Testovací jezdec Ferrari tvrdí, že Formule 1 jako královská disciplína motosportu musí s pravidly zacházet opatrně, aby ji to nesesadilo na úroveň nižších sérií.
„Musíme udržovat stabilitu. V dnešní době F1 disponuje nejlepší technologií, ale bez ní, bude to pořád F1?“ řekl Gene.
Španěl zastává zajímavý názor, podle něj jsou elektronické pomůcky důležité pro dobrou zábavu diváků a dobré závody. Gene upozorňuje na fakt, že zákaz kontroly trakce nikomu výhodu nepřinese.
Fernando Alonso zářil po boku Fisichelli celé dva roky. „Fisichella byl vždy čtvrtý nebo pátý, vzácně se dostal na čelo,“ vysvětluje Gene. „Stejné to bylo u Ferrari, Michael většinou vyhrával a druhý jezdec nikoliv. V roce 2007 je nadále jezdec schopen vytvořit si rozdíl. V současnosti máme správné vyvážení.“
Jelikož v minulém roce vyhrály závodní vozy Audi 24 hodin Le Mans s dieselovými motory, dostal Gene otázku i na jejich využití v F1. „ I kdyby je týmy mohly nasadit, neudělaly by to. Váha je ve Formuli 1 velmi důležitá, ale dieselové motory jsou velmi těžké. Důležitá je vyrovnanost výkonu a s dieselem by to bylo hodně obtížné.“