Tovární tým však nekončí s tímto nápadem v polovině cesty. Každý se totiž může k programu připojit. Na adrese www.myearthdream.com se lze zaregistrovat a vaše jméno bude k vidění nejen na této webové stránce, ale i na ploše vozu, kde bude ale díky očekávanému zájmu vyvedeno pouze jako miniatura ve velikosti jednoho pixelu. Honda Racing však slibuje, že pod mikroskopem budou jména čitelná. Program nese označení: "naše auto je vaše auto".
Největší hudební vydavatelství Universal Music a společnost Gatorade jsou prvními subjekty, které se ke konceptu přidaly a jsou na voze vyvedeny nápisy. Také existující partneři a sponzoři stáje Fila, IBM, Instron, Oliver Sweeney, Perkin Elmer, Showa Denko, TUV a GF Agie Charmilles se k nápadu přidali a dali k tomu svůj souhlas.
„Klimatické změny jsou pravděpodobně největšími spornými otázkami celosvětového společenství a F1 z toho vyňata rozhodně není. Naopak věříme, že Formule 1 s globálním profilem a špičkovou technologií může hrát důležitou roli ve zvýraznění sporných otázek a rozvoji nových řešení. Navíc FIA rozpoznala příležitost pro Formuli 1, přinést společnosti nejlepší inovační technologie. V roce 2009 začneme používat například zařízení pro druhotné využití vzniklé energie,“ uvedl Nick Fry, šéf Honda Racing.
„Věříme tomu, že praktická řešení některých problémů mohou vzejít právě z práce na našem programu F1. Pracujeme více než kdy předtím na výkonu našeho týmu a vozu, abychom dosáhli našeho cíle, kterým je i nadále titul mistra světa. V první řadě jsme závodní tým a F1 je opravdu týmovým sportem. Našeho cíle můžeme dosáhnout pouze týmovou prací a doufáme, že zvýrazněním sporných otázek povzbudíme v celém lidském společenství veřejný zájem na ochraně planety před klimatickými změnami způsobenými lidskou činností a životním stylem.“
Jenson Button má radost z nového designu svého monopostu, se kterým bude bojovat v letošním šampionátu o zisk titulu mistra světa. „Lidé kteří pracují v F1 a fanoušci F1 jsou asi nejdůležitější lidé, změna jejich pohledu na životní prostředí je důležitá a v tom je pravý význam této kampaně. Vypadá to zvláštně, na voze není jediný sponzor, jediné logo. Cílem je zvýšit povědomí ochrany životního prostředí. Nyní je v této záležitosti F1 neutrální, ale doufáme, že v budoucnu budeme v této věci hodně pozitivní.“