DISKUZE K ČLÁNKU Hledá se 13. tým...

Přestože bylo do šampionátu v roce 2010 přihlášeno 13. týmů, v Bahrajnu se jich objevilo pouze 12. Na startu chyběl americký tým USF1, který postihly finanční problémy, jenž vyústily ve vyřazení ze šampionátu. V roce 2011 by se měl počet týmů vrátit k původně plánovanému číslu 13.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hledá se 13. tým...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 22.03.2010 16:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000038 (Hlasoval 1 člověk) 22.03.2010 16:45
¨ Se Stefan GP máte samozřejmě pravdu, špatně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000038

    uzivatel000038

    XXX
    ¨

    Se Stefan GP máte samozřejmě pravdu, špatně jsem se vyjádřil. Spíš jsem měl říct, že neprošli vůbec žádnou kontrolou, jestli neplkají jenom tak do větru.

    Spojení Manor s Virginem, bylo oficiální tuším až po výběrovém řízení. Neznamená to hned, že by byl Manor nějak finančně tísněn ale nejspíše potřeboval peníze od velkého investora, kterému byl ochoten zaprodat celé svoje jméno. V tomto případě jde jak říkáte nejspíše o předem dobře plánovaný krok, ale je tam to "nejspíš".

    ad A ještě dodám: neschopné nebo vyloženě nedůvěryhodné určitě ne. Vyhánět je z F1 taky nehodlám, stejně tak nováčky u kterých jsou nějaké ty problémy pochopitelné. Změna vlastníka ale podle mě vždy nebo alespoň většinou značí nějaké finanční problémy. Kdy Renault neměl problémy, proč by se části týmu zbavoval? Proč by odešlo BMW kdyby měli spoustu peněz na vyhazování a proč by si nenechal Mercedes svůj podíl v McL, kdyby nevěděl co s penězi?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    A ještě dodám:
    nejen nováčci měnili vlastníky: Brawn, Renault a BMWSauber mají jiné vlastníky a u McLarenu změnilo majitele nějakých 30% (?) akcií. Z Brawnu je Mercedes a ke změně názvu BMWSauberu dojde co nevidět. Znamená to snad, že tyhle týmy jsou taky finančně nedůvěryhodné nebo neschopné a v F1 by snad raději ani neměly být ?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    ad Stefan:
    není pravda, že Stefan neuspěl ve výběrovém řízení; oni v žádném nebyli (určitě ne v tom druhém, ale ani z toho prvního si je nevybavuji)
    ad Manor / Virgin:
    už na pohovorech během výběrového řízení byli mimo zástupců Manoru i lidi od Virginu, takže bych tipoval, že to přejmenování není výsledkem finanční nouze, ale předem plánovaný krok. Akorát se možná Virginu nechtělo nést svoje jméno na trh, kdyby třeba neuspěli ve výběrovém řízení.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000038

    uzivatel000038

    XXX
    A k tomu Stefanu GP. FIA nejspíš neměla žádnou povinnost někoho takového vzít na start. Neuspěl ve výběrovém řízení, pneu by vyděl až v Bahrajnu,... Podle mě by si tím mohla zadělat na další pro ni zbytečný problém. Navíc nikde není psáno to, že když jste jedinej připravenej a chcete vstoupit musíte být automaticky přijati.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000038

    uzivatel000038

    XXX
    b
    Taky mě přijde trochu divný, jak si to FIA představuje s těmi náhradníky. Ono ostatně už při loňském vyběrovém řízení byli osloveny některé týmy, které měly zůstat v pohotovosti v případě, že by se některémutýmu nepodařilo auto připravit. Nemyslím si, že by snad řídící orgán očekával takovou připravenost, že by mohl v pátek zavolat danému týmu, že se uvolnilo místo ať přiletí s monopostem co celou dobu stavěl. Nejspíš to fungovat jen v nějakém raném stádiu vývoje, pak už se nějaký záskok od někoho, kdo by celou dobu vyhazoval prachy oknem čekat nedá.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Reg36

    XXX
    Já tomu tedy rozumím tak, že vyberou vítěze konkurzu a třeba tři náhradníky, všichni čtyři budou makat na zázemí, monopostu, sponzorech a jeden to nakonec na start dotáhne, další tři auto zahodí, poplatí sankce za nedodržení sponzorských a zaměstnaneckých smluv a pak si řeknou, fajn, byla to dobrá zkušenost, práce, a peněz nelitujeme, f1 je suprdobrodrůže a až zase bude někdy nějaký konkurz, jdeme do toho zas! 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Karel V.

    XXX
    no tak to už snad ani nemusí.. 12 ne tak když to nebude další USF1, tak proč ne? Tak co třeba Stefan GP?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepa

      XXX
      to je pravda, proč tam vlastně Stefan GP už není? vždfť auta měli vod Toyoty hovoý? ne

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama