DISKUZE K ČLÁNKU Je ve hře nová trofej pro úspěšné piloty? Nebo jen zbytečná show?

Zatímco F1 nám bobtná (když se jelo v roce 1977 do té doby rekordních 17 Grand Prix, připadalo nám to šílené) a rozrůstá se nám o vedlejší podniky, její vedení je zřejmě přesvědčeno, že trofejí je pořád nějak málo. A hodlají v tom činit do budoucna kroky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je ve hře nová trofej pro úspěšné piloty? Nebo jen zbytečná show?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 19.07.2023 21:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 16.07.2023 12:58
Z těchto dvou volím jednoznačně ropu 18 »
» Racek (Hlasovali 2 lidé) 16.07.2023 01:47
No, článek je v podstatě smutné čtení... kam že… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 17.07.2023 19:58
příleřitostná "druhá liga" F1 by mohla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Vymýšlení blbostí...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.6.237.XXX
      V amerických soutěžích je to roky... Všimni si, že tam vyhlašují hvězdy každého zápasu... Tzn neustále nějaké ocenění, je to součást proma, marketingu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Systém medailí neklapl, tak honem něco jiného. Trošku mi to připomíná slavné Mikulášovy Patálie (René Goscinny), kdy si ve škole vymysleli naprosto šílené odměny, jen aby se dostalo na každého žáčka. I ten nejhorší - tomu dali, tuším, cenu za vytrvalost. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          194.6.237.XXX
          Vem si třeba nejrychlejší kolo... Víceméně irelevantní hodnota ale... Máte titulek a článek, to je smysl těchto trofejí... Nejde o to rozdávat ceny, ale zvýšit medializaci... Třeba v NHL tohle funguje skvěle, když čech dá gól, stane se hráčem zápasu, tak se to dostane do sport. zpráv... Zápasů je hodně, oceňování také, takže jsou ve zprávách každou chvíli...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Mě tyhle věci nevadí...pokud se nedělají jen čistě kvůli marketingu. Jsem zvědavej jestli se dočkám ještě doby kdy za vším nebudou jen peníze a mamon. Že jsou peníze důležité se nezmění dokud se bude penězi platit (proto je všichni chtějí, že)...ale kdysi ještě existovala jistá rovnováha mezi ziskem (peníze) a hodnotou (třeba uměleckou, technickou, jedinečnost apod.). Dnes jsou jen peníze...

            Jako příklad uvedu třeba Hamiltona...stal se z něj neúspěšnější pilot historie...až dávno mohl dát vale touze po dalších vítězstvích a titulech...a mohl třeba jít jezdit za Williams...z principu...protože Williams byl donedávna ikona...poslední mohykán...tým který vlastnila rodina zakladatele. Hamilton měl vyděláno dost jak peněz, tak úspěchů...jít před lety k Williamsu by bylo stylový...nejen tím že by jezdil pro Franka...ale týmu by to nepochybně pomohlo v mnoha dalších směrech. Třeba Vettel to udělal...a ani neměl tu speciální motivaci...
            Hamilton před lety jen alibisticky provezl Franka v Silverstone po okruhu a pronesl pár vět ve smyslu že naznačoval že by pro něj bylo ctí pro Franka závodit...a to bylo vše.
            Vím že jsem idealista, ale ještě se najdou sportovci kteří se po vrcholu kariéry vrátí třeba tam kde začínali a vrátí do jisté míry svému "rodnému" klubu něco za to že z něj vystartovali ke své úspěšné kariéře.

            Místo toho F1 vymýšlí kdejakou číčovinu...a všechno jen aby se vydělalo víc peněz. A podobně se chovají i piloti...jedinej kdo u mě hodně získal (nějakým naprosto netradičním rozhodnutím) byl Nico Rosberg...když získal titul tak to zabalil...a přitom mohl klidně pokračovat...i když by třeba už Hamiltona nikdy neporazil,,,mohl vydělávat víc než slušný peníze...a i úspěchy by si i rozšířil...ale on dosáhl cíle a šel žít "normální život", vzdal se určitě určité částky peněz, popularity...tohle rozhodnutí podle mě bylo hodně odvážné.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Současný svět už dávno zradil princip že nadání. píle, pracovitost má oddělit zrno od plev...systém dotací devalvuje to jestli je někdo schopnej nebo ne.
          No a ta snaha odměnit pokud možno všechny...ten poslední bude alespoň vítězem soutěže "sympatií".
          Ostatně...co je to za šílenost...víc jak 70 pohlaví? Jako společnost jsme totálně zmagořeli.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No právě...všechno se točí kolem marketingu...na sport se stále víc zapomíná.
        Mě je americký způsob u zádele...současná Amerika je jen stínem někdejšího zlatého snu...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.160.17.XXX
    Tohle je taková americká klasika... Jako proč ne, ale velké ale... Pokud v F1 budou mít všichni srovnatelnou techniku, jenže pak to nebude F1... Určitě by mohli dávat ceny po sezóně za nejhezčí manévr, fair play apod...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, článek je v podstatě smutné čtení... kam že to spěje? Už tak složitá pravidla a krutě svázaná možnost týmů vyvíjet něco opravdu nového a odzkušovat si novinky těď tedy ještě navíc naprosto nepřehledný bodový systém... ach jo... a ještě ta tzv. "udržitelná paliva"... ví se, že na jedem kilowat udržitellných bu du potřebovat dva kilowaty jiných, zřejmě neudržitelných... Mě už to začíná pomalu odpuzovat. Tady se znásilňuje lidská přirozenost...tedy, vlastně úplně všude.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Máš sice pravdu, že na 1kw z paliva budeš potřebovat 2kw energie. Ale zkus to brát takto: elektřina nebo syntetické palivo?
      Jinak ta volba postavená nebude. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Z těchto dvou volím jednoznačně ropu 18

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        Ano, souhlas. Jen se pořád a pořád divím, proč jinak rozumní lidé prosazují evidentní nesmysl. To je celá ta agenda proti uhlíku, který je ve skutečnosti je jen velmi málo skleníkovým plynem... no jo, v mé starší generaci jsme mívali velmi dobré přírodovědné a technické základy...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.182.63.XXX
      To ale začalo násilným protlačováním elektromobilů přes mrtvoly. Syntetická paliva jsou jen důsledek a vidina normálně myslících lidí na záchranu spalovacích motorů.
      A mimo to, za chvíli bude nárazově tolik elektřiny ze slunce, že nebudeme vědět co s ní. Vymýšlí se hromady kravin v podobě nejrůznějších baterií, ale právě výroba syntetického paliva / vodíku z této elektřiny je podstatně lepší řešení.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jan.

        Jan.

        188.244.60.XXX
        Jen abychom na vymýšlení takových ptákovin nedojeli a Číňani nás s jejich elektromobily nepřeválcovali, což se už vlastně prakticky začíná dít. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jan.

            Jan.

            188.244.60.XXX
            Já jsem těmi ptákovinami myslel syntetická paliva a podobná alternativní řešení. Jelikož Čína náš trh zavalí relativně levnými elektromobily, lidé je budou kupovat a co potom? Potom bude náš průmysl opravdu nahraný. To chceme?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Já raději normální palivo. Ale jestli si mám vybrat mezi EV a syntetickým, jsem pro synetiku. Pomůže zachovat spalováky.
              Máš pravdu, že v EV Čína EU nejspíš převálcuje a tratiční značky krachnou.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jan.

                Jan.

                188.244.60.XXX
                No a proto to chápu tak, že snaha to urychlit jde tím směrem, aby nás Čína v EV nepřeválcovala. Zvýhodnit nějak EV před spalováky již teď, aby v budoucnu jsme z toho profitovali a nebyli nahraní. Nebo klidně naopak znevýhodnit spalováky, jenže v dlouhodobém horizontu to bude asi opravdu výhodnější a bezpečnější. Já proti spalovacímu motoru vlastně nic nemám, ale jakoby nejde jít hlavou proti zdi. Pokud sem bude Čína dodávat za stejnou cenu elektromobily, jako naše značky budou prodávat spalováky a ty elektromobily budou mít nižší náklady na km, daleko větší zrychlení a třeba úložný prostor, tak racionálně si většina vybere ten čínský elektro. Proto je potřeba co nejrychleji vyvinout naši odpovídající konkurenci.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Racek

                  Racek

                  78.80.232.XXX
                  No, čínské elektro je už dnes nejlepší na světě a Číňané jsou i největší výrobci elektroaut i celkově na světě. Souhlasí přitom s ekoahendou, neb tím vzniká báječný trh pro jejich výrobky.
                  Obecně bych nebyl proti elektropohonům. Sám si půjčuji elektrovůz když jsem na ročním nebo větším servisu, Bohužel, ta krásná Mazda má dojezd... 121 km....Problém není v totiž v elektřině, ale jejích zdrojích, skladování a distribuci..

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama