Brazilec na osobních internetových stránkách uvádí, že výsledky monopostu v aerodynamickém tunelu vůbec neodrážejí skutečnost na závodní trati. „Vůz se v tunelu hodně zlepšil, ale toto zlepšení není na dráze stále vidět,“ řekl Barrichello.
„Máme dvě hypotézy: buď tunel nepodává správné údaje, nebo jsou jednotlivé části nesprávně vyráběny.“
Barrichello řekl, že Honda nejvíce ztrácí na rovinkách a v zatáčkách. „Problémem vozu je aerodynamický odpor, což znamená, že nemůžeme jet rychleji a při brždění nemáme stabilitu.“
Zda-li učiní Honda nějaký pokrok se uvidí příští týden ve Španělsku, kde čeká Formuli 1 testování na okruhu v Barceloně.
„Procházíme těžkým obdobím, ale jak jsem se již zmínil, tvrdě pracujeme a není důvodem ztrácet energii zanedbatelnými problémy. Teď potřebujeme řešení. Testy v Barceloně na konci měsíce budou pro sezónu velmi důležité. Budeme zkoušet jiné zavěšení a aerodynamickou sestavu. Budu se snažit a šlapat na plyn!“