DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se vrhá na stavbu nového aerodynamického tunelu. O motor si Verstappen nedělá starosti
Také Red Bull se navzdory čím dál většímu podílu počítačových simulací rozhodl postavit nový aerodynamický tunel. Jejich první monopost z něj ale bude těžit až v sezóně 2027, kdy už budou v platnosti také nová pravidla pro motory. O ten si nicméně mistr světa Max Verstappen starosti nedělá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull se vrhá na stavbu nového aerodynamického tunelu. O motor si Verstappen nedělá starosti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Fanda.LH
18:01 21.12.2023 83.240.60.XXXF1 je sport a v každém sportu hospodaříš s energii co nejefektivněji... Nejdřív se upínáš k historii, která je plná přežívání, aby se vůz nerozsypal a pak se pouštíš do nějakých fantazii... Naplno se jezdí kvalifikace, závod byl vždy vytrvalostní disciplína... 300km není krátká vzdálenost...-
-
Fanda.LH
20:38 21.12.2023 83.240.60.XXXTo vůbec není pravda... Dřív nebyli schopni postavit tak spolehlivá auta, tak to jezdci museli šetřit o to víc + bylo daleko větší riziko nehody, tak se jezdilo s větší rezervou...
Hodina a půl je vytrvalostní disciplína, zkus provozovat nějaký sport 1,5hod v kuse bez přestávky... 24hod LM je jen větší extrém, ale nezapomeňme na to, že závodí týmy 3 jezdců, kteří se po 2hod střídají... 2h jedeš, 4 odpočíváš...-
GRAHAM
23:05 21.12.2023 109.81.115.XXXTřeba motory se dělali na jeden závod, a byl i kvalifikační motor na pár kilometrů. Ono se to těžko porovnává s dneškem, kdy je to nastaveno logicky jinak. Nebyli omezené převodovky. A jasně, technologie byli horší...nebyl takovej tlak na výdrž, kvalitu. -
-
Mike17
11:28 22.12.2023 185.149.130.XXXAle prd. U motorů měli nějaké maximální otáčky. Otáčkoměr měli k tomu, aby věděli kolik mohli točit. A když bylo třeba v nějaké chvíli dát do toho všechno, tak se poslal motor do červených čísel a nějak se doufalo, že to ten motor vydrží. Jaké otáčky motor vydrží se testovalo mimo závod. To je tak vše o šetření.
Jediné, co se možná šetřilo byly gumy. Ale jen ve chvíli, kdy hrozilo jejich poškození. Ale ony se dělaly nějdřív na 1 závod. Výměna trvala dlouho.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek