DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se vrhá na stavbu nového aerodynamického tunelu. O motor si Verstappen nedělá starosti

Také Red Bull se navzdory čím dál většímu podílu počítačových simulací rozhodl postavit nový aerodynamický tunel. Jejich první monopost z něj ale bude těžit až v sezóně 2027, kdy už budou v platnosti také nová pravidla pro motory. O ten si nicméně mistr světa Max Verstappen starosti nedělá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se vrhá na stavbu nového aerodynamického tunelu. O motor si Verstappen nedělá starosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 22.12.2023 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 21.12.2023 14:03
Pozor, Mercedes měl na startu jednu dobu v nádrži… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 20.12.2023 09:43
Co se týče "pomůcek" na vývoj… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2023 22:12
No tož prej je to takhle : http://www.youtube… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          F1 je sport a v každém sportu hospodaříš s energii co nejefektivněji... Nejdřív se upínáš k historii, která je plná přežívání, aby se vůz nerozsypal a pak se pouštíš do nějakých fantazii... Naplno se jezdí kvalifikace, závod byl vždy vytrvalostní disciplína... 300km není krátká vzdálenost...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Víš proč se tehdy tolik aut rozsypalo? protože to nikdo nešetřil. Šetřit začal až tehdy, kdy se začalo něco sypat.
            Hodina a půl není vytrvalostní disciplína. Tou je Le Mans. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              To vůbec není pravda... Dřív nebyli schopni postavit tak spolehlivá auta, tak to jezdci museli šetřit o to víc + bylo daleko větší riziko nehody, tak se jezdilo s větší rezervou...

              Hodina a půl je vytrvalostní disciplína, zkus provozovat nějaký sport 1,5hod v kuse bez přestávky... 24hod LM je jen větší extrém, ale nezapomeňme na to, že závodí týmy 3 jezdců, kteří se po 2hod střídají... 2h jedeš, 4 odpočíváš...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.115.XXX
                Třeba motory se dělali na jeden závod, a byl i kvalifikační motor na pár kilometrů. Ono se to těžko porovnává s dneškem, kdy je to nastaveno logicky jinak. Nebyli omezené převodovky. A jasně, technologie byli horší...nebyl takovej tlak na výdrž, kvalitu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.60.XXX
                  Záleží o jaké době se bavíme... 50, 60ky se rozsypávaly za jízdy, to byl úplně jiný svět... 70ky, 80ky jména Fittipaldi, Lauda, Prost atd. Úspěšní jezdci známí pro svou jezdeckou inteligenci...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ale prd. U motorů měli nějaké maximální otáčky. Otáčkoměr měli k tomu, aby věděli kolik mohli točit. A když bylo třeba v nějaké chvíli dát do toho všechno, tak se poslal motor do červených čísel a nějak se doufalo, že to ten motor vydrží. Jaké otáčky motor vydrží se testovalo mimo závod. To je tak vše o šetření.
                Jediné, co se možná šetřilo byly gumy. Ale jen ve chvíli, kdy hrozilo jejich poškození. Ale ony se dělaly nějdřív na 1 závod. Výměna trvala dlouho.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Co se týče "pomůcek" na vývoj monopostu a jejich každoroční upgrade je RB nejlepší na roštu. Oni mají sice starý tunel, ale každý rok je tam nějaký upgrade. Tohle dělají fakt dobře.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama