Šéf McLarenu Martin Whitmarsh dal včera jasně najevo, že do prvních únorových testů ani nic neukážou: Někteří z vás si všimli, že jsme, co se týče difuzoru a zadní části vozu tak trochu tajnůstkaři, což je důsledkem loňských výpadů."
Paddy Lowe, ředitel inženýrů jeho slova potvrdil: "Máme dost extrémní řešení difuzoru, ale v tomto ohledu nebudeme sami - věříme, že uvidíme dost extrémních řešení i u našich konkurentů." Podle jeho vyjádření se zdá, že letos můžeme očekávat nasazení trojpatrových nebo dokonce čtyřpatrových difuzorů.
McLaren MP4-25
Při představení Ferrari prohlásil jejich technický ředitel Aldo Costa jisté znepokojení ohledně toho, že někteří by mohli letos opět zajít až na samotnou hranici toho, co je legální: "Loni jsme se dostali do velmi nepříjemné situace a stále si myslíme, že dvojité difuzory jsou nelegální. Letos se možná dočkáme pokračování této ságy."
Ferrari F10
BMW Sauber C29
Renault R30