Francouzský tým se pravděpodobně, ať už z vlastní vůle či důsledkem nastalé skutečnosti, vydal cestou, kterou vytyčil na poli sponzoringu novátorsky McLaren. Místo jednoho generálního sponzora týmu bude pravděpodobně u Renaultu také trojice nebo čtveřice silných sponzorů stejného postavení.
V tuto chvíli je jistá sice pouze Telefonica, ale podpis smlouvy s UPS je údajně podle pozorovatelů poměrně pravděpodobný. Třetím velkým sponzorem má být stávající partner stáje petrolejářský koncern Elf.
Případný čtvrtý a dosud zcela neznámý mohl být mylně zaměněn s ABN Amro Bank, která byla s F1 poslední dobou velmi často ve spojení. Holanďané ale stáli za jištěním prodeje Midlandu a koupí týmu společností sdruženou kolem Spykeru.
Nespornou výhodou většího počtu středně velkých sponzorů proti generálnímu je v tom, že tým nepřijde najednou v případě rozchodu o veškeré dotace plynoucí do rozpočtu.
Foto: annimages.com