Bridgestone: Tímy sa musia prisposobiť

Pavel Barkáč, 24. února 2007, 18:24 Google+

Podľa Keesa van der Grinta si tímy musia na pneumatiky Bridgestone dostatočne zvyknúť. Niektorí jazdci sa totiž v Bahrajne sťažovali na nedostatok gripu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bridgestone

Bridgestone | foto: www.auto-news.cz

Sdílejte článek

Van der Grint trvá na tom, že pneumatiky pracujú podľa očakávania, a je len na tímoch ako sa im dokážu prispôsobiť.

"Nepovedal by som, že tímy majú s našimi pneumatikami problémy," povedal Van der Grint pre autosport.com.

"Mechanicky tu nie sú žiadne problémy. Možno niektoré stajne s nimi bojujú viac ako ostatné. Musia sa na ne len adaptovať, v tom nevidím žiadne ťažkosti."

Van der Grint pripustil, že rozdiel vo výkone tvrdých a mäkkých pneumatík bol prvý deň v Bahrajne väčší ako Bridgestone predpokladal. Rozdiel sa zmenšil v piatok, kedy mala trať vyššiu teplotu.

"Na konci piatkového testu to bol rozdiel okolo šiestich desatín. Povedal som, že na začiatku to bude okolo sekundy, správne sme tak predpokladali zmenšenie rozdielu, keď bude teplejšie a trať bude viac pogumovaná," objasnil van der Grint.

Testov v Bahrajne sa zúčastňujú až na Williams a Spyker všetky tímy. Van der Grint prisľubil tímom prístup k informáciám a dátam, ktoré Bridgestone nazbiera. Naznačil však, že neúčasť v Bahrajne môžu neskôr ľutovať.

"Samozrejme, že Spyker a Williams od nás správu dostanú. K neúčasti majú určite správny dôvod, ale niekedy je rozdiel medzi správou na papieri a pocitom jazdca dosť výrazný. Bola to ale ich voľba."

Foto: www.annimages.com

 

Vytisknout

Diskuze: Bridgestone: Tímy sa musia prisposobiť

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Speed, Scott

Toro Rosso potvrdilo Speeda

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud