DISKUZE K ČLÁNKU Norris dostává varování před odchodem k Red Bullu: "Ten risk za to nestojí!"

Red Bull má v hledáčku Landa Norrise jako potenciálního nástupce Sergia Péreze, kterému letos vyprší smlouva. Bývalý pilot Formule 1 Johnny Herbert však před tímto krokem mladého Brita varuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Norris dostává varování před odchodem k Red Bullu: "Ten risk za to nestojí!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 09.01.2024 18:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 04.01.2024 15:15
Ne, ty tomu nerozumíš. Marko zmáčkne gombík a… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 04.01.2024 15:20
Jakože to dělají schválně? To si nemyslím. Ale… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 03.01.2024 21:40
Je to jednoduchý. Pokud se mu smluvně zavážou, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Ne, ty tomu nerozumíš. Marko zmáčkne gombík a Perézovi to najednou jede na půl výkonu 13

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        109.81.80.XXX
        Pokud vím mají povolené 3 druhy mapování na celou sezonu a nasazují je podle typu okruhu na celý víkend. Ale i kdybych tohle přehlédl, existují motorové MÓDY, nastavitelné na volantu během závodu, ale přednastavitelné v boxu. Zjednodušeně, nevěřím tomu, že se tak zkušený matador jako je SP po 5 skvělých závodech tak najednou o tolik zhoršil. Navíc historicky jeden z nejlepších pilotů co se týče zacházení s pneu, najednou pálí gumu za gumou, navíc poslouchá narozdíl od MV příkazy týmu atd, atd, atd.
        Jestliže si pohrají s nastavením mého auta a já se nemohu ani v kvaldě přiblížit týmové kolegovi, zkouším to na hraně a pak jednoduše dělám chyby. Chce to hodnotit cekově a ne si vybrat jenom to co se mi líbí, ale vypichování jedné věci z kontextu je v těchto diskusích naprosto běžné. Né správné, ale běžné.
        Tak ať se vám všem v novém roce daří pěkně.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          178.72.195.XXX
          F1 2024 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.115.XXX
          Ta mapa je pod dozorem FIA, oni vidí přesně kdo tam co má a co požívá. Pokud někdo přecvakne, ten druhý má stejnou možnost, ale to už není o max výkonu. Prostě to co jsi psal udělat nemohou. Bylo by to vidět.

          Koukni jak jezdil Riči....najednou to bylo kopyto.

          Prostě Perézovi ten monopost nevyhovuje....a ještě je pomalejší. Když to sečteš...vychazí to. A protože mu to nevyhovuje, pálí gumy...

          Víš všichni furt řešíte že se někdo zhoršil. Ale co když se ostatní zlepšili a Peréz začal stát na místě ?

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            37.188.175.XXX
            Nesouhlasím, ale z kolotoče se mi dělá zle, takže nebudu pokračovat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.115.XXX
              Tak souhlasit nermusíš, to je v pohodě. Každej se může mýlit, diskuze je výměně informací a i názorů. Otázkou je copak je realita.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      95.80.230.XXX
      jak myslíš, že by to s těmi jezdeckými rekordy emila vypadlo, kdyby v sezoně 88 jezdil za mcl pouze prost nebo pouze senna a jelo se 23-24 závodů? Za mě emil především těží ze skutečnosti, že pravidla garantují RB dostatečný polštář v dominanci, další pravidla nutí konstruktéry ke stavbě nejspolehlivějších vozů historie a jede se nejvíc závodů v historii. Tohle všechno nahrává emilovi, ale za mě jsou výkonny prosta, senny a minimálně schumachera na vyšší úrovni než emilovy...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Pro mne zatím taky, ale ono se to opravdu blbě srovnává. Ty možnosti jsou fakt v módu nebe a dudy. Klobouk dolu přede všemi. MAX je hodně dobrej, jen nevíme jak moc. Chtělo by to aby mu tam dali prostě lepšího jezdce. pak by se vidělo.
        Osobně si myslím a odhaduji, že až bude někdo konkurenceschopný k Maxovi, všeobecně myšleno, tak zase začnou bourací práce. Počkejme a uvidíme. Jsem si skoro jist...
        To na tom že je výbornej jezdec ale nic nemění. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Pokud ten lepší jezdec nebude mít rovnocénný přístup od týmu, tak nic nenadělá. To že RB jede na Maxe a na Maxe pojede je snad všem jasné.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          za mě pokud emil neukáže solidní výkon i v jiném týmu, tak bude pořád ve stejné kategorii jako vettel a za mě i hamilton - dost dobrej na titul, ale ne úplnej TOP. Jak nemá dominantní auto s totální týmovou podporou, tak je poloviční. A když už jsme v této diskuzi, tak za mě je před perézem upředňostnován, stejně jako byl vettel před weberem a to se v holé nahotě ukázalo u ferrari a astonu, kde vettel v podstatě pohořel jako 4násobný...

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.115.XXX
            Auta mají stejný, on je prostě slabší v tomto druhu vozu, nevyhovuje mu. Proto takovej odstup. Podobný jako Schumacher a Barik
            ,Schumacher měl taky jisté výhody....ale Barik cxelkově rychlejší nebyl.
            Taky ber v potaz že dneska nejde nic moc vymýšlet, netankuje se, pneumatiky jsou stejné a taky dost naprd že jo...takže se jezdí díky všemu a i motoru o hodně jinak, skoro se na to netlačí krouží se.

            Ty kluci to nemají šanci ukázat.....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              95.80.230.XXX
              tady s tebou příliš nesouhlasím. Je hodně zajímavé, že totální sešup výsledků peréze vždycky přišel v okamžiku, kdy začal emilovi šlapat na krk a nebylo to tak, že by jen nestíhal emila a byl druhý, on se propadl do druhé desítky startovního roštu. A když si to srovnám se singapurem, kde dle vyjádření odborníků musel red bull díky hrbolatosti trati lehce zvednout auta a najednou byli oba piloti ve středu pole, nedivil bych se podobné praxi ani v okamžiku, kdy peréz začne šlapat vyvolénému na paty. Potom už je to spíš o perézově psychice, ale ten prvotní sešup je vážně velmi podezřelý.
              A když to chceš srovnávat se schumacherem a jeho týmovými kolegy, tak si uvědom, že tam v podstatě nikdy nedošlo k tomu, že by schumachera byl některý z nich schopen pravidelně porážet, natož s ním držet krok. Barik ho byl schopen občas porazit, a to pouze na pár tratích, ale ne porážet...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.115.XXX
                Měříš různými metry. Perez na Verstappena nemá v daném čase a v tomto autě. Nejde nikoho zpomalovat uměle o tolik. On není schopen skoro konkurovat ani ostatním, natož Verstappenovi.

                Auta mají imho stejné, to by přeci řval, to jde poznat, to nejde utajit, kdyby to bylo o tolik.
                Jediné co jsem ochoten připustit a myslím že to tak na 100 % je, že auto se vyvíjí na MV styl ježdění a všechny preference jdou timto směrem. Což je velká výhoda. Perézovi zaroveň auto nevyhovuje , viz mód Mclaren a Riči a Norris. Riči s tím autem prostě neuměl a dostavla nakládačky až byl k smíchu. Přest to není špatnej jezdec, když dostane soravné auto. To samé letos Laclerk z Ferrari, jakmile se auto změnilo jak potřeboval ožil neskutečně.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  95.80.230.XXX
                  já netvrdím, že mají rozdílná auta, jen že stačí jedno nastavit lehce odlišně a v současném poli to může být velký propad pořadím. A že se auto staví výhradně dle požadavků emila je samozřejmé a snad to nikdo nerozporuje. Stejně tak se stavěla auta dle požadavků schumachera, to je třeba také říct.
                  A ricci potřeboval u mcl úpravy na voze, které nikdy nebyli provedeny, přestože si o ně říkal. V podstatě to bylo o tom, jestli z norise bude hvězda, nebo další pilot, který propadne a nenude mu prodloužena smlouva a za mě se to mcl poměrně dost hodilo, že vůz riccimu nesedl, přeci jen je noris jejich kůň a za mě je jeden z těch přeceňovanějších, dostal od sainze slušnej obklad a teď když o něco jde má problém i s piastrim, jako nováčkem...
                  A k výkonosti vozů - podívej se, jak je vyrovnané pole, to tu už dlouho nebylo a ono stačí skutečně velmi málo, aby jeden ztratil na kolegu 5-6 pozic, přestože reálná ztráta je v řádu desetin a potom je to mnohem víc vidět...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama