DISKUZE K ČLÁNKU Ve sprintu dominance Verstappena. Piastri poprvé na bedně

Sprintový závod v rámci GP Belgie nabídl mokrou trať a další triumf Maxe Verstappena. Radovat se mohou také Oscar Piastri a Pierre Gasly. Mnoho lidí si ovšem nejspíš vzpomnělo na dva roky staré události, kvůli kterým se ve Spa odehrála smutná fraška.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve sprintu dominance Verstappena. Piastri poprvé na bedně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 04.08.2023 14:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Qasen (Hlasovali 4 lidé) 29.07.2023 18:57
Oscar jel dnes na jedničku ale na Maxe momentálně… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 29.07.2023 19:20
Bylo zajímavé sledovat, kterému jezdci dají týmy… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 30.07.2023 11:39
Jel po obrubníku. Jak by to nebylo drsně? Měl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MATJ

    MATJ

    185.216.35.XXX
    Možná, že se mým příspěvkem nebudete vůbec zabývat. Přesto mi dovolte pár slov k GP Belgie. Vůz Maxe Verstappena je v letošním ročníku GP výjimečný, stejně jako jezdec. Vůz tam, kde ostatní ztrácejí přilnavost k povrchu dráhy, sedí jako "přibitý". Přesto jsem byl velice překvapen, jak byl vzhledově vyčerpán Max bezprostředně po závodě v Belgii. Prosím, existuje nějaká zdravotní prohlídka, změření parametrů a účinná rehabilitace bezprostředně po závodě? Odpovídá délka závodu ještě snesitelnosti vyčerpání jezdce? Je možné, aby stejná péče , jaká je věnována vozidlu, byla přednostně uplatněna i u jezdce? Mám obavu, že tomu tak není.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Prohlídky po závodě nejsou, pokud se nestala nehoda.
      A viděl jsem za ty roky mnohem více vyčerpané jezdce, než byl v neděli Max. Je to sport a fyzicky náročný. Kluci jsou na to trénovaní. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    176.102.154.XXX
    K čemu vozí pneumatiky do deště, když se čeká až přestane pršet a vyleze sluníčko? Teda poté co se nejdříve čekalo až začne pršet 18 Nejlepší by bylo přesunout všechny závody někam do pouště na letiště...
    No a co se týká těch boxů hned po "startu" tak nebýt tam půlka startovního pole, ale pokaždé jenom 2 tak má skoro každý pentli, ale asi jim bylo blbé dát pentli 15 jezdcům z 20 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      K ničemu, daň za současnou vyspělou F1... Dlouhodobě říkám, že by měli v rámci show zpomalit... Čím rychlejší F1 je, tím je méně schopná jezdit na vodě...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Hlavní problém je vodni tříšt. Prostě když nevidíš, blbě se jezdí. A to současné difusory značně zhoršily. Tam je zakopanej pes.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          95.80.230.XXX
          Dáme na ně zástěrky 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            když se člověk podívá na záznamy z 90tek tak při dešti viděli piloti stejný prd jako teď, jen tenkrát měli trošku jiný gule...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              193.165.0.XXX
              Tehdy to bylo jiné.
              Za dehdejšími vozy cákaly pásy vody od gum.
              Za dnešními vozy se zvedá mlžný opar především zpod podlahy vozu. Ground Effect je dobrý na vysoušení tratě. V tom je účinnější než tehdejší monzunky.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                jasně aerodynamika je efektivnější v současné F1, ale podlahu využívali i dřív a ten spray od pneumatik byl stejný, ne-li horší ale tenkrát se zkrátka jezdilo a pokud na to někdo neměl, tak holt ubral...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  85.162.8.XXX
                  Pro srovnání Ferrari 641 necelých 700koní... Jeden z mála srovnatelných okruhů je Canada... Kvalifikace se porovnávat nedá kvůli počasí... Nejrychlejší kolo 1990 Berger 1:22, 2023 Sergio Peréz 1:14,5... A to je Canada jedním z těch kratších a méně náročných okruhů...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              Záběry z 90tek matou, protože tehdejší technologie neumožňovala srovnatelné záběry... Nižší kvalita obrazu, více se to třepe atd. Působí to daleko akčněji, zatímco dnešní vysoká kvalita, stabilizace obrazu zase působí mnohem sterilněji... Za mě je i velkou překážkou HALO, to ubíra strašného vzrušení, že je před tou helmou bariéra, která zakrývá část výhledu... A to v 90kách trčeli celé hlavy snad i vršky ramen... Až později se začal pilot "zapoštět" víc a víc do kopitu...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                nemyslím si, že by záběry "mátli" navíc já už něco pamatuju a jde spíš o to, že tenkrát jezdci měli mozek a když nic neviděl, tak zkrátka nejel naplno...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Hwrychlik H.

                Hwrychlik H.

                90.182.63.XXX
                Nemyslíš náhodou ty tragické záběry z helem v současnosti?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.62.XXX
                  Ty právě připomínají ty záběry z těch 90ek... Tj právě ono... Najednou ta jízda nepůsobí tak hladce a pohodově...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Hwrychlik H.

                    Hwrychlik H.

                    90.182.63.XXX
                    No já jen že jsi mluvil o těch stabilizovaných kamerách. Za mě tedy dnešní záběry z helmy jsou 20 roků za těmi z auta kdy jezdil Senna a spol.
                    Dále pak dnes jezdí jak po kolejích. Dříve se s tím prali, za jednu zatáčku několik korekcí volantem. Do toho řazení. Do těchto aut bych je dnes posadil.
                    A například Monaco, obrubník maximálně leda tak 25 cm od svodidel, nic přes co by normálně jezdili, jen svodidla. S výjimkou sekce za tunelem.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      83.240.62.XXX
                      Tohle je lepší než současné záběry z helem ?

                      https://www.youtube.com/watch?v=auXfAHHNSFo
                      vs
                      https://www.youtube.com/watch?v=aQaAaMaFxBE

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Hwrychlik H.

                        Hwrychlik H.

                        90.182.63.XXX
                        Když pominu výpadky signálu a rozlišení, tak za mě jednoznačně ano. Je tam akce a je vidět i to, jak se jezdci třepe hlava.
                        Záběry z těch helem mají lepší jen to, že vidíme i koukání do zrcátek. Jinak různé odlesky, rozmazané a v mnoha místech okruhu se záběru tak třepou, že není absolutně nic vidět. A to je toto video myslím z těch lepších.

                        Jinak pokud si dobře pamatuji, tak pár roků zpět začaly používat záběry z kamer vozů které byly totálně mimo a po nějaké době se vrátili k tomu co vidíme dnes. Zkusím pohledat.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Hwrychlik H.

                        Hwrychlik H.

                        90.182.63.XXX
                        Zde například videa která jsou imho otřesná:
                        https://www.facebook.com/watch/?v=1225244148243670
                        https://www.facebook.com/watch/?v=5580381328662381
                        https://www.youtube.com/watch?v=0YZ--dh0OIo
                        Je fakt, že první dvě jsou z 2022 a třetí je ze začátku 2023. Moc to nesleduji, ale pravděpodobně to v poslední době vylepšili. Každopádně při přejíždění obrubníků je i teď obraz nečitelný a odlesky sluníčka a jiných světel tam pořád zůstávají. Navíc na úkor zobrazení volantu, na některých videích není skoro nic v kokpitu vidět.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama