiml, že v části vedoucí kolem bazénu zahřívala gumy drtivá většina pilotů jak o život.
    V tomhle má Ross zřejmě pravdu, že nebyli jediní, kdo si takto vyložili pravidla.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Důvod: " v nejlepším zájmu sportu" to zní jak za komančů. Každopádně by mě zajímalo kdo ještě souhlasil s výkladem rosse když víme, že u ferrari a mcl hlásili, že se předjíždět nesmí. Takže asi rb a renault...?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jano

      XXX
      Jedna věc je tiskové prohlášení po penalizaci. Druhá věc, jaké byly pokyny týmů pro piloty v průběhu závodu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama