DISKUZE K ČLÁNKU Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým
Kolem možného vstupu jedenáctého týmu do arény F1 se už napsalo opravdu hodně. Zvláště když za ním stojí ikonická motoristická rodina reprezentovaná piloty F1 Mariem a Michaelem Andrettiovými. Jenže někdy ani zvučné jméno není zárukou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
13:05 07.07.2023 78.108.157.XXXStejně v budoucnu ty Formule 1 budou o ničem. Jak uvedl Verstappen, tak pro ovládání a závodění jsou nejlepší atmosféry osmiválce, v předu menší kola a podstatně nižší hmotnost. Kdo jiný než Max to může lépe vyhodnotit. -
dannak
08:47 07.07.2023 172.225.41.XXX@Tom11 A to ja zas ne. Pokud se prida tym, ktery tam treba vykonnostne jednoduse nepatri, proc je v F1? A bohuzel, par takovych uz bylo.
To deleni penez chapu, jsou stropy, nejaky tymy na nej ani nedosahnou a ted by mely dostat dostat jeste min. Ale ty velke tymy porad budou tesne pod stropem, to povede jen k jeste vetsim rozdilum mezi tymy. Takze svym zpusobem chapu tu opatrnost.-
airwar1939
10:09 07.07.2023 176.74.150.XXXNový tým má nárok na peníze od promotéra až po třech sezónách, a pak stejně jen dle své vykonnosti. Tedy jinak řečeno, první tři sezony nedostane nic, a pak pokud bude poslední, tak jen drobné (do 10 milionů). -
tom11
10:41 07.07.2023 77.48.94.XXXano, takových týmů, které se potloukaly na konci startovního pole bylo v historii F1 neskutečná spousta. konec konců, někdo poslední být musí, že ano . ale o tom to až tak není. podle mého by měly být jasně dané podmínky pro účast a pokud je někdo, naprosto kdokoliv, splní, má mít možnost se postavit k tréninkům, ke kvalifikaci a pokud se kvalifikuje, tak i k závodu. to, že si současné týmy hrají na majitele a organizátora F1 a snaží se rozhodovat o tom, koho přijmout a koho odmítnout ( logicky odmítnou kohokoliv ) je pro mne zcela nepřijatelné, i když ze strany týmů jakkoliv rozumově zdůvodnitelné.-
-
jumpman
15:44 07.07.2023 95.80.230.XXXJá to taky nechápu, kde týmy vzala pravomoc rozhodovat o přijetí/nepřijetí nováčka. Mají stavovené regule, co musí nováček splnit a pokud splní, tak by měl dostat licenci... Ne že si někdo bude strachy dělat do kalhot, že by náhodou nedosáhl na nějaký dolar...
-
-
-
Fanda.LH
12:02 07.07.2023 83.240.62.XXXNejde nutně o dělení peněz ve smyslu, za účast dostaneš x mil... Jde o to, že každý tým bojuje o pozornost o sponzory, klidně i platící jezdce popř. nové bohaté majitele...
Když budeš mít ve městě 1 stánek se zmrzlinou, tak to bude jiné než když tam budou 2, 3 (Zeptej se toho 1. stánkaře, zda by to těm dalším povolil nebo ne)... O tohle jde. Stali se členy exkluzivní klubu, mnozí v době, kdy to nebylo zdaleka tak výhodné a teď nechtějí znehodnotit svoji investici...
Další ale věcí je, že F1 je extrémně velká investice a pokud chceš aby někdo investoval / riskoval, tak nemůžeš očekávat, že od tebe nebude chtít žádné záruky... Ty si teď vybírají svoji daň, když brání vstupu ostatním...
-
-
tom11
21:40 06.07.2023 194.212.104.XXXAť se na mne nikdo nezlobí, ale kdyby byla FIA silná, tak se nebude nikoho ptát. Taková FIFA taky určí počet účastníků MS a hotovo.
Zrovna včera dávali na Sport5 sestřihy sezon 1974 a 1975. To byla paráda, návrat do mládí! Ta rozmanitost, těch týmů, klidně i "místních", pronajaté monoposty... proti tomu je dnešek nuda, nuda, šeď, šeď.
Budu rád ta každý nový tým.-
RoBertino
11:35 07.07.2023 185.63.97.XXXTuhle "divokou" éru ukončil před sezónou 1979 Jean Marie Balestre. Do jisté míry to dávalo smysl, protože příležitostní piloti byli časovanou bombou. Ale třeba na konci osmdesátek jsme měli v F1 dvacet týmů a čtyřicet pilotů. Půjde-li to takhle dál, tak za chvíli skončíme jako ve WRC.
-
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí